View Full Version: Som branding gratis?
wowglider.de
23-06-10, 11:28
hallo!Jeg fikk min bare merkevarebygging gratis for forumet mitt FairPlay-bot | WoW/MMO glider bot | WoW Forum (http://wow.glider-forum.de/) men er kjøpt, teksten er fortsatt ned, hvordan kan jeg fjerne den?MFG
Hei, jeg har nettopp kjøpt branding gratis alternativ for forumet mitt. Men reklame er fortsatt der, hvordan blir jeg kvitt det? Thanks
kamilkurczak
23-06-10, 13:00
Som standard Branding Gratis pakken har fjernet kreditt link, men å ha denne lisensen gir deg rett til å fjerne også versjon informasjon, men du må gjøre det selv
Jeg vil utarbeide en detaljert instruksjon for du og jeg vil sende PM til deg:.)
wowglider.de
23-06-10, 14:18
okay, venter fortsatt på en PM
kamilkurczak
23-06-10, 14:23
Meldingen ble sendt:)
hei ... Kan du sende meg denne informasjonen også ... akkurat branding gratis versjon. har ikke lastet ned ennå ... vil i noen dager da klar til å installere, men ønsker å vite hvordan å fikse umiddelbart når jeg klar til å installere.
kamilkurczak
20-07-10, 12:18
Meldingen ble sendt:)
Kan du ikke gjøre det helt fritt rett ut av boksen?
Som standard branding gratis versjon uten kreditt-link, men enhver eier av Branding fri lisens er lov til å fjerne også informasjon om produktnavn.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):