PDA

Visa fullständig version: CMPS fråga och standardspråk

vidal
19-01-10, 08:00
Hej,

Jag använder Vb CMPS och mitt standardspråk är engelska. Men min forumer använda Malay.

Min fråga. Är Vbet stöd CMPS? och är det för första gången standardspråk kommer att vara densamma och efter att vi klickar på ett annat språk så kommer det att köra?

Tack.

vBET
19-01-10, 20:42
CMPS är skild mod och i detta ögonblick vBET kan samarbeta med det men inte officiellt stöder det. Som vi vet från våra användare sidor är översatta och det finns ett problem med titlar på inlägg skrivna på andra språk, men det är inofficiell fix för detta (se här för detaljer: vBET och CMPS

Jag är inte riktigt säker på att detta svar täcker din fråga, så fråga gärna mer om du behöver veta:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations