PDA

View Full Version: Plannen gewijzigd voor vBET 3.3.0 vrijgeven



vBET
09-01-10, 21:31
Hello:)

Omdat veel van onze klanten kan het gewoon niet wachten wanneer er nieuwe, betere en nog snellere versie van vBET zal worden uitgebracht we besloten om de aangebrachte wijzigingen in het schema:) In feite - onze klanten zijn, die richting geeft voor ons product.

Dus vBET 3.3.0 zal worden uitgebracht volgende week (waarschijnlijk op het einde). We hebben er veel performance optimalisaties (beter DB, minder CPU, minder geheugen), nieuwe functionaliteiten toegevoegd en verbeterd een aantal bugs. Houdt u er rekening mee dat we nog lange lijst van dingen die we gepland om te doen voor vBET 3.3.0 hebben - die zal worden overgeschakeld naar 3.4.0, en na 3.4.0 zullen we gemaakt vBET 4.0.0 (voor vBulletin 4.0). Dus aan het eind vBET 4.0 zal worden uitgebracht in dezelfde tijd en je zult sneller de geoptimaliseerde versie hebben - vBET 3.3.0

Omwille van dat niet alle dingen die was gemarkeerd als te doen in 3.3.0 werkelijk zullen zijn. Dus als een feature aanvraag, of bug rapport zal niet worden afgesloten, betekent dit dat we shifter id om vBET 3.4.0

Omdat onze klanten al te wennen aan eenvoudige updates die we denken dat het echt goede oplossing is, om je verbeterde versie sneller - zelfs als we nog een aantal verbeteringen in de plannen:)

Michael
09-01-10, 22:26
Ik ben blij dit te horen!

Ik heb een vraag, zal nog steeds vbet worden gesteund voor vb3x wanneer de VB4 versie is uitgebracht?

Dank.

vBET
09-01-10, 23:45
Ja stand lijnen worden ondersteund:)

Michael
10-01-10, 00:00
Geweldig dank je wel.

tavenger5
10-01-10, 00:45
grote kan niet wachten!

bhanuprasad1981
10-01-10, 16:12
hoeveel tijd kan duren voor VB4 compatibele versie online komt?

yahoooh
11-01-10, 07:47
Mooi verhaal en bedank hem en succes

Matt Olieman
11-01-10, 18:08
WAT ?????? Het is niet VB4 compatibel?

Ik ging over het vermoeden op dat vbulletin.org vBET was VB4 compatibel. Het is allemaal over de "vBulletin 4.0 Add-ons" geen indicatie dat vBET 3 niet compatibel is met VB4 en ik stuurde je mijn 90 dollar.

Nu weet ik waarom het niet werkte na het installeren van het op VB4: (: (

Dat is voor mij, meneer, is valse reclame ************

Ik wil graag een snelle reactie of neem terug te sturen mijn geld. : (

Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
11-01-10, 20:43
hoeveel tijd kan duren voor VB4 compatibele versie online komt?

Maart. Op dit moment gratis versie is al compatibel:)

vBET
11-01-10, 20:47
WAT ?????? Het is niet VB4 compatibel?

Ik ging over het vermoeden op dat vbulletin.org vBET was VB4 compatibel. Het is allemaal over de "vBulletin 4.0 Add-ons" geen indicatie dat vBET 3 niet compatibel is met VB4 en ik stuurde je mijn 90 dollar.

Nu weet ik waarom het niet werkte na het installeren van het op VB4: (: (

Dat is voor mij, meneer, is valse reclame ************

Ik wil graag een snelle reactie of neem terug te sturen mijn geld. : (

Matt Olieman
mycockpit.org

Er is geen plaats op onze site of forum dat vBET 3.x is compatibel met VB4 en er zijn heel veel veters, waar staat geschreven dat het niet is. Zelfs op vbulletin.org zijn commentaar voor het schrijven van mensen die niet kunnen wachten tot betaalde versie zal compatibel zijn. Er was geen reclame te vertellen dat vBET 3.x is compatibel met VB4. Als je denkt dat anders - gelieve ons laten zien wat je schrijft over zullen we corrigeren in de toekomst verwarring te voorkomen.

Release van vBET 4.0, die compatibel zijn met VB4 is gepland voor maart.

Matt Olieman
11-01-10, 21:59
Er is geen plaats op onze site of forum dat vBET 3.x is compatibel met VB4 en er zijn heel veel veters, waar staat geschreven dat het niet is. Zelfs op vbulletin.org zijn commentaar voor het schrijven van mensen die niet kunnen wachten tot betaalde versie zal compatibel zijn. Er was geen reclame te vertellen dat vBET 3.x is compatibel met VB4. Als je denkt dat anders - gelieve ons laten zien wat je schrijft over zullen we corrigeren in de toekomst verwarring te voorkomen.

Release van vBET 4.0, die compatibel zijn met VB4 is gepland voor maart.

Ik ben boos omdat ik besteedde geld en mijn tijd aan iets wat ik niet kan gebruiken. Mijn besluit was gebaseerd op uw beeldscherm op vB.org. Dat is niet te zeggen wat u te bieden hebben voor 3.8 is niet fantastisch, want ik denk dat het is.

U toont mij waar het staat in uw schrijven (initiële presentatie op vB.org) dat het niet compatibel is ******!! met VB4. dan zal ik excuses en de shut-up.

Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)

tavenger5
11-01-10, 23:01
kalmeren Dude - is er 3 verschillende versies van de software - het duidelijk staat welke versie een ieder is voor op vb.org. De premium versie 3.x, die alleen beschikbaar is op hier en niet op vb.org, is nog niet uit voor VB4, zoals de auteur eerder vermeld. Ik weet zeker dat hij geeft je een terugbetaling als u gewoon vragen.

Matt Olieman
11-01-10, 23:19
kalmeren Dude - is er 3 verschillende versies van de software - het duidelijk staat welke versie een ieder is voor op vb.org. De premium versie 3.x, die alleen beschikbaar is op hier en niet op vb.org, is nog niet uit voor VB4, zoals de auteur eerder vermeld. Ik weet zeker dat hij geeft je een terugbetaling als u gewoon vragen.

Ik dacht dat ik heb gevraagd voor die .... Ik ben kalm:)

Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
12-01-10, 02:52
Ik ben boos omdat ik besteedde geld en mijn tijd aan iets wat ik niet kan gebruiken. Mijn besluit was gebaseerd op uw beeldscherm op vB.org. Dat is niet te zeggen wat u te bieden hebben voor 3.8 is niet fantastisch, want ik denk dat het is.

U toont mij waar het staat in uw schrijven (initiële presentatie op vB.org) dat het niet compatibel is ******!! met VB4. dan zal ik excuses en de shut-up.

Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)

Ik begrijp dat je boos bent - je betaald voor iets wat je niet in staat om onmiddellijk te gebruiken. Veel mensen zouden boos zijn voor een tijdje in een dergelijke situatie.

We voegen deze informatie op gratis versie pagina om dergelijke verwarring in de toekomst te voorkomen. Het was nooit onze bedoeling om de war maakte iedereen en we zijn erg jammer dat het gebeurt. Wij willen alleen vrije gift te geven voor iedereen die graag gebruiken.

Zoals ik al schreef - betaalde versie zal compatibel zijn met VB4 en het is al in ons schema. U kunt herinneren ons over dit probleem na vBET 4.0 release (voor VB4) en wij zullen de datum van uw licentie te beginnen te veranderen, dus je verliest geen dag van uw jaar lang gratis toegang tot nieuwe releases.

Is deze oplossing is OK voor u?

Matt Olieman
12-01-10, 02:59
Ik begrijp dat je boos bent - je betaald voor iets wat je niet in staat om onmiddellijk te gebruiken. Veel mensen zouden boos zijn voor een tijdje in een dergelijke situatie.

We voegen deze informatie op gratis versie pagina om dergelijke verwarring in de toekomst te voorkomen. Het was nooit onze bedoeling om de war maakte iedereen en we zijn erg jammer dat het gebeurt. Wij willen alleen vrije gift te geven voor iedereen die graag gebruiken.

Zoals ik al schreef - betaalde versie zal compatibel zijn met VB4 en het is al in ons schema. U kunt herinneren ons over dit probleem na vBET 4.0 release (voor VB4) en wij zullen de datum van uw licentie te beginnen te veranderen, dus je verliest geen dag van uw jaar lang gratis toegang tot nieuwe releases.

Is deze oplossing is OK voor u?

Dank u, ik waardeer en accepteer uw aanbod.

Mijn excuses voor zijn abrupt. Ik denk dat je een prachtig product gekregen en ik kijk uit naar het in actie eenmaal VB4 compatibele versie beschikbaar is.

Mijn oprechte dank en de beste wensen,
Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
12-01-10, 03:00
Ik dacht dat ik heb gevraagd voor die .... Ik ben kalm:)

Matt Olieman
mycockpit.org

Sorry - Ik heb niet begrepen dat. Ik dacht dat je snel antwoord of terugbetaling willen.

Ik wil graag een snelle reactie of neem terug te sturen mijn geld.

Zie vorige post met een voorstel van oplossing voor dit probleem en uw verklaring duidelijk over de situatie.
We zijn blij om onze klanten tevreden en onze bedoeling is om hen gelukkig:)

EDIT:
zag net dat je al beantwoord:) Ik ben blij dat we win-win situatie te ontmoeten! En ik hoop dat je zult voelen als een winnaar met vBET op je forum:)
Voordat vBET 4.0 zal worden uitgebracht die u kunt gebruiken vBET 2.4 - uw pagina's zul al worden geïndexeerd, en na hun vrijlating u gemaakt updaten met betere prestaties en het geven van uw gebruikers de mogelijkheid van het schrijven van berichten in verschillende talen.

krisp
13-01-10, 17:54
Gewoon om er zeker van:

Op het moment heb ik tijdelijk uitgeschakeld cache clearing, omdat mijn server bijna naar beneden gaan bij het updaten van de cache op "Normaal verwijderen". Dus na het updaten van de mod in een paar dagen, kan ik gewoon instellen op 'Normal verwijderen "en alles soepel zal verlopen?

vBET
13-01-10, 22:51
Gewoon om er zeker van:

Op het moment heb ik tijdelijk uitgeschakeld cache clearing, omdat mijn server bijna naar beneden gaan bij het updaten van de cache op "Normaal verwijderen". Dus na het updaten van de mod in een paar dagen, kan ik gewoon instellen op 'Normal verwijderen "en alles soepel zal verlopen?

U kunt gebruik maken cache clearing nu - er zijn ook andere strategieën speciaal voor dergelijke gevallen.

Ook in vBET 3.3.0 cache is veranderd - er is aparte tabel voor elke taal, zodat indexen zullen worden 52 keer kleiner en verwijdering zal veel sneller.

We zijn niet in staat om niet te vertellen zal het snel genoeg op je forum te verwijderen normaal gebruik - het hangt af van hoeveel rijen heb je in tabellen. MySQL bouwt indexen wanneer gegevens worden verwijderd. En dit is de reden van het nemen van de tijd - vBET kan alleen u andere manieren om gegevens te wissen (en het biedt strategieën voor deze). De rest is in MySQL handen.

Alsjeblieft controleren en als er nog steeds zijn probleem dan betekent dit dat MySQL niet in staat zal zijn te verwerken het verwijderen van 1 / 15 van je cache vertaling in normale manier. In dat geval vinkt u andere strategieën.

We kunnen overwegen om aanvullende strategie toe te voegen als het nodig zal zijn - snel verwijderen zonder weer op te bouwen van de indexen. Op dit moment twee strategieën zijn met behulp van een snelle verwijdering en daarna weer op te bouwen indexen - dit is natuurlijk het meest tijdrovende deel. We kunnen toevoegen strategie waar zal snel verwijderd worden gedaan zonder index weer op te bouwen - dit zal gemaakt uw indexen groeien, dus weer op te bouwen zal het nodig van tijd tot tijd, maar u zult in staat zijn om handmatig te doen in de beste tijd voor uw server (enige tijd het behoud ).

Er is geen andere manier waarop we kunnen doen (dit betekent dat we geen andere oplossingen ziet nu;)) - zoals ik het schreef is MySQL waardoor clearing.

krisp
13-01-10, 23:06
U kunt gebruik maken cache clearing nu - er zijn ook andere strategieën speciaal voor dergelijke gevallen.

Ook in vBET 3.3.0 cache is veranderd - er is aparte tabel voor elke taal, zodat indexen zullen worden 52 keer kleiner en verwijdering zal veel sneller.

We zijn niet in staat om niet te vertellen zal het snel genoeg op je forum te verwijderen normaal gebruik - het hangt af van hoeveel rijen heb je in tabellen. MySQL bouwt indexen wanneer gegevens worden verwijderd. En dit is de reden van het nemen van de tijd - vBET kan alleen u andere manieren om gegevens te wissen (en het biedt strategieën voor deze). De rest is in MySQL handen.

Alsjeblieft controleren en als er nog steeds zijn probleem dan betekent dit dat MySQL niet in staat zal zijn te verwerken het verwijderen van 1 / 15 van je cache vertaling in normale manier. In dat geval vinkt u andere strategieën.

We kunnen overwegen om aanvullende strategie toe te voegen als het nodig zal zijn - snel verwijderen zonder weer op te bouwen van de indexen. Op dit moment twee strategieën zijn met behulp van een snelle verwijdering en daarna weer op te bouwen indexen - dit is natuurlijk het meest tijdrovende deel. We kunnen toevoegen strategie waar zal snel verwijderd worden gedaan zonder index weer op te bouwen - dit zal gemaakt uw indexen groeien, dus weer op te bouwen zal het nodig van tijd tot tijd, maar u zult in staat zijn om handmatig te doen in de beste tijd voor uw server (enige tijd het behoud ).

Er is geen andere manier waarop we kunnen doen (dit betekent dat we geen andere oplossingen ziet nu;)) - zoals ik het schreef is MySQL waardoor clearing.

Momenteel is de korte en middellange caches heeft ongeveer 3 miljoen rijen elk voor 12 talen. Ik denk dat alles goed gegaan totdat ik bereikt rond 600.000 in elk. Dus je zegt tabellen wordt nu 3m/12 = 300.000 per nieuwe tabel voor elke taal? Is deze berekening zinvol? Ik denk dat dezelfde hoeveelheid werk zal moeten worden gedaan van nu af aan, maar dan in een "serial" manier werken aan elke tafel in een tijd in plaats van een grote tafel ... Misschien als daar waar een timelap van een paar minuten tussen elke tabel bij te werken zou het beter zijn?

Ook neem ik aan als installig de nieuwe mod zal moeten de huidige grote tafels verwijderen en weer op te bouwen nieuwe tafels vanaf nul tijdens het installeren, toch? (Proberen te uiteenvallen van de grote tafels in kleinere tijdens de installatie zou te intensief server)

vBET
13-01-10, 23:21
Momenteel is de korte en middellange caches heeft ongeveer 3 miljoen rijen elk voor 12 talen. Ik denk dat alles goed gegaan totdat ik bereikt rond 600.000 in elk. Dus je zegt tabellen wordt nu 3m/12 = 300.000 per nieuwe tabel voor elke taal? Is deze berekening zinvol? Ik denk dat dezelfde hoeveelheid werk zal moeten worden gedaan, maar dan in een "serial" manier werken aan elke tafel in een tijd in plaats van een grote tafel ... Misschien als daar waar een timelap van een paar minuten tussen elke tabel bij te werken zou het beter zijn?

Ook neem ik aan als installig de nieuwe mod zal moeten de huidige grote tafels verwijderen en weer op te bouwen nieuwe tafels vanaf nul tijdens het installeren, toch?

Uw berekeningen kloppen op dit moment. Maar vergeet niet dat op dit moment heb je een handicap opruimen, dus je hebt meer gegevens er zijn, dat je meestal zal hebben met de clearing op.

Je hebt een goede opmerking over die timelaps - het is goed idee - voegde ik hem in TODO lijst, maar kan niet garanderen dat we zullen het opnemen in 3.3.0 is gepland voor zondag. Als wij niet zullen opnemen in de volgende versie na dat:)

Ook ik denk niet dat het zal hetzelfde moment aan een groot-index en 12 kleinere met in totaal dezelfde hoeveelheid rijen weer op te bouwen zijn. Het hangt af van de complexiteit van het algoritme (het zou hetzelfde zijn als het lineair). Zo is het veel gemakkelijker om te sorteren 12 lijst met twee rijen dan een lijst met 24 rijen ... Natuurlijk eerlijk - ik heb geen idee wat er precies MySQL algoritme in een dergelijk geval, maar als je al opgevallen dat kleinste tabellen geeft ons de gelegenheid om kleinere taken te scheiden met timelaps wat zal geheel beter gemaakt voor server:)

En ja - vBET wordt automatisch verwijderd oude cache tafels tijdens het updaten.

krisp
13-01-10, 23:56
Dat klinkt erg goed:) Ik denk elk forum dat een server die is sterk genoeg om de niet-vertaalde forum handvat moet inderdaad in staat zijn om normale actualisering van de cache van ten minste een taal zonder problemen aan te pakken. Dus gegeven een paar minuten tussen elke taal tabel bij te werken om de que van vragen van gebruikers en indexbots leeg, ik denk dat deze oplossing zou werken voor alle forums eens en voor altijd en zelfs met een grote marge. Ik hoop het je lukt om het knijpen in in deze update;)

Om eerlijk te zijn ik dont mind wacht enkele dagen extra om dit te worden uitgevoerd, en ik denk niet dat de andere leden erg zou vinden ... het misschien niet een probleem ... maar het beter te wachten wat extra dagen te worden aan de veilige kant:)

vBET
14-01-10, 00:23
Relax - we zullen dit te implementeren zeker:) Indien niet in 3.3.0 dan in 3.4.0 - te overwegen het gedaan! : D

krisp
14-01-10, 00:36
Ok ik zal proberen te ontspannen ... : P: D

vBET
14-01-10, 01:09
Probeer niet - gewoon doen: p: D

brubros
15-01-10, 18:23
Aangezien ik ben vastbesloten om de vB 4 platform al, ik wilde natuurlijk dat de functies en mogelijkheden van 3.3.0 en 3.4.0 al vB 4 compatibiliteit opgenomen. Maar waarderen de aandacht die u geeft uw huidige klantenbestand. Stuur niet laat de vBET 4.0.0 release datum te veel slip na het einde van februari ...

vBET
17-01-10, 13:34
We hebben al besloten dat we zullen beginnen met werken aan vBET 4,0 net na vBET 3.3.0.

Veel mensen vragen erover, dus we geven het zo snel als we kunnen:)

vBET
17-01-10, 14:17
Misschien als daar waar een timelap van een paar minuten tussen elke tabel bij te werken zou het beter zijn?

Timelap toegevoegd in vBET 3.3.0 als BETA-functionaliteit (niet getest met grote hoeveelheid gegevens).

Smiggy
24-02-10, 01:29
vBET, wanneer zal 3.4.0 worden vrijgegeven?

vBET
24-02-10, 03:02
vBET, wanneer zal 3.4.0 worden vrijgegeven?

Na de volgende 2 releases van vBET 4.x (we moeten er ondersteuning voor blog toe te voegen, cms, vBSEO en sitemap generator) zullen we de implementatie van nieuwe dingen in stand lijnen vBET 3.x en 4.x vBET
We schatten dat het nodig zal zijn een maand voor de vBET 4.x dingen, maar het hebben van feitelijke ervaring met VB 4 is het echt veilig om te zeggen 2 maanden. Het is vanwege de vele veranderingen die er in elk vB 4 versie en kan van invloed op onze mod (dat wil zeggen veranderingen tussen vB 4.0.1 en 4.0.2 kosten als een aantal dagen).

De implementatie van nieuwe dingen voor 3.4.0 zal iets tussen 1-1,5 maand. Dus optimistisch 3.4.0 kunnen worden weergegeven in twee maanden, maar het zijn meer realistisch kan worden 3-4 maanden.

Hoop dat het acceptabel is voor u:) Zoals we verklaarde - kraam lijnen vBET 3.x en 4.x worden ondersteund. Wij realiseren ons dat het meer tijd tussen de releases 3.x dan vroeger, maar het is voor deze ene keer en wanneer 4.x zal worden stabiele stand lijnen zal eveneens worden threated en nieuwe functionaliteiten zal verschijnen in de stand van lijnen (voor zover die wordt niet baseren op vB vier specifieke functies).

Dus kalm:) Uw vBET lijn brengt u nieuwe speeltjes:)

Smiggy
24-02-10, 20:31
Hoe zit het met het onderhoud releases voor de 3.x-serie op te helderen gemelde bugs?

vBET
24-02-10, 22:16
Hoe zit het met het onderhoud releases voor de 3.x-serie op te helderen gemelde bugs?

Op dit moment zijn er slechts kleine problemen. Als er iets belangrijk of kritisch zal verschijnen zullen we natuurlijk maintenance release zo snel mogelijk gemaakt:) Sorry ik heb niet eerder vermelden - Ik ging ervan uit dat het duidelijk was (ook dat we het over nieuwe functionaliteiten daar). Mijn fout:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1