PDA

View Full Version: Nuwe lid van die span

vBET
08-11-10, 01:31
Hallo

Ek wil bekend te stel aan ons nuwe lid van die span Mateusz Remer (gebruikersnaam mateuszr (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/mateuszr.html)).

Hy sal saam met ons in die Customer Care gebied. So nou sal ons in staat wees om te gee Ondersteun jy nog vinniger. Ons is gereed om te verseker jy kliëntesorg 7 dae per week. Tot nou toe dikwels dit is soos dit, maar dit was nie verseker en in sommige naweke vrae kan bietjie langer te wag vir die antwoord. Nou wil ons dit te verseker. Ons sal 'n bietjie voorbereiding tyd nodig het, maar ek hoop dat die laaste op die begin van die nuwe jaar dit sal ons standaard van kliëntediens te verseker 7 dae' n week elke week:)

basketmen
08-11-10, 01:54
hey congrates en dan welkom vir mateuszr;)

kan maak van die produk en die forum beter saam

mateuszr
08-11-10, 09:16
Hallo!

Migal het my bekendgestel vroeër, in elk geval ek wil myself voor te stel;)
Wel, hier is ek: D Nuwe lid van die span, wat na 'n kort tydperk van die tyd wat nodig is om al die kwessies van vBET te begryp, sal dien jy die beste moontlike ondersteuning en maak seker dat ons produk sal jou besigheid meer winsgewend te maak en doeltreffende, terwyl maklik om te gebruik, met 'n groot potensiaal en' n goeie perspektiewe vir toekomstige ontwikkeling! :)

webmastersite
08-11-10, 10:10
Welkom kan jy help Ek het nou net gekoop het 'n brandfree weergawe wat ek nie weet hoe om die skakel te verwyder sonder om weer te installeer. Asseblief pm my die instruksies.

kamilkurczak
08-11-10, 10:16
Welkom kan jy help Ek het nou net gekoop het 'n brandfree weergawe wat ek nie weet hoe om die skakel te verwyder sonder om weer te installeer. Asseblief pm my die instruksies.
Reeds gedoen.
Hallo mateuszr. ;)

webmastersite
08-11-10, 10:26
danksy Kamil het my gehelp.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1