View Full Version: Manuelle oversættelser: Hvordan redigerer / oversætte tekst, der ikke er inde i kroppen siden?
Hej guys
Rediger/oversætte tekst manuelt, ved at vælge og klikke på Rediger knappen inde siden organ
Men hvordan til at redigere tekst, ikke inde i siden organ, ligesom URL-adresse, titel, beskrivelse, søgeord, osv?
Hvis nødvendig vi kan redigere direkte i phpmyadmin også bare Lad os vide hvilken tabel og hvordan
Understøtter kun tekst synlig på siden på dette øjeblik manuel oversættelser. Vi vil tilføje flere funktioner for det i fremtiden :)
Hvis du vil redigere det i databasen, så du har det i tabel, hvis navn starter ved vbenterprisetranslator_cache_
Efter at du har i tabel navn sprogkode (som det er oversat). for hver langiage har du 3 tabeller som:
vbenterprisetranslator_cache_pl
vbenterprisetranslator_cache_medium_pl
vbenterprisetranslator_cache_short_pl
Oversættelser opdeles der ifølge længden af oprindelige tekst.
Gode nyheder Gutter, jeg har allerede et trick til at redigere/oversætte Sidetitel, meta description og meta nøgleord
Tricket er meget enkel, blot tilføje/Dubler Sidetitel, meta description, meta nøgleord, hvor som helst på siden organ også, så vi kan manuelt redigere den
for eksempel blot tilføje nedenstående kode i XULernia skabelon, før slutningen organ kode </body>
< hvis betingelse = "$ _REQUEST ['sprog'] og is_member_of ($bbuserinfo, 6)" >
$tråd [titel] < hvis betingelse = "$ pagenumber > 1" >-< risikosætning 1 = "$ pagenumber" >$ vbphrase [page_x] </phrase> </if>-$vboptions [bbtitle]
<br>
< hvis betingelse = "$ pagenumber > 1" >< risikosætning 1 = "$ pagenumber" >$ vbphrase [page_x] </phrase>-</if> $threadinfo [titel] $foruminfo [title_clean]
<br>
$threadinfo [titel], $vboptions [søgeord]
<br>
</ Hvis>
og du allerede mulighed for at redigere/manual oversætte tråd titel, meta description, meta nøgleord, i bunden af din side
Thats det, jeg ønsker at dele
Men jeg stadig kan ikke redigere/ændre URL-adresse, URL-adressen stadig oversat ikke, hvis du bruger vbseo.
Variablen vbseo til at kalde aktuelle sidens URL-adresse i skabelonen er $_SERVER [VBSEO_URI] (søgning allerede denne variabel i vbseo.com før (www.vbseo.com/f2/what-code-current-page-url-so-user-can-copy-paste-url-share-54566/))
Jeg forsøgte, tilføje denne like ovenfor trick:
$_SERVER [VBSEO_URI]
<br>
eller
http://Domain.com/$_SERVER[VBSEO_URI]
<br>
eller
http://Domain.com/ES$_SERVER[VBSEO_URI]
<br>
variablen arbejder viser aktuelle vbseo URL-adresse, og jeg kan redigere manuel det og dens gemte,
men tråden URL-adressen i adresselinjen i stadig ikke ændret, allerede prøvet at genindlæse siden eller åbne den oversatte URL-adresse i kroppen, men stadig omdirigere tilbage til den oprindelige URL-adresse
Hvis du har forslag til hvordan man laver den URL-adresse oversættes/ændret, Giv clue, at gøre denne perfekte
Marcin Kalak
04-10-12, 19:27
Oversættelser URL du ikke virkede ud på den måde, fordi URL-adressen går yderligere omdannelser, der ikke tages hensyn til normal tekst og den ændring, der kommer som en normal tekst ikke er fundet i cachen.
Vi arbejder på en forbedring, som du foreslår. Vær tålmodig. Vi er ikke i stand til at beskrive det som en quick fix - blandt andet fordi det er i stadig udvikling.
Tak for dine forslag, vi ville have til gode.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):