PDA

View Full Version: Verbied om lisensie skending - Credit skakel!

Snake2
06-04-10, 21:52
Wat is die probleem, as jy bewus is Ek vertel jou MOD is stadig en wat my server probleme is sodat ek met behulp van ander MOD op vBulletin totdat jy release nuwe weergawe, wat is die rede waarom daar is geen krediet skakel nie!

Weer asseblief my rekening van E-pos my op hierdie e-pos so gou moontlik om hierdie probleem op te los. Ek is 'n betalende kliënt en waardeer nie verban verkeerd.

Die slang is my gebruikersnaam.

vBET
07-04-10, 11:13
Hello.

Ons vra om verskoning vir al die ongerief. Ons het probeer om jou te kontak in baie vorme, maar ons boodskappe was geïgnoreer. Let asseblief in gedagte hou dat die kwessie maande gelede begin en nou is jy rekening is geblokkeer omdat jy ophou reageer wanneer jy vermoed lisensie skending was. Jou rekening sal terug gegee word wanneer die situasie sal duidelik wees. As jy nie ons lisensie geskend jy het niks om oor bekommerd te wees nie - ons het net om te bevestig dat.

Soos ons geskryf het, voordat ons kyk na jou verduideliking afgeskakel vBET en ons ontdek dat vBET word steeds gebruik. Teen jou eis dat jy 'n ander mod gebruik ons nog steeds glo dat dit vBET wat gebruik word om op jou forum. En ons dink dat omdat afvoer kode gegenereer deur vBET gemerk is en ons sien ons merk op jou HTML te (wat ons back-up in die geval van toekomstige ondersoek). Omdat jou verklaring van wat ons sien op jou forum is teen ons het nog steeds reg skending van die lisensie te vermoed. Om seker te maak dit wat ons het om te sien wat werklik aan die gang ant dit is hoekom ons wil hê jy moet vra oor toegang besonderhede aan jou Admin CP. Jy kan vir daardie tydelike rekening skep of wagwoord verander na 'n paar temp, as jy bewus is oor veiligheid kwessies. Miskien sal ons ook FTP toegang nodig het, maar nou is dit Admin CP is genoeg.

Weereens baie jammer vir opgeskort rekening en dankie dat jy oor hierdie kwessie begin saam te werk. Ons wil ook die kwessie om so gou moontlik op te los, veral dat dit al neem baie tyd. Stuur asseblief gevra om data so sal ons in staat wees om jou weergawe te bevestig nie, want soos jy reeds weet jou HTML uitvoer sê iets anders.

Snake2
07-04-10, 14:15
Nee, jy mis verstaan, by ons is nie jou mod met behulp van die toets, nou is ons maar vir een of ander rede die krediet skakel is nie werk, kan nie redownload ons as jy verbied ons, ons kan nie koop brandmerk vry as jy verbied ons. So, hoe kan ons dit regmaak.

As ja, jy het e-pos stuur, maar jy het hierdie forum setup sodat die e-pos nie die geval is stuur wanneer ons dit kry PM of antwoord op die boodskap, ten spyte van ons in staat te stel om in ons beheer paneel. Daarom het ons nie in kennis gestel van die antwoord nie, tensy ons aangemeld.

Of herstel sodat ons brandmerk gratis kan koop of aflaai weer ons produk of voorsien my met die kode sodat ek kan die skakel met die hand by.

Dankie.

Snake2
07-04-10, 22:49
Die skakel is terug, daar is geen behoefte om dit te omskep in 'n drama. Dit was 'n fout gemaak het, sy rug, kan ons klaarkom.

vBET
07-04-10, 22:57
Ons verstaan jou verduideliking. Tog is daar is regtig 'n ernstige vermoede oor lisensie oortreding wat, soos die gebruik van enige sagteware buite sy lisensie goedkeuring, is ook misdaad van sagtewareroof. Ons sê nie dat dit gepleeg is, net dat daar is agterdog, jou vorige state is verskillende dat dit wat ons wat op jou forum, en ons het om te kyk wat regtig gebeur.
Ons is in staat om uit te vind wat is die rede van nie sigbaar krediet skakel op jou forum. Dit is hoekom ons jou vra om vir jou Admin CP toegang, sodat ons kan bepaal dit as 'n oortreding of nie. Hoop dat ons dit kan oplos tussen jou en vBET span. As jy bewus is oor sekuriteit probleme skep tydelike wagwoord of tydelike rekening.

Let asseblief daarop dat ons kontak met u ook deur jou eie forum kontak vorm. Ons het regtig gebruik word op enige manier van kontak wat ons gevind het, voordat u rekening te sluit. So vinnig as wat dit sal bepaal word dat die kwessie nie lisensie skending is, sal jy jou rekening terug te kry met 'n bykomende tyd vir gratis opgraderings - veel groter dat die tyd van die blokkering, weer vergoed jy die werklike ongerief.

Ook ons dink dit is nie 'n openbare saak. So kontak ons asseblief in hierdie uitgawe per pos of PM net. Natuurlik kan jy ander manier kan dink - in so 'n geval voel asseblief vry om dit in die openbaar te bespreek. Maar skryf in verskeie plekke in dieselfde tyd, maak dit meer moeilik om te onderhou, so Hou asseblief by een manier van kommunikasie. Dankie:)

Snake2
07-04-10, 23:09
Daar is geen manier wat ek gee 'n vreemdeling admin toegang te alle nie. My server is myne, en dit is my private besonderhede.

As jy is nie my rekening te herstel, aangesien skakel is nou daar dan sal ek die geld terug te eis op my kredietkaart.

Dit is nie een van jou besigheid die rede waarom die skakel wys nie anders as dit is vasgestel.

Al wat jy moet weet, is nou die skakel werk nie, einde van. Ek het 'n simliar probleem met vbseo gehad in die verlede en hulle eenvoudig gevra om dit te word vasgestel het, het hulle nie nodig om te spioeneer op my.

Laat my weet hoe jy wil hê om dit te hanteer, ek is gelukkig om terugbetaling te kry as jy is nie my rekening weer.

Ek hou van jou produk en jy wil vir my 5 ander forums te koop wanneer ek hierdie werk 100%, so jy sal goeie kliënt verloor net omdat jy die vraag my bediener om toegang te verkry, wat nie billike Michael.

vBET
08-04-10, 00:51
Daar is geen manier wat ek gee 'n vreemdeling admin toegang te alle nie. My server is myne, en dit is my private besonderhede.

As jy is nie my rekening te herstel, aangesien skakel is nou daar dan sal ek die geld terug te eis op my kredietkaart.

Dit is nie een van jou besigheid die rede waarom die skakel wys nie anders as dit is vasgestel.

Al wat jy moet weet, is nou die skakel werk nie, einde van. Ek het 'n simliar probleem met vbseo gehad in die verlede en hulle eenvoudig gevra om dit te word vasgestel het, het hulle nie nodig om te spioeneer op my.

Laat my weet hoe jy wil hê om dit te hanteer, ek is gelukkig om terugbetaling te kry as jy is nie my rekening weer.

Ek hou van jou produk en jy wil vir my 5 ander forums te koop wanneer ek hierdie werk 100%, so jy sal goeie kliënt verloor net omdat jy die vraag my bediener om toegang te verkry, wat nie billike Michael.

Neem asseblief kennis dat dit nie oor spioenasie, maar oor die keur van wetlike ooreenkoms wat tussen ons twee kante is vereer of nie gemaak is. Let asseblief daarop dat in die geval van die lisensie skending geen een is gekwalifiseer het vir die terugbetaling meer enigiemand wat lisensie geskend het ingestem om sy lisensie te los en vir daardie ekstra te betaal. Elke kliënt ooreengekom op licentievoorwaarden weet wat hy betaal vir.

Dit is net soos wanneer iemand leen die kar - hy weet dat hy betaal om dit te hê op 'n paar terme. Hy kan nie daarop aanspraak maak dat hy betaal om dit te leen, sodat hy dink dat dit is sy nou en hy kan doen met dit wat hy wil. As hy dit nie sal terug gee, sal dit 'n misdaad wees, selfs indien hy vir die lening wat dit betaal. En toe hy sal uitgeroei word, kan hy nie daarop aanspraak dat niemand belangstel waarom hy besluit het om die motor vir homself en die vraag kontant opbrengs te neem omdat hulle met die motor terug. Ja natuurlik - hy kan aanspraak maak wat hy wil hê en hy kan die vraag wat hy wil, maar die stand van sy eise en sy eise het geen grond. En die feit dat die motor terug gegee is deur die polisie net omdat hy was nie die geval is beteken dat niks gebeur nie. "OK, jy het die motor nou so wat jy beweer nie Kom ons vergeet van alles en weer gelukkig te wees dat jy die motor sien nie - jy kan nooit weer sien nie - jy het geluk voel so gelukkig?"

Nou sien jy ons vind ons dat ons motor is weg ... Maar ons kontak gehad het aan die persoon wat ry sodat ons bel en vra: Aloha - Hoe is die rit? Ons dink dat jy probleme met jou motor hoor ons dit nie gepas per telefoon kan hê, kan jy ons laat weet wat aangaan. En ons kry die antwoord: "Dit is sommer nou want ek is op verskillende motor ry". Ons kyk na ons satellietnavigatie en uit te vind (op Google kaart;)) dat jy ons motor ry so iets is verkeerd. Maar nog steeds aanvaar dat daar miskien is die verkeerde brandstof, of iets soos dit. So noem ons weer, maar geen liggaam het geantwoord. Se jy die SMS stuur, stuur ons MMS, vind ons uit dat die motor Faks geïnstalleer het en ook faks stuur, maar niemand van ons boodskappe was beantwoord. En ons satellietnavigatie steeds wys dat die kliënt wel ons motor te ry. So so ver weg enigste ding wat ons kan doen is om afstand afskakel GPS-stelsel in sy motor en Sen boodskap: "werklike gebruik van die motor is nie veilig vir jou nie en waarskynlik in stryd is met ons belange Ons verstaan dat jy sommige probleme met die motor kan hê. enjin en nog steeds bang dat ons eiendom is gebreek deur jou, So ons nie kan maak jy makliker om te vorentoe te beweeg in hierdie omstandighede.. Ons wil om te help om die probleem met motor op te los, maar geen reaksie kry. Asseblief vertel ons waar jy wil om te stop en ons sal daar stuur werktuigkundige wat onder die masker sal sien en kyk wat verkeerd is ". En dan moet ons wag totdat jy sal nodig hê om weer GPS te gebruik en te reageer op ons boodskappe te dink: "Kom ons hoop dat die polisie blokkade sal nie hier wees wat nodig is".
Nou sit jy ons motor in jou motorhuis, sluit dit en vertel ons dat ons reg kan hoor die enjin van die hek, maar ons het geen reg om te kyk onder die masker van ons motor, want dit is in jou garage en dit is nie regverdig dat Ons het selfs oor toegang tot jou garage vra. Al wat jy kan verander net die slot nadat. Selfs dat jy ingestem het, dat ons na regs te inspekteer het ons motor behoorlik gebruik word (sien asseblief lisensie-ooreenkoms). Ons moet net voel gelukkig dat ons min of meer klank hoor nou en nie rente wat gebeur na die enjin voor en doen nie rente waarom die geluid kom nie van die enjin. "Moenie verken my - dit is nie jou belangstelling wat ek doen met jou motor as jy nie gee my GPS toegang terug ek sal blaas alles en geld wat ek betaal het."

Let asseblief daarop dat ons nie almal wat ry ons motors vir toegang tot garage vra. Ons sê nie dat dit jou bedoeling was nie, maar ons voel uitgelok om hierdie aksies te neem. En ons dink nie dat threating ons kan help in hierdie saak. As jy selfs deur 'n fout om die geld terug sal gaan na jou (vir wat jy het nie enige reg), sal dit uitvoering gee soos: "En hy het aan ons veilig (of ons sekretaresse verneuk) en ons geld gesteel het - ons didn" t dit wil hê, maar nou het ons aan die polisie te gaan met hierdie saak ons is beroof ". Oorweeg dit asseblief om jou ooreenkoms, bedoelings, stellings, aksies en moontlike gevolge.

Ons het die wettige reg gegee deur die lisensie-ooreenkoms om seker te maak nie lisensie nie geskend word nie. Natuurlik kan ons besluit om dit nie doen nie, maar dit sal nooit gebeur onder 'n openbare afpersing. Daar is 'n groep mense wat optree op hierdie manier - openbaar te maak bedreiging, vra om te besluit, sal dit die maklike manier, of hulle harde manier. Baie lande leer lank gelede dat hulle nooit kan laat hulle intimideer, of dreigemente sal nooit 'n einde.
Let asseblief daarop dat hierdie strategie sal gee jou die teenoorgestelde resultate wat jy nodig het. Ons is oop vir bespreking, selfs al was dit geïgnoreer voor (dit is wat hier gebeur). Ons is gesluit vir alle bedreigings en gepas ons strategie te verander in sulke gevalle. As jy nog bespreek hierdie kwessie - jy sit al die dreigemente weg. As 'n bedreiging beskou ons verklaring oor die neem van enige optrede wat nie wettig is volgens ons lisensie-ooreenkoms, Pools reg, die wet in jou land, of vereis dat bedrog / vals verklarings in die betaling stelsel.

Ons waardeer dat jy dit oorweeg die koop van vBET ook vir jou 5 ander forums. Neem asseblief kennis dat lisensies nie tussen mekaar verbind. Elkeen is separatelly in enige aspek behandel (installasie, ondersteuning, skending, op te gradeer ...). Op die oomblik is jou primaty rekening is geblokkeer vol is, omdat jy slegs een lisensie besit het, was dit makliker dat gryp in die databasis en al die tyd het ons dit slegs as 'n tydelike oplossing om bespreking te weer begin en die probleem op te los - Wat is ons primêre doel om al die tyd.

Let asseblief daarop dat byna elke sagteware wat jy al ooit gebruik is en ooit sal gebruik is / sal wees op 'n paar lisensie. In sommige lande reg nie eens toelaat om sagteware te gebruik sonder lisensie vir dit, wat beteken dat die sagteware lisensie moet hê (selfs dit is gratis) gebruik word in daardie land.

Snake2
08-04-10, 00:55
Ek waardeer jou antwoord, maar ek nog steeds nie verstaan nie, ek het die skakel probleem het vaste, daar is niks om ondersoek in te stel, is ek nie die lisensie-ooreenkoms te breek, want daar is 'n skakel.

Daar is geen oortreding nie. Dit is bizare, jy gewoond selfs laat my meer lisensies te koop, dit is gek. Waarom sou enige sakeman stop kliënte van meer geld spandeer. Weird.

vBET
08-04-10, 00:59
Die skakel is terug, daar is geen behoefte om dit te omskep in 'n drama. Dit was 'n fout gemaak het, sy rug, kan ons klaarkom.

Jammer, ons het nie hierdie boodskap sien voor (ons was die beantwoording van vorige een). Op die oomblik is wee jou amptelike verklaring oor die betaling nodig het om te weet te maak van enige stap verder.

Snake2
08-04-10, 01:01
Wat bedoel jy Michael?

Daar is geen betaling probleem, ons is gelukkig indien jy dit eenvoudig blokkeer die rekening, sodat ons 'n nuwe weergawe kan opgradering op die vrylating van vandag, dan as goed om nuwe lisensies kry vir die ander forums.

Ons is gelukkig, geen betaling probleem wil net om weer te werk.

Dankie!

vBET
08-04-10, 01:18
Ek waardeer jou antwoord, maar ek nog steeds nie verstaan nie, ek het die skakel probleem het vaste, daar is niks om ondersoek in te stel, is ek nie die lisensie-ooreenkoms te breek, want daar is 'n skakel.

Daar is geen oortreding nie. Dit is bizare, jy gewoond selfs laat my brandmerk gratis koop, dit is gek. Waarom sou enige sakeman stop kliënte van meer geld spandeer. Weird.

Vertrou ons dat ons ook voel baie ongemaklik in die werklike situasie. En soos jy weet baie goed rekening is geblokkeer nie jou moontlikheid van bykomende inkopies te sluit nie, maar om in staat wees om om weer met jou te kommunikeer, omdat ons boodskappe was geïgnoreer.

Ons vorige antwoord is nie om jou te oortuig oor enigiets nie, maar om te wys jy die beeld van die situasie met die hoop dat u ons aksies sal verstaan nie - nie dit goedkeur.

Ons verstaan en seker gemaak dat jy krediet skakel (wat duidelik nie deur vBET enjin). Dit is nog steeds nie die probleem op te los nie lisensie was (en ons het 'n sterk redes om so te dink) in welke geval ons het' n paar regte gegee deur ons wettige ooreenkoms geskend. Regte wat ons het nie om te vra vir nie. Oortreding wat ons het nie om ondersoek in te stel. Maar soos ons reeds laat weet dat ons sal nooit besluit om dit te laat gaan bedreig. So gee ons asseblief jou amptelike verklaring oor jou betaling vir vBET lisensie en dan sal ons ons gesprek voortsit.

vBET
08-04-10, 01:21
Wat bedoel jy Michael?

Daar is geen betaling probleem, ons is gelukkig indien jy dit eenvoudig blokkeer die rekening, sodat ons 'n nuwe weergawe kan opgradering op die vrylating van vandag, dan as goed om nuwe lisensies kry vir die ander forums.

Ons is gelukkig, geen betaling probleem wil net om weer te werk.

Dankie!

Miskien het ek eenvoudig verkeerd verstaan - in so 'n situasie jammer vir fout. Ek het gedink dat jou bedoeling was om betaling te keer. Ek het 2 in die nag op my tyd en reik dit geen lig nie een;)

So net om duidelik te wees - is die omkeer van betaling is onder oorweging is of nie?

Snake2
08-04-10, 01:23
Amptelike verklaring oor die betaling? I dont verstaan wat jy bedoel. Ek het reeds betaal is. Ek vind dit werklik ontstellend. Ek het nie baie geld nie, en nou stop jy my gebruik van hierdie sagteware en ek het niks verkeerd gedoen nie. Jy kan sien skakel wat ek bygevoeg het om probleem op te los. En ek het jou maande gelede betaal.

Snake2
08-04-10, 01:24
Hoekom sou ek reverse betaling as ek werk lisensie ... geen rede, ek wil updates so sal nie keer nie betaling as ek gelukkig en lisensie is nie verban nie. :)

Ek het ook nie jou boodskappe as ek het nie inteken vir 'n paar weke, en hierdie forum nie die geval is stuur boodskappe na my e-pos posbus een of ander rede.

Snake2
08-04-10, 01:33
Ek dink die rede normale skakel is nie werk nie, is ons het 'n gewysigde sjabloon wat maak kopieregte al in' n ry en in 'n pragtige boks sodat dat miskien veroorsaak probleem.

voorbeeld;

my sjabloon;

copyright 1 - copyright 2 - copyright 3

normall VB sjabloon;

copyright 1
Copyright 2
copyright 3

óf manier waarop jy het 'n pragtige skakel met' n groot anker teks. sodat almal is goed vir vbet.

vBET
08-04-10, 01:56
Let asseblief daarop dat niemand nie meer gebruik jy vBET op hierdie oomblik. Jy gebruik dit nou en gebruik dit al die tyd wanneer die probleem bestaan en jy reageer nie.

As ons al die tyd hele bedoeling van die blokkering van jou rekening op hierdie forum geskryf het (nie sluit vBET gebruik nie - jy het nog steeds gebruik dit nou) was om die situasie te verduidelik. En dit gebeur net omdat jy opgehou het om te antwoord, met jou laaste reaksie op die vlak van die "verlore raak" (wat jy nie het dit geskryf het letterlik - dit was net ons indruk).

Ja, ons weet dat jy vir die produk betaal het. Ons is gevra oor jou bedreiging wat jy betaling sal verwyder. Want wat volgens ons lisensie-ooreenkoms het jy geen reg wanneer 'n lisensie herroep word vir die oortreding. Dus, as so 'n terugskrywing sou moontlik gebeur dit sou' n bedrog wat teen betaling stelsel gemaak word en dit sal baie onaangename gevolge vir jou.
Dit is die rede waarom ons ons daaroor gevra het - net om seker te wees is jy bereid is om te gemaak bedrog of nie.

Ek verstaan dat jy geen sodanige voorneme:) En selfs al was dit geskryf voordat dit was verklaring wat gemaak is sonder om te onthou van lisensie-ooreenkoms.

OK so - in so 'n geval asseblief hou net aandag op die lisensie-ooreenkoms en stel ons asseblief as jy vind dat daar iets is verkeerd op vBET kant. As jy lank in hierdie besigheid is (ek glo wat jy doen) dan weet jy dat ons lisensie is regtig maklik volgens lisensie moontlikhede vir 'n paar produkte, so ons doen niks ongewoon nie. Dit is hoe sagteware mark mier lyk dit op hierdie manier gemaak is deur die wet en sagtewareroof veg. Jou rekening sal ontban word môre (jammer, maar het 'n paar dinge nou voltooi en is dit byna 3 in die nag op my tyd). Herinner my asb as ek vergeet het (stuur nie nou herinnering - ek neem aan dat op ons e-pos-rekening is baie mails van jou oor die kwessie, so ek sal dit net verwyder).

Weereens baie jammer vir al jou probleme en hoop dat selfs as jy nie goedkeur nie ons weg, jy verstaan waarom ons daardie stappe en dalk selfs diep besef dat ons net 'n tydelike rekening verbod nie lisensie herroep met al die ander moontlike stappe. ..
Dit was net om myself beter voel;)

In die geval van enige probleme met vBET, voel asseblief vry om poste in die oplos van probleme of bug verslag afdelings te stuur:)

Gewysig:
Ek het net jou vorige post - dankie vir die nota. Plaas die res op die PM, of in die oplos van probleme artikel as nuwe vBET weergawe sal dieselfde probleem het.

Snake2
08-04-10, 01:58
Thank you. :)

vBET
08-04-10, 15:34
Gedoen - om pret te hê:) hoop dat die nuwe weergawe jou prestasie verwagtinge sal voldoen.

Snake
08-04-10, 15:43
Hoe stop ek URL's in hierdie weergawe vertaal soos ek voorheen gevra hier> http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/436-how-disable-translated-urls.html

Dit moet werklik 'n opsie in admincp.

vBET
08-04-10, 15:46
Nuwe draad oop vir hierdie funksie versoek om asseblief - ons antwoord kan nuttig wees om ook vir ander gebruikers.

Snake
08-04-10, 15:47
Ek het reeds 'n draad oop, wat is die skakel vir dit!

vBET
08-04-10, 15:49
Jammer - ek is daar gaan;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations