PDA

View Full Version: Sitemap URL er falsk eller ægte?

Alpha
28-06-11, 14:43
Først vil jeg sige, at jeg tror vbet en genial produkt, som er hver en øre værd, det er kostetsind sitemaps webadresse korrekt url BB´s som dette:

/forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html

eller kun URL BB´s som dette:

/forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html

Jeg spørger, fordi dette er et vigtigt salgsargument for mig. For webadresser som dette:

/forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
i et sitemap, er noget vrøvl, fordi de bruger en 301-omdirigering til
/forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
bliver omdirigeret og sitemaps skal rette URL er BB´s ikke forkert.Også jeg vil gerne spørge, om Sitemaps også fora URL vil blive omskrevet i BB´s, som jeg bruger kun foraene URL BB´s ikke tråden URL BB´s i sitemapvielen tak for den hilfeps, hvorfor på Send et bidrag, som det er forbudt at skrive hvis jeg ikke gjorde overlades til andre sider? Jeg sendt lige til venstre på denne side

vBET
28-06-11, 14:53
Hej.

I dette øjeblik, når du integrerer vBET med Sitemap Generator du karmen ikke har omsat links i sitemap. vBET oversætter links i dit forum, så Google og andre spiders vil finde og indeksere din oversatte sider.

Bemærk venligst, at vi allerede har planlagt løsning til at understøtte generation af sitemap med allerede oversatte links (se her for detaljer: Vi har ikke release dato for dette endnu Først vil vi tilføje andre oversættelse motorer støtte til vBET3.x (nu er det kun i vBET4.x) og efter at vi vil implementere andre funktioner - inkl. Støtte for oversatte links til Sitemap Generator. Vær opmærksom på, at integration med Sitemap Generator ikke er nødvendigt overhovedet - dette er kun hjælp til Google, der sandsynligvis vil gøre dine sider indekseret hurtigere, stadig dem, vil blive indekseret alligevel takket være Googles robotter.

Hvis du har nogen fremtid spørgsmål så bare spørg:)

Alpha
28-06-11, 15:05
wow hurtig reaktion, tak. Ok det er godt, at det er planen at integrere oversat webadresser for sitemap. Google forfølger desværre kun et vist antal URL'er, der har en 301-omdirigering, så denne funktion ville være meget nyttigt og vigtigt. Jeg har på min forum uden denne funktion ca 26 millioner 301 redirects, at Google ville have straffet mig, jeg læse igennem her: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html det er også planen, at FORA URL'er indsættes i sitemap? Indtil nu kun tråden URL blive indsat. Jeg har 1200 forum tråde og 500.000 er derfor kun de fora i mit Sitemap URL så det ville være vigtigt for mig, er det forum, URL i sitemap er. Er det muligt? Sidste spørgsmål. Er det muligt misligholdelse fra en hel forum i et sprog til et andet sprog? Eksempel. Jeg har en tysk forum, og at dette altid vil blive vist, og for hver på engelsk, er dette muligt? Fordi jeg kunne lave kopier af et forum på deres egne domæner på forskellige sprog

vBET
28-06-11, 15:16
I dette øjeblik sitemap integration procedure, ikke omfatter tilføjelse forum links til oversatte sider. Selvfølgelig er det muligt - bare vi ikke havde spørgsmål om det før, så vi var ligeglad før.

Jeg forstår ikke dit spørgsmål om forum sprog. vBET forudsætter, at dit forum er et sprog og oversætter det til andre sprog fuldstændigt. Når dit forum er på tysk, så efter at have klikket engelsk flag hele forum er oversat til engelsk - ligesom du kan se på vores forum. Du behøver ikke at gøre nogen kopi af forum. Også en sådan kopi ville være for dig meget dyrt - for hver kopi du ville kræve separat licens for vBulletin, vBSEO og vBET. Også dit indhold i hver kopi vil ændre sig uafhængig. Jeg ser ingen mening overhovedet for dette. Så - ingen klare. vBET håndterer alt:)

Har du flere spørgsmål:)

Alpha
28-06-11, 15:26
OK, fordi spørgsmålet; =) så jeg har en tysk Forum (URL vedtaget
deutsch.de) og ønsker de engelske brugere kan læse dette.Så jeg installere VBET og jeg ser URL
deutsch.de den tyske version og
deutsch.de/en den engelske version. Det er ok, hvis jeg ønsker den tyske og engelske brugeren sammen deler en forum.Hvis jeg vil, men der har tysk og engelsk bruger sit eget forum, det ville være bedre lave jeg en kopi af den ForumsDann, jeg har 2 tyske Foren.eines på domænet
deutsch.de for tysk og en bruger på domænet
englisch.com for Dansk brugere. De engelske brugere kan læse de gamle tyske stillinger Forum under englisch.com bør selvfølgelig være engelsk som standard.Jeg har således 2 uafhængige uafhængige fora at hver har sit eget sprog og sit eget domæne.Har jeg klart givet udtryk for min idé?Fordelen er.Google indekserer ikke 10.000.000 sider fra et domæne. Men google indekseret ;) 10.000.000 sider af 50 domæner

vBET
28-06-11, 15:51
I så fald behøver du ikke vBET på alle ... Du skal bare cerate 50 enkelt sprog fora. Så hvad for oversættelser? Husk på, at dette vil være meget dyrt for dig - 50 licenser til vBulletin og måske andre betalte plugins. Også 50 boards vil forbruge langt flere ressourcer (CPU, hukommelse).

Også i dit tilfælde har du 50 uafhængige boards - du oprette 50 forskellige fællesskaber. Med vBET du har fordel af allerede eksisterende samfund til at integrere med mennesker, der bruger andre sprog ... vBET er en god idé:)

Alpha
28-06-11, 16:36
Det er desværre ikke så nemt.Jeg har ja et tysk Forum, som har 1,5 millioner stillinger. Disse indlæg skal selvfølgelig i alle tilgængelige sprog.Som et grundlæggende fundament.Jeg ved, at jeg kan få 50 nye fora for grunde kun gør ingen Sinn.Wozu jeg bør derfor 50 tømme nye fora, hvis jeg men 1,5 millioner stillinger som indhold?Bare i kun ét sprog;) repræsenterer dette indhold en økonomisk faktor du kan formere sig med oversættelse i forskellige sprog.Kun denne virker 100 x bedre på separate domæner hvor de oversatte fora fortsætte uafhængigt af hinanden kan udvikle.Omkostningsfaktoren er sekundære til nu. Tysk Forum har mindre server omkostninger 100-200 * Verdienst.Wenn en engelsk kopiere også kun 10% af dem opnå værdighed, der var stadig rentabel. Det er ikke faldet i de nye forums server omkostninger som eksisterende servere er underutilized har tilstrækkelige reserver. Det ville være kun licensomkostninger.Også jeg ønsker at gøre så på en gang ikke 50 fora specielt ene efter den anden;) men jeg gætter en løsning har htaccess gefunden.in

#RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]

Skal faktisk arbejde.Men med hensyn til zurückOK vil jeg selv forsøge at finde nogen der de fora URL BB´s kan integrere i Sitemap'et.Så jeg har tænkt mig at købe VBET.Tak for hjælpen;) og tak for denne store program

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations