View Full Version: Soos brandmerk gratis?
wowglider.de
23-06-10, 11:28
Hello! Ek het nou net my merk vir my Free Forum Fairplay Bot | WoW koop Forum (http://wow.glider-forum.de/), maar die teks is nog steeds af, hoe kan ek dit verwyder | WoW / MMO Glider Bot ? MFG
Hallo, Ek het net die branding gratis opsie vir my forum gekoop. Maar die advertensie is daar nog steeds, hoe ek daarvan ontslae raak? Danksy
kamilkurczak
23-06-10, 13:00
By verstek Branding Free pakket krediet skakel verwyder, maar met hierdie lisensie gee jou die reg om ook die weergawe-inligting verwyder, maar jy het om dit self te doen
Ek sal vir jou 'n gedetailleerde instruksies voor te berei en Ek sal die PM stuur aan jou:)
wowglider.de
23-06-10, 14:18
okay, wag nog vir 'n uur
kamilkurczak
23-06-10, 14:23
boodskap is gestuur:)
Hallo ... kan jy stuur vir my hierdie inligting ook ... net brandmerk gratis weergawe. nog nie afgelaai ... sal in 'n paar dae wanneer dit gereed is om te installeer, maar sou graag wou weet hoe om onmiddellik op te los wanneer is gereed om te installeer.
kamilkurczak
20-07-10, 12:18
boodskap is gestuur:)
Kan jy nie maak dit merk vrye reg uit die boks?
Teen standaard brandmerk gratis weergawe is vry van krediet skakel, maar enige eienaar van Branding Gratis lisensie toegelaat word om ook inligting oor die produk se naam verwyder.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):