Veure la Versió Completa: Suspès per violació de la llicència - enllaç de crèdit!
Quin és el problema, com vostè sap que li vas dir al teu MOD és lent i em causa problemes al servidor, així que estic utilitzant MOD altres vBulletin fins que s'alliberi una nova versió, és per això que no hi ha una relació de crèdit!
Si us plau, restablir el meu compte de correu electrònic mi en aquest correu electrònic per solucionar aquest problema com més aviat millor. Jo sóc un client que paga i no aprecien la prohibició erròniament.
Snake és el meu nom d'usuari.
Hola.
Si us plau, prengui les nostres disculpes pels inconvenients. Estàvem intentant comunicar-nos amb vostè en moltes formes, però el nostre missatge va ser ignorat. Si us plau, tingueu en compte que el problema va començar fa mesos i ara es compte està bloquejada pel fet que només ha deixat de respondre quan es sospita de violació de la llicència. El seu compte serà retornat quan la situació serà clara. Si no viola la nostra llicència no tens res que preocupar - només hem de confirmar això.
Com li va escriure abans de comprovar la seva explicació sobre apagat VBET i vam descobrir que VBET encara s'utilitza. En contra de la seva afirmació que utilitzeu algun altre mod encara creiem que és VBET que s'utilitza en el fòrum. I pensem que ja que el codi de sortida generats per VBET està marcat i veiem la nostra marca en l'HTML de sortida (que hem recolzat en cas de futures investigacions). Com que la seva declaració està en contra del que veiem en el fòrum encara tenim dret a sospitar violació de la llicència. Per comprovar el que hem de veure el que realment està passant a la formiga és per això que vull preguntar sobre els detalls d'accés al seu PC d'administració. Podeu crear un compte temporal perquè o canviar la contrasenya d'algun temporal, si són conscients dels problemes de seguretat. Potser serà necessari també l'accés FTP, però ara és administrador CP és suficient.
Una vegada més, molt afligit per compte suspès i gràcies que va començar a cooperar en aquest tema. També volem resoldre el problema com més aviat millor, sobretot, que ja porta molt de temps. Envieu les dades de comanda, així que la impossibilitat de confirmar la versió, perquè com vostè ja sap que la seva sortida d'HTML diu una altra cosa.
No, mal entesa, en el moment que no estaven usant el mod, estem provant, ara mateix estem, però per alguna raó la relació de crèdit no funciona, no podem tornar a descarregar a mesura que ens va prohibir, no podem comprar la marca a mesura que vostè prohibir nosaltres. Llavors, com podem solucionar.
Com si, que ha enviat missatges de correu electrònic, però vostè té aquest fòrum per configurar el correu electrònic doesnt enviar a arribar tard o respondre al missatge, tot i que ens permet en el nostre panell de control. Per tant, no van ser notificats de la resposta, llevat que Logged in
Ja sigui restablir perquè puguem comprar de marca lliure o descarregar el nostre producte nou o proporcionar el codi perquè jo pugui afegir l'enllaç de forma manual.
Gràcies.
L'enllaç està de tornada, no hi ha necessitat de convertir això en un drama. Va ser un error, l'esquena, potser ens portem ara.
Entenem la seva explicació. Encara no havia sospita molt seriosa sobre la violació de llicència que, com l'ús de qualsevol programari més enllà de la seva aprovació de la llicència, també és delicte de la pirateria de programari. No diem que s'havia compromès, sinó que existeix la sospita, les seves declaracions prèvies era diferent que el que hem observat en el fòrum i hem de comprovar el que realment succeeix.
Som capaços d'esbrinar quina és la raó de no vincular crèdit de forma visible en el fòrum. És per això que li demanem al vostre accés administrador CP perquè puguem determinar la violació o no. Espero que puguem resoldre entre vostè i l'equip de VBET. Si vostè té coneixement sobre els problemes de seguretat si us plau crea una contrasenya temporal o un compte temporal.
Tingueu en compte que on es posi en contacte també pel seu propi formulari de contacte del fòrum. Que realment utilitzen alguna forma de contacte que hem trobat, abans de bloquejar el seu compte. Tan ràpid com es determina que el problema no és violació de la llicència, vostè rebrà el seu compte de nou amb temps addicional per a actualitzacions gratuïtes - molt més gran que el temps de bloqueig, per tornar a compensar els inconvenients que real.
També pensem que no és un assumpte públic. Així que si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres en aquest tema per correu o PM només. Per descomptat, vostè pot pensar en una altra manera - en aquest cas, si us plau fóssiu lliure de parlar-ne en públic. Però escriure en diversos llocs en el mateix temps, fan que sigui més difícil de mantenir, així que si us plau s'adhereixen a una forma de comunicació. Gràcies:)
No hi ha manera que estic donant un accés d'administrador estrany, en absolut. El meu servidor és meu i és el meu informació privada.
Si no restablir el meu compte, ja que enllaç és ara llavors tindré per reclamar els fons de tornada a la meva targeta de crèdit.
És de la seva incumbència per què la relació no va anar mostrant que no és fix.
Tot el que necessites saber és que l'enllaç funciona ara, al final de. Vaig tenir un problema simliar amb Matías en el passat i simplement va demanar que es fixa, que no era necessari per espiar.
Hágamelo saber com desitja tractar amb això, estic content de reemborsament si vostè no restablir el meu compte.
M'agrada el seu producte i vol comprar per al meu fill de 5 altres fòrums quan em surt aquest funcionant al 100%, per la qual cosa perdrà bon client només perquè la demanda per accedir al meu servidor, que no és just Michael.
No hi ha manera que estic donant un accés d'administrador estrany, en absolut. El meu servidor és meu i és el meu informació privada.
Si no restablir el meu compte, ja que enllaç és ara llavors tindré per reclamar els fons de tornada a la meva targeta de crèdit.
És de la seva incumbència per què la relació no va anar mostrant que no és fix.
Tot el que necessites saber és que l'enllaç funciona ara, al final de. Vaig tenir un problema simliar amb Matías en el passat i simplement va demanar que es fixa, que no era necessari per espiar.
Hágamelo saber com desitja tractar amb això, estic content de reemborsament si vostè no restablir el meu compte.
M'agrada el seu producte i vol comprar per al meu fill de 5 altres fòrums quan em surt aquest funcionant al 100%, per la qual cosa perdrà bon client només perquè la demanda per accedir al meu servidor, que no és just Michael.
Tingueu en compte que no es tracta d'espionatge, però no sobre la comprovació d'un acord legal que es va fer entre les dues parts va ser honrat o no. També tingui en compte que en cas de violació de la llicència no està qualificat per a un reemborsament - més qualsevol que viola la llicència acordada a perdre la seva llicència i, a més, paguen per això. Cada client d'acord en termes de la llicència saber el que està pagant.
És com quan algú demanar prestat el cotxe - que sap que ell va pagar per tenir en alguns termes. Ell no pot dir que ell va pagar a demanar prestat, pel que ell pensa que és el seu moment i que pot fer amb ella el que vulgui. Si no li donarà l'esquena, aquest serà un crim, encara que ell va pagar per interessos en què es. I quan es talla, no pot afirmar, que ningú ha d'estar interessat pel que va decidir agafar el cotxe per a ell i per a tornar diners de la demanda, ja que està prenent el cotxe de tornada. Sí, per descomptat - es pot afirmar el que ell vol i que pot exigir tot el que vulgui, però el seu lloc de reclams i les seves demandes no tenen cap fonament. I el fet que el cotxe va ser retornat per la policia només perquè ell va ser tallat doesnt significa que no passa res. "Acceptar que té el cotxe ara per al que està reclamant sobre Permet oblidar-se de tot i ser feliç a veure el cotxe de nou - que mai podria veure-ho de nou -. Tens sort, així que si fóssiu afortunat"
Ara vostè veu que trobar el nostre que el nostre cotxe no es troba ... Però hem tingut contacte a la persona que està a cavall, així que truqui i pregunti: Aloha - Com és el passeig? Creiem que vostè pot tenir problemes amb el seu motor no se sent adequadament per telèfon, si us plau feu-nos saber el que està passant. I tenim la resposta: "És perquè ara estic muntant al cotxe diferent". Marxem nostra navegació per satèl lit i saber (al mapa de Google;)) que està conduint el nostre cotxe, així que alguna cosa està malament. Però tot i això assumeix que potser hi ha combustible equivocat, o alguna cosa així. Així que tornar a trucar, però ningú va respondre cos. Es enviar SMS, MMS enviem, ens trobem que cotxe s'ha instal.lat de fax i enviar faxos, però cap dels nostres missatges es va respondre. I la nostra navegació per satèl lit segueixen mostrant que el client realment està muntant el cotxe. Així que en estar tan lluny l'únic que podia fer era desactivar de forma remota el sistema GPS en el seu cotxe i el missatge de Sen: "L'ús real del cotxe no és segur per a vostè i, probablement, violen els nostres interessos Entenem que vostè pot tenir alguns problemes amb el cotxe. motor i encara tenen por de que la nostra propietat va ser trencat per tu. Així que no et pot fer més fàcil per seguir endavant en aquesta circumstància. Volem ajudar en la solució del problema amb el motor, però no obté resposta. Si us plau, digui'ns on vol aturar i anem a enviar allà a mecànic a veure amb la màscara i comprovar el que està malament ". I després esperar que vostè haurà d'utilitzar el GPS de nou i respondre als nostres missatges pensant: "Esperem que el bloqueig de la policia no es necessita aquí".
Ara es posa el cotxe al seu garatge, clau i ens diu que la dreta es pot sentir el motor de la porta, però no tenim dret a mirar sota la màscara del nostre cotxe, ja que és al seu garatge i no és just que podem fins i tot preguntar sobre l'accés al seu garatge. Fins i tot el que vostè només pot canviar el pany després d'això. Tot i que vostè va estar d'acord, que tenim a la dreta per inspeccionar el cotxe no s'usa adequadament (veure acord de llicència). Simplement ha de sentir afortunat que escoltar el so més o menys adequada ara i no l'interès el que passa amb el motor abans i no l'interès pel so no és ni tan sols pel motor. "No em espia - no és el seu interès pel que estic fent amb el cotxe i si no em dóna accés a GPS de nou vaig a volar tot i va prendre els diners que vaig pagar.".
Tingueu en compte que nosaltres no demanem a tots els de muntar els cotxes per a l'accés al garatge. Nosaltres no li diem que era la seva intenció, però ens sentim provocats a prendre aquestes mesures. I no crec que amenaçant ens pot ajudar en aquest tema. Si per qualsevol error, fins i tot els diners tornaria a vostè (pel que no tenen cap dret), es donen més efecte com: "Ara es va trencar a la caixa forta (o enganyat a la nostra secretària) i van robar els nostres diners - que deixés ' t ho vol, però ara hem d'anar a la policia amb aquest cas, ens van robar ". Si us plau, consideri l'acord, les intencions, declaracions, accions i possibles conseqüències.
Tenim dret legal donada per acord de llicència per veure què llicència no ha estat violat. Per descomptat, pot decidir no fer-ho, però mai passarà sota el xantatge públic. Hi ha un grup de persones que actua d'aquesta manera - que amenaça pública, demanant a decidir serà el camí fàcil o el camí difícil. Molts països aprendre fa molt temps que no es pot deixar de intimidar, o les amenaces no tindrà fi.
Tingueu en compte que aquesta estratègia li donarà resultats oposats que vostè necessita. Estem oberts per al debat, encara que va ser ignorat abans de (que és el que passa aquí). Estem tancats per a totes les amenaces i apropiadament modificar la nostra estratègia en aquests casos. Per parlar d'aquest tema encara - si us plau, guardi totes les amenaces. Com amenaça es considera la declaració sobre de prendre qualsevol acció que no és legal d'acord amb el nostre acord de llicència, la llei polonesa, la llei del seu país, o que requereixen de frau / falsificació de declaracions en el sistema de pagament.
Som conscients que es té en compte la compra de VBET també per les seves cinc altres fòrums. Tingueu en compte que les llicències no s'han compromès entre si. Cada un és tractat separatelly en qualsevol aspecte (instal lació, suport, violació, actualitzar ...). En aquest moment el seu compte va ser bloquejada primaty complet, perquè només tens una llicència, que era més fàcil de prendre en base de dades i tot el temps el considerem només com a solució temporal per començar a discutir de nou i resoldre el problema - el que és el nostre principal objectiu a tots els temps.
Tingueu en compte que gairebé tots els programes que vostè ha utilitzat i s'utilitza cada vegada és / serà en alguna llicència. En alguns països la llei ni tan sols permet utilitzar el programari sense tenir llicència per a això, el que significa que el programari ha de tenir una llicència (fins i tot la que està lliure) per ser utilitzat en aquest país.
Li agraeixo la seva resposta, però jo encara no entenc, he corregit el problema d'enllaç, no hi ha res investigar, no estic trencant l'acord de llicència, ja que és un enllaç.
No hi ha cap violació. Això és Bizar, fins i tot no em deixa comprar més llicències, és una bogeria. Per què un empresari deixi de clients de gastar més diners. Estrany.
L'enllaç està de tornada, no hi ha necessitat de convertir això en un drama. Va ser un error, l'esquena, potser ens portem ara.
Ho sentim, no vaig veure aquest missatge abans de (que estava responent a una anterior). En aquest moment matinada necessitat de conèixer la seva declaració oficial sobre el pagament de fet cap pas més enllà.
Què vol dir Michael?
No hi ha cap problema de pagament, estem contents si simplement desbloqueig del compte perquè puguem actualitzar la nova versió en el llançament d'avui, llavors, si bé obtenir noves llicències per a altres fòrums.
Estem molt contents, no efectuar el pagament només vol treballar de nou el compte.
Gràcies!
Li agraeixo la seva resposta, però jo encara no entenc, he corregit el problema d'enllaç, no hi ha res investigar, no estic trencant l'acord de llicència, ja que és un enllaç.
No hi ha cap violació. Això és Bizar, fins i tot no em deixa comprar la marca lliure, que és una bogeria. Per què un empresari deixi de clients de gastar més diners. Estrany.
Si us plau, confiïn en nosaltres que també ens sentim molt incòmodes en la situació actual. I com vostè sap molt bé el compte va ser bloquejada de no bloquejar la possibilitat d'anar de compres addicionals, però per poder comunicar-nos amb vostè una altra vegada, perquè el nostre missatge va ser ignorat.
La nostra resposta anterior no era per convèncer de res, sinó per mostrar la imatge de la situació amb l'esperança que puguin comprendre les nostres accions - no l'aprovi.
Entenem i comprovar que es posa enllaç de crèdit (el que és obvi que no va fer pel motor de VBET). Encara no se soluciona el problema no s'ha violat la llicència (i tenim fortes raons per pensar així), en aquest cas tenim uns drets concedits pel nostre acord legal. Drets que no hem de demanar. Violació que no hem d'investigar. Però, com ja fer-li saber que mai es decideixen a deixar-lo anar sota amenaça. Així que si us plau ens doni la seva declaració oficial sobre que el pagament de llicència de VBET i després continuarem la nostra discussió.
Què vol dir Michael?
No hi ha cap problema de pagament, estem contents si simplement desbloqueig del compte perquè puguem actualitzar la nova versió en el llançament d'avui, llavors, si bé obtenir noves llicències per a altres fòrums.
Estem molt contents, no efectuar el pagament només vol treballar de nou el compte.
Gràcies!
Potser senzill malentès - en aquesta situació ho sento per l'error. Vaig pensar que la seva intenció era acabar amb el pagament. Tinc 2 a la nit en el meu temps i el meu problema, no una llum;)
Així que per ser clar - el pagament s'està invertint està sota consideració o no?
Declaració oficial sobre el pagament? No entenc el que vols dir. Ja he pagat. M'adono que això realment molest. No tinc molts diners i ara que em deixi d'utilitzar aquest programari i no he fet res dolent. Vostè pot veure l'enllaç que vaig afegir a arreglar un problema. I he pagat que mesos enrere.
Per què hauria d'invertir el pagament si tinc llicència de treball ... cap raó, vull canvis pel que no s'invertirà el pagament si estic feliç i la llicència no està prohibit. :)
A més jo no rebre els seus missatges ja que no inici de sessió per un parell de setmanes, i aquest fòrum doesnt enviar missatges a la meva bústia de correu electrònic, per alguna raó.
Crec que la raó no és enllaç normal de treball és que tenim una plantilla modificada que fa que tots els drets d'autor en línia i en bonica caixa de manera que potser causant el problema.
exemple;
la meva plantilla;
els drets d'autor 1 - 2 de dret d'autor - drets d'autor 3
normall vb plantilla;
els drets d'autor una
els drets d'autor 2
els drets d'autor 3
De qualsevol manera vostè té vincle agradable amb l'àncora de text grans. així que tot és bo per VBET.
Tingueu en compte que ningú et impedeix utilitzar VBET en aquest moment. Utilitzeu ara i ho va usar tot el temps quan l'emissió existit i que no responia.
Com hem escrit tota la intenció tot el temps de bloqueig del compte en aquest fòrum (no impedir l'ús VBET - encara estàs fent servir ara) era per explicar la situació. I succeirà només perquè va deixar de respondre, amb la seva última resposta en el nivell de "perdre" (que no el va escriure, literalment, - que només va ser la nostra impressió).
Sí sabem que vostè va pagar pel producte. Li preguntem sobre l'amenaça que es retiri el pagament. Pel que d'acord amb el nostre acord de llicència no té dret al permís és revocat per la violació. Així que si la inversió és possible que aquestes succeiria seria un frau realitzat en el sistema de pagament i es necessitarien moltes conseqüències desagradables per a vostè.
És per això que li preguntem sobre ell - només per estar segur que estan disposats a fer o no frau.
Jo entenc que vostè no té cap intenció de fer-ho:) I encara que va ser escrit abans que fos declaració sense recordar acord de llicència.
Val, - en aquest cas, si us plau, simplement mantenir l'atenció sobre l'acord de llicència i si us plau, avisi'ns si troba que alguna cosa està malament al costat VBET. Si està molt temps en aquest negoci (jo crec que ho faci), llavors sabem que la nostra llicència és molt fàcil d'acord a les possibilitats de llicències per a alguns productes, de manera que no fem res inusual. Es tracta de com el mercat de programari busca de formigues que es va fer d'aquesta manera per la llei i lluita contra la pirateria de programari. El seu compte serà unbanned matí (ho sento però he d'acabar algunes coses ara i és gairebé un 3 a la nit en el meu temps). Si us plau recordi a mi si es va oblidar (no enviar recordatoris ara - Suposo que en el nostre compte de correu electrònic està mails molt de vostè sobre el tema així que m'ho tregui).
Una vegada més, molta pena per tots els seus problemes i l'esperança que encara que no s'aprova la nostra manera, entenc per què hem fet els passos i potser fins al fons estima que només es compta la prohibició temporal no revocar la llicència amb totes les mesures possibles. ..
Això va ser només per a mi mateix va fer sentir-se millor;)
En cas de qualsevol problema relacionat amb VBET, si us plau fóssiu lliure per enviar missatges de solució de problemes o seccions d'informe d'error:)
EDITAT:
Acabo de trobar el post anterior - gràcies per la nota. Si us plau, posa la resta en el nivell de PM o en la secció de solució de problemes si la nova versió VBET tindrà la mateixa qüestió.
Fet - divertir-se:) Espero que la nova versió s'adapti a les seves expectatives de rendiment.
Com puc evitar que url es tradueix en aquesta versió, com he fet abans aquí> http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/436-how-disable-translated-urls.html
Això hauria de ser una opció en el Panell d'Admin.
Si us plau, obriu nou fil d'això en funció de les sol.licituds - nostra resposta pot ser útil també per altres usuaris.
Ja tinc un fil obert, que és el vincle d'aquest!
Ho sentim - Jo vaig a anar-hi;)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):