PDA

Veure la Versió Completa: Canvi de plans de VBET 3.3.0 alliberament



vBET
09-01-10, 21:31
Hola:)

Com que molts dels nostres clients no poden esperar quan la versió nova, millor i més ràpid fins i tot de VBET es donarà a conèixer que va decidir als canvis realitzats en l'horari:) De fet - els nostres clients són el que dóna sentit al nostre producte.

Així VBET 3.3.0 serà llançat la setmana (probablement al final). Hem fet hi ha moltes optimitzacions de rendiment (millor base de dades, menys CPU, menys memòria), afegeix noves funcionalitats i corregir alguns errors. Tingueu en compte que encara tenim la llarga llista de coses que havíem planejat fer per VBET 3.3.0 - els canviarà a 3.4.0, 3.4.0 i després que es va fer VBET 4.0.0 (per vBulletin 4.0). Així que al final VBET 4.0 serà llançat al mateix temps i tindrà més ràpida és la versió optimitzada - VBET 3.3.0

Com que no totes les coses que s'ha marcat com es fa en 3.3.0 serà realment. Així que si algunes noves característiques, o informe d'error no serà tancada significa que la palanca de canvis d'Identificació VBET 3.4.0

Donat que els nostres clients ja acostumar-se a canvis simples que pensem que és molt bona solució, per tal de donar-los millor versió més ràpida - tot i que encara tenim algunes millores en els plans de sortida:)

Michael
09-01-10, 22:26
M'alegro d'escoltar això!

Tinc una pregunta, es VBET encara amb el suport de vb3x quan la versió VB4 s'allibera?

Gràcies.

vBET
09-01-10, 23:45
Sí línies estand comptarà amb el suport:)

Michael
10-01-10, 00:00
Impressionant gràcies.

tavenger5
10-01-10, 00:45
grans no pot esperar!

bhanuprasad1981
10-01-10, 16:12
la quantitat de temps que pot prendre per VB4 versió compatible per entrar en línia?

yahoooh
11-01-10, 07:47
Història bella i li dono les gràcies i l'èxit

Matt Olieman
11-01-10, 18:08
EL QUE ?????? No és compatible VB4?

Vaig anar a la presumpció que vbulletin.org VBET es VB4 compatible. És tot el "4,0 vBulletin Add-ons" cap indicació que VBET 3 no és compatible amb VB4 i m'acaba d'enviar les meves $ 90.

Ara sé per què no va funcionar després d'instal a VB4: (: (

Això per a mi, senyor, és publicitat falsa ************

M'agradaria una resposta ràpida o si us plau enviar els meus diners de tornada. : (

Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
11-01-10, 20:43
la quantitat de temps que pot prendre per VB4 versió compatible per entrar en línia?

De març. Ara mateix la versió gratuïta ja és compatible:)

vBET
11-01-10, 20:47
EL QUE ?????? No és compatible VB4?

Vaig anar a la presumpció que vbulletin.org VBET es VB4 compatible. És tot el "4,0 vBulletin Add-ons" cap indicació que VBET 3 no és compatible amb VB4 i m'acaba d'enviar les meves $ 90.

Ara sé per què no va funcionar després d'instal a VB4: (: (

Això per a mi, senyor, és publicitat falsa ************

M'agradaria una resposta ràpida o si us plau enviar els meus diners de tornada. : (

Matt Olieman
mycockpit.org

No hi ha lloc en el nostre lloc o fòrum que VBET 3.x és compatible amb VB4 i hi ha gran quantitat de cordons on està escrit que no ho és. Fins i tot en vbulletin.org són els comentaris de la gent que escriu que no pot esperar fins a la versió de pagament serà compatible. No hi va haver cap tipus de publicitat dient que VBET 3.x és compatible amb VB4. Si vostè pensa de manera diferent - si us plau, ens mostren el que vostè està escrivint sobre el corregirem per evitar confusions en el futur.

Alliberament de VBET 4.0, que serà compatible amb VB4 està prevista per al març.

Matt Olieman
11-01-10, 21:59
No hi ha lloc en el nostre lloc o fòrum que VBET 3.x és compatible amb VB4 i hi ha gran quantitat de cordons on està escrit que no ho és. Fins i tot en vbulletin.org són els comentaris de la gent que escriu que no pot esperar fins a la versió de pagament serà compatible. No hi va haver cap tipus de publicitat dient que VBET 3.x és compatible amb VB4. Si vostè pensa de manera diferent - si us plau, ens mostren el que vostè està escrivint sobre el corregirem per evitar confusions en el futur.

Alliberament de VBET 4.0, que serà compatible amb VB4 està prevista per al març.

Estic enfadat perquè em gastava els diners i el meu temps en alguna cosa que no puc utilitzar. La meva decisió es va basar en la pantalla de vB.org. Això no és dir el que ha d'oferir per el 3.8 no és fantàstic, perquè crec que és.

Vostè em mostren on es diu al escriure (presentació inicial en vB.org) que no és compatible ******!! amb VB4. llavors vaig a demanar disculpes i callar.

Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)

tavenger5
11-01-10, 23:01
calma amic - hi ha 3 versions diferents del programari - que estableix clarament quina és la versió que cada un és per al vb.org. La prima de la versió 3.x, que només està disponible aquí i no en vb.org, encara no ha sortit de VB4, com l'autor s'ha indicat anteriorment. Estic segur que vaig a donar un reemborsament si vostè li demana.

Matt Olieman
11-01-10, 23:19
calma amic - hi ha 3 versions diferents del programari - que estableix clarament quina és la versió que cada un és per al vb.org. La prima de la versió 3.x, que només està disponible aquí i no en vb.org, encara no ha sortit de VB4, com l'autor s'ha indicat anteriorment. Estic segur que vaig a donar un reemborsament si vostè li demana.

Vaig pensar que havia de demanar .... Estic tranquil:)

Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
12-01-10, 02:52
Estic enfadat perquè em gastava els diners i el meu temps en alguna cosa que no puc utilitzar. La meva decisió es va basar en la pantalla de vB.org. Això no és dir el que ha d'oferir per el 3.8 no és fantàstic, perquè crec que és.

Vostè em mostren on es diu al escriure (presentació inicial en vB.org) que no és compatible ******!! amb VB4. llavors vaig a demanar disculpes i callar.

Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)

Jo entenc que estàs enutjat - que va pagar per alguna cosa que no són capaços d'utilitzar immediatament. Molta gent s'enutgés per un temps en aquesta situació.

Acabem d'afegir aquesta informació a la pàgina la versió gratuïta per evitar confusions en el futur. Mai va ser la nostra intenció que algú es confon i el sentim molt que es faci. L'únic que volem donar de regal gratis per a tots els que els agrada usar-lo.

Com he escrit - la versió de pagament serà compatible amb VB4 i ja està a la nostra agenda. Vostè ens pot recordar sobre aquest tema després de VBET la versió 4.0 (per VB4) i anem a canviar la data de la seva posada en llicència, de manera que no perdrà cap dia del seu any d'accés gratuït a les noves versions.

És aquesta solució és correcta per a vostè?

Matt Olieman
12-01-10, 02:59
Jo entenc que estàs enutjat - que va pagar per alguna cosa que no són capaços d'utilitzar immediatament. Molta gent s'enutgés per un temps en aquesta situació.

Acabem d'afegir aquesta informació a la pàgina la versió gratuïta per evitar confusions en el futur. Mai va ser la nostra intenció que algú es confon i el sentim molt que es faci. L'únic que volem donar de regal gratis per a tots els que els agrada usar-lo.

Com he escrit - la versió de pagament serà compatible amb VB4 i ja està a la nostra agenda. Vostè ens pot recordar sobre aquest tema després de VBET la versió 4.0 (per VB4) i anem a canviar la data de la seva posada en llicència, de manera que no perdrà cap dia del seu any d'accés gratuït a les noves versions.

És aquesta solució és correcta per a vostè?

Gràcies, li agraeixo i accepto la seva oferta.

Els meus disculpes per ser abrupta. Crec que tenim un producte meravellós i espero que el va posar en acció un cop VB4 versió compatible està disponible.

El meu més sincer agraïment i els nostres millors desitjos,
Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
12-01-10, 03:00
Vaig pensar que havia de demanar .... Estic tranquil:)

Matt Olieman
mycockpit.org

Ho sentim - Jo no ho entenia. Vaig pensar que desitja una resposta ràpida o el reemborsament.

M'agradaria una resposta ràpida o si us plau enviar els meus diners de tornada.

Si us plau, veure post anterior amb la proposta de solució per aquest problema i aclarir la seva declaració sobre la situació.
Estem feliços de fer feliços als nostres clients i la nostra intenció és que siguin feliços:)

EDIT:
Acabem de veure que vostè ja ha contestat:) M'alegro que ens trobem guanyar-guanyar! I espero que vostè es sentirà com un guanyador que hagi VBET al fòrum:)
Abans de VBET 4.0 serà llançat pot utilitzar VBET 2.4 - les seves pàgines es Wil ja han estat indexats, i després de l'alliberament es va fer actualització de tenir un millor rendiment i donar als seus usuaris la possibilitat d'escriure missatges en diferents idiomes.

krisp
13-01-10, 17:54
Només per estar segur:

En el moment en què s'han desactivat momentàniament buidar la memòria cau, perquè el meu servidor de gairebé baixar al actualitzar la memòria cau en el "esborrat normal". Així que després d'actualitzar el mod en pocs dies, només pot establir que "l'eliminació normal" i tot funcionarà sense problemes?

vBET
13-01-10, 22:51
Només per estar segur:

En el moment en què s'han desactivat momentàniament buidar la memòria cau, perquè el meu servidor de gairebé baixar al actualitzar la memòria cau en el "esborrat normal". Així que després d'actualitzar el mod en pocs dies, només pot establir que "l'eliminació normal" i tot funcionarà sense problemes?

Podeu utilitzar buidar la memòria cau en aquest moment - hi ha altres estratègies feta especialment per a aquests casos.

També en VBET 3.3.0 memòria cau es canvia - no hi ha taula separada per a cada idioma, de manera que els índexs són 52 vegades més petit i l'eliminació serà molt més ràpid.

No són capaços de dir que serà prou ràpid en el fòrum per a l'ús normal d'eliminació - que depèn de el nombre de files que tindrà en les taules. MySQL generar els índexs, quan les dades s'esborraran. I aquesta és la raó de prendre el temps - VBET només li pot proporcionar altres formes d'eliminar les dades (i proporciona estratègies per això). La resta està en mans de MySQL.

Si us plau, només de comprovar, i si encara hi haurà problema, llavors vol dir que MySQL no serà capaç de manejar l'eliminació de 1 / 15 del seu traducció en memòria cau en forma normal. En aquest cas, simplement marqui les estratègies d'altres.

Podem considerar l'estratègia d'afegir més si serà necessari - la supressió ràpida, sense la reconstrucció dels índexs. En Esteu dues estratègies d'esborrat ràpid i després que els índexs de reconstruir - és a dir, per descomptat, la part més lenta. Podem afegir que l'estratègia es realitzarà sense l'eliminació ràpida reconstrucció de l'índex - això va fer créixer els índexs, de manera que la reconstrucció serà necessari de tant en tant, però vostè serà capaç de fer-ho manualment en el millor moment del seu servidor (un temps de conservació ).

No hi ha altra manera de poder fer (això vol dir que no veu altra solució en aquest moment;)) - com he escrit és MySQL, que va fer de compensació.

krisp
13-01-10, 23:06
Podeu utilitzar buidar la memòria cau en aquest moment - hi ha altres estratègies feta especialment per a aquests casos.

També en VBET 3.3.0 memòria cau es canvia - no hi ha taula separada per a cada idioma, de manera que els índexs són 52 vegades més petit i l'eliminació serà molt més ràpid.

No són capaços de dir que serà prou ràpid en el fòrum per a l'ús normal d'eliminació - que depèn de el nombre de files que tindrà en les taules. MySQL generar els índexs, quan les dades s'esborraran. I aquesta és la raó de prendre el temps - VBET només li pot proporcionar altres formes d'eliminar les dades (i proporciona estratègies per això). La resta està en mans de MySQL.

Si us plau, només de comprovar, i si encara hi haurà problema, llavors vol dir que MySQL no serà capaç de manejar l'eliminació de 1 / 15 del seu traducció en memòria cau en forma normal. En aquest cas, simplement marqui les estratègies d'altres.

Podem considerar l'estratègia d'afegir més si serà necessari - la supressió ràpida, sense la reconstrucció dels índexs. En Esteu dues estratègies d'esborrat ràpid i després que els índexs de reconstruir - és a dir, per descomptat, la part més lenta. Podem afegir que l'estratègia es realitzarà sense l'eliminació ràpida reconstrucció de l'índex - això va fer créixer els índexs, de manera que la reconstrucció serà necessari de tant en tant, però vostè serà capaç de fer-ho manualment en el millor moment del seu servidor (un temps de conservació ).

No hi ha altra manera de poder fer (això vol dir que no veu altra solució en aquest moment;)) - com he escrit és MySQL, que va fer de compensació.

En l'actualitat les memòries cau de curt i mitjà té al voltant de 3 milions files per a cada un 12 idiomes. Crec que tot va anar bé fins que vaig arribar al voltant de 600.000 en cada un. Taules pel que estan dient ara serà 3m/12 = 300,000 per cada nova taula per a cada idioma? Aquest càlcul té sentit? Suposo que la mateixa quantitat de treball s'ha de fer a partir d'ara, però llavors ... en una "sèrie" forma de treball en cada taula a la vegada en lloc d'una gran taula Potser, si no en un timelap d'uns pocs minuts entre cada actualització de la taula que seria millor?

També suposo que quan installig el nou mod que haurà d'eliminar les taules de gran actualitat i reconstruir les noves taules a partir de zero durant la instal lació, oi? (Tractant de ruptura de les taules grans en altres més petits durant la instal lació del servidor seria massa intensa)

vBET
13-01-10, 23:21
En l'actualitat les memòries cau de curt i mitjà té al voltant de 3 milions files per a cada un 12 idiomes. Crec que tot va anar bé fins que vaig arribar al voltant de 600.000 en cada un. Taules pel que estan dient ara serà 3m/12 = 300,000 per cada nova taula per a cada idioma? Aquest càlcul té sentit? Suposo que la mateixa quantitat de treball s'ha de fer, però després en una "sèrie" forma de treball en cada taula al mateix temps en lloc d'una taula gran ... Potser, si no en un timelap d'uns pocs minuts entre cada actualització de la taula que seria millor?

També suposo que quan installig el nou mod que haurà d'eliminar les taules de gran actualitat i reconstruir les noves taules a partir de zero durant la instal lació, oi?

Els seus càlculs són correctes, en aquest moment. Però recordeu que en aquests moments s'ha desactivat de compensació, pel que té més dades que en general cal tindrà amb intercanvi d'informació sobre.

Vostè té bon punt sobre els timelapse - és una bona idea - he afegit a la llista de coses pendents, però no podem garantir que anem a incloure en 3.3.0 està programat per al diumenge. Si no ho anem a incloure en la propera versió després d'això:)

A més no crec que sigui temps per reconstruir un índex de grans i petits amb 12 en quantitat de la suma de files. Depèn de la complexitat de l'algorisme (que seria el mateix si és lineal). Per exemple, és molt més fàcil per ordenar la llista 12 amb 2 files d'una llista amb 24 files ... Per descomptat, amb honestedat - No tinc ni idea de què és exactament algorisme de MySQL és el cas, però com vostè ja compta amb taules més petites ens dóna l'oportunitat de separar tasques més petites, de manera que es va fer timelapse tot millor per al servidor:)

I sí - VBET eliminarà automàticament velles taules de memòria cau durant l'actualització.

krisp
13-01-10, 23:56
Això sona molt bé:) Crec que en qualsevol fòrum que té un servidor que és prou fort com per manejar el fòrum de traduir en realitat hauria de ser capaç de manejar l'actualització normal de memòria cau d'almenys una llengua sense problemes. Així que dóna uns quants minuts entre cada taula d'idiomes d'actualització per buidar el Que de les consultes dels usuaris i indexbots, crec que aquesta solució de treball per a tots els fòrums una vegada per totes, i fins i tot amb un gran marge. Espero t'ho fas per estrènyer en en aquesta actualització;)

Per ser honest, no et fa res esperar uns dies més perquè això sigui implementat, i jo crec que els altres membres que la ment ... no pot ser un problema ... però és millor esperar uns dies més per ser al costat segur:)

vBET
14-01-10, 00:23
Relax - anem a implementar això per segur:) Si no està en 3.3.0 a continuació, en 3.4.0 - Dóna-ho per fet! : D

krisp
14-01-10, 00:36
Ok vaig a tractar de descansar ... : P: D

vBET
14-01-10, 01:09
No tracti - només ho fan: p: D

brubros
15-01-10, 18:23
Des que m'he compromès a la plataforma ja v 4, que per descomptat volia que les característiques i capacitats de 3.3.0 i 3.4.0 ja incorporats v 4 de compatibilitat. Però estima l'atenció que s'està donant a la seva actual base de clients. Només si us plau no deixi que el VBET 4.0.0 data de llançament de lliscament molt més enllà de finals de febrer ...

vBET
17-01-10, 13:34
Ja hem decidit que anem a començar a treballar en VBET 4,0 just després de VBET 3.3.0.

Molta gent es pregunta sobre això, per la qual cosa li donen tan ràpid com ens sigui possible:)

vBET
17-01-10, 14:17
Potser, si no en un timelap d'uns pocs minuts entre cada actualització de la taula que seria millor?

Timelap afegit en VBET 3.3.0 com la funcionalitat de BETA (no provat amb gran quantitat de dades).

Smiggy
24-02-10, 01:29
VBET, quan es 3.4.0 a conèixer?

vBET
24-02-10, 03:02
VBET, quan es 3.4.0 a conèixer?

Després de dos llançaments pròxims de VBET 4.x (cal afegir que el suport per al blog, cms, Matías i el generador de mapa del lloc) anem a implementar coses noves en les línies de cabina VBET 3.xi 4.x VBET
Estimem que serà necessari un mes per a aquestes coses 4.x VBET, però amb l'experiència real amb VB 4, és molt segur dir 2 mesos. És a causa de molts dels canvis que ocorre en cada v versió 4 i pot afecta al nostre mod (és a dir, canvis entre v 4.0.1 i 4.0.2 de costos com de diversos dies).

Implementació de noves coses per 3.4.0 es durà a alguna cosa entre 1-1,5 mesos. Així de ser optimistes 3.4.0 es pot presentar en dos mesos, però en ser més realista que pot ser de 3-4 mesos.

Espero que sigui acceptable per a vostè:) Com hem declarat - estands de VBET 3.xi 4.x seran recolzats. Ens adonem que és més el temps entre versions 3.x que abans, però és per això una vegada i quan es 4.x línies estables estand es va amenaçar per igual i noves funcionalitats que apareixen en les línies de cabina (sempre que se'ls No base en v 4 característiques).

Així d'estar tranquils:) La seva línia VBET li portarà noves joguines:)

Smiggy
24-02-10, 20:31
Què passa amb les versions de manteniment per a la sèrie 3.x per aclarir errors reportats?

vBET
24-02-10, 22:16
Què passa amb les versions de manteniment per a la sèrie 3.x per aclarir errors reportats?

En aquest moment hi ha només problemes menors. Si hi ha alguna cosa important o crític s'assenyala que, per descomptat, va fer versió de manteniment com més aviat millor:) Ho sento, no ho va esmentar abans - Vaig assumir que era obvi (que també estava parlant de les noves funcionalitats allà). El meu error:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations