Veure la Versió Completa: Resolt problema
que al voltant d'una pregunta que he fet en els fòrums i em va passar ahir, per escrit a la secció d'Anglès davant d'una pregunta sobre la llengua. He escrit en italià i jo, i 'té una resposta que no sap en quin país en anglès. Així que em va respondre en anglès, i després vaig enviar la resposta al fòrum, però la pàgina està traduït automàticament a l'italià. Així que em pregunto el següent: 1. el que he escrit en anglès es mostra en anglès encara si aquesta persona que veig a la pàgina traduïda en italià? 2. 'Causa que l'usuari ha escrit en anglès i veig la seva resposta a Anglès? pel que la seva resposta no és "va ser traduïda a l'italià? Gràcies per endavant.
Quan arriba un nou missatge, llavors VBET determina quin és el seu idioma amb l'estratègia escollida (configurable pel "llenguatge de detecció de Google"). Si es considera com està escrit en un altre idioma que per defecte fòrum, llavors el missatge és marcat per lang BBCode. En altres paraules - VBET marca el missatge de l'addició d'informació sobre el seu llenguatge.
Ara, quan la pàgina es mostra cada missatge es mostra en el llenguatge de tota la pàgina. Pel que si estic veient la traducció a l'anglès de Fòrum italià llavors ho veig tot en anglès - és fins i tot alguns dels missatges estan escrits en italià, alguns en anglès, alguns en àrab, i així successivament. Buscant a la pàgina es veu tot en la traducció escollida, no importa en quin idiomes són els missatges originals d'aquesta pàgina.
L'única manera en què no funciona així, quan alguns dels seus idiomes missatge no és degudament marcat (causa d'aquesta diferència d'acord amb l'estratègia escollida de la llengua determinar). En aquest cas, aquest missatge ha de ser editat i lang BBCode afegir / corregir manualment.
És aquesta és la resposta a la vostra pregunta? :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):