PDA

Veure la Versió Completa: CMPS tema i el llenguatge per defecte

vidal
19-01-10, 08:00
Hola,

Im usant CMPS vb i el meu idioma per defecte és l'anglès. Però el meu foristes ús malai.

La meva pregunta. És CMPS VBET suport? i ho és per l'idioma de temps predeterminat primer serà el mateix i després feu clic en un altre idioma, llavors s'executa?

Gràcies.

vBET
19-01-10, 20:42
CMPS és mod per separat i en aquest moment VBET poden cooperar amb ell, però oficialment no ho suporta. Com sabem pels nostres usuaris les pàgines es tradueixen i hi ha un problema amb els títols dels missatges escrits en altres idiomes, però no hi ha solució oficial per aquest (veure aquí per a més detalls: VBET i CMPS

No estic realment segur que aquesta resposta cobreix la seva pregunta, així que sentir-se lliure de preguntar més si el que necessites saber:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1