PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Més problemes de càrrega



Snake
16-03-10, 11:54
Ok, així que he fet un munt de proves.

Durant un període de 24 hores de la meva càrrega augmenta constantment en el 30,00 's

A reiniciar el servidor que fixa per a un altre 24 hores.

Si puc desactivar el mod i no tenir aquest problema.

No digui que amb el mod amb discapacitat que hi ha menys trànsit, com això no és cert, Google segueix enviant el mateix trànsit amb mod amb discapacitat d'acord amb les estadístiques de la meva.

Si us plau expliqui, la càrrega es em torna boja.

tavenger5
16-03-10, 19:32
Sona com els robots estan colpejant a les pàgines traduïdes al Ministeri de Defensa està encès. Vostè ha de mirar en l'optimització de apatxe o aconseguir un servidor amb més potència de la CPU. Està executant vboptimise o qualsevol tipus de mecanisme de memòria cau, com memcached?

Snake
16-03-10, 21:35
El fet és que el meu fòrum 30.000 visitants únics al dia, si puc desactivar la càrrega mod cau a l'instant, i contra els robots i els usuaris segueixen mostrant les pàgines que segueixen exigint l'alimentació del servidor, és, simplement, que mostra les pàgines traduïdes ús dels recursos 10 vegades més que l'estàndard de les pàgines vb a partir de la base de dades normal. No està ben escrit el codi, i necessita ser arreglat! Els mods, mai ho va fer, només VBET, desig que mai ha canviat una altra vegada, però tornar és massa tard. : Mad:

moman
16-03-10, 22:21
Realment sona com si estigués corrent en un servidor de poca potència. Estic en una màquina de 8 nuclis Nehalem (pel que estem buscant als 8 nuclis virtuals més a causa de la HT, per a un total de 16). També he optimitzat àmpliament aquesta màquina utilitzant les meves pròpies tècniques, així com indicadors de la gent de vbulletin.com.

VBET augmenta la meva càrrega de 2,5 a 3,0-3,5, depenent del nombre d'usuaris, i això, òbviament creix en funció de la grandària de memòria cau. No obstant això, no crec que això està molt malament en absolut, ja que el meu rang d'usuaris simultanis d'un relativament alt de 800 a un 1200 encara més alt.

vBET
17-03-10, 00:38
Hola:) Per descomptat que la traducció ha de tenir alguns recursos - no hi ha màgia. Traduir significa tenir la pàgina de resultats de sortida i el canvi. Com que la traducció sempre tindrà més d'una pàgina normal.

Jo entenc que no estan molt contents de tenir més la càrrega del servidor i tingueu en compte que s'està duent VBET recursos NOMÉS per a la traducció. Per a les pàgines normals, afegeix banderes només. Així que tota aquesta càrrega addicional prové de trànsit a les pàgines traduïdes. A mesura que escrivia el trànsit no va caure immediatament després de desactivar VBET (si el tens una estona i després va a disminuir després de desactivar - confia en mi) i la càrrega del servidor és més baixa - és obvi - els robots segueixen sent rastreig de les URL de pàgines traduïdes, els usuaris segueixen trobant en els enllaços de Google per les seves pàgines traduïdes. Així que vostè encara té el trànsit mateix, però ara en els enllaços traduït no és més que duplica el contingut - pàgina normal que no es tradueix. Si vostè vol quedar-se amb VBET discapacitats és molt recomanable afegir la regla a l'arxiu. Htaccess de redirigir totes les pàgines traduïdes a la normalitat, en cas contrari pot perdre la seva SEO per contingut duplicat.

Tingueu en compte que ja han previst el suport dels sistemes de memòria cau d'altres i els nostres algorismes de traducció s'han optimitzat a l'instant. És a dir, que acabem de descobrir com es redueix dràsticament el rendiment de PHP quan es treballa en cadenes grans i hem modificat l'algorisme. Ja està publicat en VBET 4.2.0 amb les opcions de configuració addicional. I anem a passar totes les millores també a VBET 3.x que encara es pot utilitzar:)

Entenc que en la seva opinió, el nostre codi és feble. No sé del que estan basant els seus expectatives. Tenim més ràpid mod de traducció per VB - no hi ha res que el que funciona millor. Traducció es portarà a alguns dels recursos i la nostra manera de presa és menys que qualsevol altre. Vostè pot veure com VBET ràpid pot treballar en molts fòrums. Si vostè té problemes en el seu servidor, a continuació, si us plau consideri els canvis de configuració o l'addició de recursos del servidor. No posarà 20 litres d'aigua en 10 litres cub.

La nostra dissenyar és la següent: "Tenim molt de canviar". I és per això que estem experimentant, el canvi d'algorismes, el perfil i passar molt de temps a la recerca de solucions que es requereixen menys recursos. Encara no sabem mod que podria ser qualsevol competència a VBET i hi ha alguns mods traducció. Hem fet molts canvis en l'algoritme que hem hagut de Trow lluny perquè no ajuda, durant aquest procés també vam descobrir moltes millores. Vostè pot tenir la seva impressió basant-se en els problemes del seu servidor, però si us plau consideri vostè té alguna solució millor? Què li podria donar un indici que potser VBET no és una solució errònia, ja que està treballant en milers de fòrums, potser estan tractant de posar 20 litres d'aigua en 10 litres cub. Encara - tenim molt de canviar i llista de coses grans en la secció d'optimització (al voltant del 70% i l'experiment va a ajudar o no):) I vostè és el 100% en el correcte - ho podem fer millor, i nosaltres ho estem fent tots els temps:) Només espera fins que es mouen totes les millores que hem fet durant l'execució de vBET4.x:)

Si et puc donar algunes pistes - si us plau marqui com pot optimitzar VBET: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Especialment útil desactivar el bloqueig d'algunes llengües i pàgines irrellevants per robots.txt

Quin és el temps de resposta per a pàgines traduïdes? Quin és el seu ús de la CPU? Quin és el seu ús de la memòria? Si és acceptable, llavors no tens res de què preocupar-se. Sovint la gent té por en augmentar la càrrega del servidor i fins i tot no saben què és el que significa. De càrrega 10 vegades major servidor no significa que els recursos 10 vegades més utilitzats. Només significa que més fils estan esperant a la cua, el que és perfectament normal, ja que ara els fils d'esperar la resposta de Google, si alguna traducció no està en memòria cau encara. Així fil està esperant la resposta de Google i no té en la CPU en tot durant aquest temps. Com que la càrrega del servidor serà més gran encara si VBET no va poder aguantar els recursos a tots (el que per descomptat no és possible).

Sobre bloquejar el seu servidor - que és, òbviament, el problema del servidor. Això ocorre de forma periòdica. Vaig tenir problema similar al meu servidor. Va ser causada per algun error d'Apache per a un fil Apache va anar creixent i creixent amb l'ús de la memòria fins que la memòria es va consumir ans servidor de memòria cau. Només un fil que es comporta com - altres temes Apache va ser normal. He jugat amb la configuració d'Apache i problema es resol. Crec que Apache només hi havia alguna fuga de memòria - com recordo que posi un valor més baix de les sol licituds que es poden mantenir per un fil. També hi va haver altres canvis. Li suggereixo que revisi el seu ús de la memòria i el monitor que des de fa algun temps. També pot ser útil per a comprovar la quantitat mitjana de memòria utilitzada per un fil d'Apache, va fer alguns càlculs i establir el valor apropiat de fils de màxima per Apache.

Si vostè té alguna pregunta més, si us plau pregunti:)

vBET
18-03-10, 09:21
Hey - Només va ser en el fòrum que es tradueix ultra ràpida ... Així que el que estan dient i per què l'actitud tan enutjada per VBET, quan vostè té super servei de traducció ràpid? ...

Si us plau, consideri la qual cosa significa que la càrrega del servidor. La comprensió del seu significat pot ser molt útil per comprendre el que succeeix en el servidor i com pot estar relacionat amb els fils que estan esperant a la cua, no perquè no tenen recursos, però estan a l'espera de la resposta d'un altre servidor (Google en aquest cas).

Al meu entendre té súper traduccions ràpides i no tens res que preocupar:)

Snake
18-03-10, 12:49
He estat les obres de construcció de 10 anys, sóc plenament conscient de càrrega 10 vegades no vol dir que els recursos 10 vegades, deixa de tractar-me com un idiota i em dóna de menjar escombraries. Les dades freds són d'aquest mod el mod gratuït vs altres la càrrega és mega. I en les hores punta del meu lloc ara és lent i no respon. Sí, les pàgines de traduir ràpidament fora d'hores punta, però a un cost d'un servidor lent al final del dia. Jo tinc un quad core, la incursió de 15K SAS de servidor, que està optimitzat molt bé, l'executa 0,50 durant tot el dia abans d'això amb gran trànsit. És el codi VBET que afegeix la càrrega i fa que el servidor lent en les hores punta, és un fet, no és l'augment del trànsit, que he tingut el mateix trànsit i contra els robots d'abans i el servidor enfrontat bé, és el producte de la traducció. Període. Afanya't i arreglar-ho, jo realment no vull pagar altres 300 £ per mes per a una actualització del servidor només per executar un MOD lol.

tavenger5
18-03-10, 16:03
Quants idiomes s'ha activat? Nombre de missatges que tens? Té Matías i el generador de mapa instal lat? Com bots estan colpejant el lloc d'un dia?

Snake
19-03-10, 00:11
Hola!

32 idiomes habilitats.

100.000 llocs de treball.

Matías i mapa instal.lat.

mapa del plug-in diu 1000.000 pàgines rastrejades al dia.


El fet és que si puc desactivar el mod i reiniciar el servidor, bot i els usuaris segueixen pegant al meu servidor de la mateixa que abans, les mateixes pàgines estan encara en en l'índex de Google i el que em surt el mateix trànsit habilitat o no.

L'única diferència és que amb el Ministeri de Defensa les persones amb discapacitat i contra els robots dels cercadors google obtenir la pàgina en anglès, per la qual cosa, el trànsit és idèntic, l'única diferència és que no estem veient una pàgina traduïda, evitant així els problemes de base de dades de mods.

És clar com el dia per a mi aquest mod ha estat posat en llibertat sense les proves adequades i, evidentment, el propietari no està interessat en abordar els problemes.

No

Snake
19-03-10, 00:19
Michael, t'equivoques, aquesta càrrega no és causat per un augment en el trànsit, que és causada per la lectura i l'escriptura traduccions de mysql.

Si l'equip de vBulletin pot llegir i escriure en mysql amb baixa càrrega per què no puc vostè?

Pobres codi del meu amic.

vBET
19-03-10, 02:43
He estat les obres de construcció de 10 anys, sóc plenament conscient de càrrega 10 vegades no vol dir que els recursos 10 vegades, deixa de tractar-me com un idiota i em dóna de menjar escombraries. Les dades freds són d'aquest mod el mod gratuït vs altres la càrrega és mega. I en les hores punta del meu lloc ara és lent i no respon. Sí, les pàgines de traduir ràpidament fora d'hores punta, però a un cost d'un servidor lent al final del dia. Jo tinc un quad core, la incursió de 15K SAS de servidor, que està optimitzat molt bé, l'executa 0,50 durant tot el dia abans d'això amb gran trànsit. És el codi VBET que afegeix la càrrega i fa que el servidor lent en les hores punta, és un fet, no és l'augment del trànsit, que he tingut el mateix trànsit i contra els robots d'abans i el servidor enfrontat bé, és el producte de la traducció. Període. Afanya't i arreglar-ho, jo realment no vull pagar altres 300 £ per mes per a una actualització del servidor només per executar un MOD lol.

Tinc entès que vostè ja estava familiaritzat amb informacions sobre la càrrega del servidor que et vaig donar. Tingueu en compte que no tinc cap coneixement sobre què tan avançat és cada un dels milers dels nostres usuaris i cada vegada que vaig a donar la informació cul complet que pot ser útil. No vol dir que jo estic tractant com idiota - que significa que es preocupen per donar-li informació que pot ser útil per a vostè i avaluació de la seva condició de servidor. Si us plau que me la mod altres sense que vostè està parlant amb molt de gust a fer una comparació:) També en qualsevol moment que són lliures de triar la millor solució per a vostè.

Vaig revisar el fòrum d'una i una altra que sembla respondre molt ràpid. Si us plau, dóna'm més temps per ser capaç d'observador del que està escrivint sobre les seves respostes lentes a l'hora pic.

Si voleu comprovar com el trànsit canviat a causa de VBET - si us plau generi un informe en el qual li mostrarà tot el trànsit a les pàgines traduïdes - això és el que va guanyar gràcies a VBET.

Tens tota la raó de que les traduccions les necessitats de recursos addicionals - no hi ha un altre camí i vostè mai trobarà els productes que es traduirà al seu lloc sense cap cost. Com ja he dit que més temps requereix una espera de traducció de Google quan no està en memòria cau, i durant aquest temps els fils han d'esperar la resposta del que tenen major impacte en la càrrega del servidor. Podeu configurar el temps de memòria cau més gran per viure - llavors les traduccions sovint es requereix ja estarà a la memòria cau. No obstant això, per a traduccions no en memòria cau qualsevol producte haurà d'esperar la traducció. No hi ha altra manera.

Tingueu en compte que pensa que ha de ser trencat per poder arreglar-ho.

Com ja es va escriure, constantment millorar el rendiment VBET. I ja que vostè va escriure, que hem preparat les millores de rendiment que estan ara en fase beta en vBET4.x. Avui es donarà a conèixer la versió vBET4.x nou amb millores de rendiment addicionals. I quan els errors dels que (si escau) seran corregits mourem aquestes millores vBET3.x No és necessari per empènyer.

A més ningú t'obliga a pagar altres 300 £ per mes per a un servidor - vostè està fent les seves pròpies decisions i té moltes opcions aquí. Incloent la disminució en el nombre d'idiomes, o fins i tot canviar a un altre producte que vostè ha esmentat és molt millor. Estem totalment d'entendre que les solucions que s'estan utilitzant s'han d'ajustar a les seves necessitats i possibilitats. Ens complau oferir als nostres clients productes cada vegada millor. I som conscients que en una situació en la petició ha d'esperar per la forma de resposta a un altre servidor de la càrrega del servidor serà més gran, tant i fa solucions utilitzarem. Estarem encantats si et quedes amb el nostre producte i configurar perquè s'adapti jo seves possibilitats. I estarem encantats de donar-li una mà en aquesta zona:)

Tingueu en compte que acaba de donar a la nova solució d'integració amb el Generador Sitemap. Si s'integren - si us plau, consulti les instruccions noves d'integració aquí:
Augmenta dramàticament la velocitat de la generació de mapa (en el nostre fòrum de més de 12 vegades).

vBET
19-03-10, 02:55
És clar com el dia per a mi aquest mod ha estat posat en llibertat sense les proves adequades i, evidentment, el propietari no està interessat en abordar els problemes.

No

Si vostè té dubtes sobre les proves adequades que em proposo revisar l'historial de VBET - que ha estat provat per centenars de fòrums reals abans que es va avançar a la versió de pagament:)

Sobre d'abordar la qüestió. Em sap greu. Jo erròniament, que li dóna en la primera resposta d'aquesta informació, em va quedar clar que estem tractant el tema:

Tingueu en compte que ja han previst el suport dels sistemes de memòria cau d'altres i els nostres algorismes de traducció s'han optimitzat a l'instant. És a dir, que acabem de descobrir com es redueix dràsticament el rendiment de PHP quan es treballa en cadenes grans i hem modificat l'algorisme. Ja està publicat en VBET 4.2.0 amb les opcions de configuració addicional. I anem a passar totes les millores també a VBET 3.x que encara es pot utilitzar:)

...

La nostra dissenyar és la següent: "Tenim molt de canviar". I és per això que estem experimentant, el canvi d'algorismes, el perfil i passar molt de temps a la recerca de solucions que es requereixen menys recursos. Encara no sabem mod que podria ser qualsevol competència a VBET i hi ha alguns mods traducció. Hem fet molts canvis en l'algoritme que hem hagut de Trow lluny perquè no ajuda, durant aquest procés també vam descobrir moltes millores. Vostè pot tenir la seva impressió basant-se en els problemes del seu servidor, però si us plau consideri vostè té alguna solució millor? Què li podria donar un indici que potser VBET no és una solució errònia, ja que està treballant en milers de fòrums, potser estan tractant de posar 20 litres d'aigua en 10 litres cub. Encara - tenim molt de canviar i llista de coses grans en la secció d'optimització (al voltant del 70% i l'experiment va a ajudar o no):) I vostè és el 100% en el correcte - ho podem fer millor, i nosaltres ho estem fent tots els temps:) Només espera fins que es mouen totes les millores que hem fet durant l'execució de vBET4.x:)

Si et puc donar algunes pistes - si us plau marqui com pot optimitzar VBET: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Especialment útil desactivar el bloqueig d'algunes llengües i pàgines irrellevants per robots.txt

Em sento totalment responsable d'aquest malentès. Una vegada més, molt trist. Si us plau, digueu-nos, quin camí hem de dir que estem millorant VBET tot el temps, i com el podem assegurar una vegada més que vBET3.x tindrà una altra millores de rendiment, per fer que clar que estem abordant el problema? Sempre estarem amb molt de gust millorar la nostra forma de comunicació amb el client:)

vBET
19-03-10, 03:02
Michael, t'equivoques, aquesta càrrega no és causat per un augment en el trànsit, que és causada per la lectura i l'escriptura traduccions de mysql.

Si l'equip de vBulletin pot llegir i escriure en mysql amb baixa càrrega per què no puc vostè?

Pobres codi del meu amic.

Que ja s'ha assenyalat que s'ha planificat el suport dels sistemes de memòria cau (arxiu i els motors existents). Si us plau, consideri quines són les seves intencions en aquest debat i es va en la direcció correcta per millorar l'estat de gira servidor - si encara és el punt.

La teva pregunta suposa que la càrrega es deu a la comunicació amb mysql. Pot vostè si us plau ens dóna la font d'aquest diagnòstic? Estarem encantats d'estudiar:)

sarangan
22-04-10, 09:31
Vaig tenir el mateix problema, tallar la sobrecàrrega. Finalment, m'ha desactivat VBET del meu fòrum i tot és normal ara. :)

vBET
22-04-10, 14:52
Vaig tenir el mateix problema, tallar la sobrecàrrega. Finalment, m'ha desactivat VBET del meu fòrum i tot és normal ara. :)

La versió que utilitza? Si us plau, actualitzeu a la darrera versió - hem fet grans millores de rendiment. Molts usuaris, va escriure el seu agraïment perquè, en veure grans diferències - especialment en l'àrea de càrrega del servidor:)

EDITAT:
Acabo de comprovar el seu fòrum i VBET està treballant allà - si us plau, no escriure les declaracions falses sobre la condició VBET.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1