PDA

Veure la Versió Completa: Com marca lliure?

wowglider.de
23-06-10, 11:28
Hola!Jo tinc la meva només la marca lliure per al meu fòrum FairPlay amp | Robot de planador sorpresa/MMO | WoW Forum (http://wow.glider-forum.de/) però és adquirit, el text encara és baixa, com el puc treure?MFG

Hola, Acabo de comprar l'opció de marca gratis per al meu fòrum. No obstant això, l'anunci segueix aquí, com em desfaig d'ell? Gràcies

kamilkurczak
23-06-10, 13:00
Per defecte el paquet de marca lliure ha eliminat vincle de crèdit, però que aquesta llicència li dóna dret a eliminar també la informació de versió, però has de fer tu mateix

Vaig a preparar una instrucció detallada per a vostè i li enviaré la PM per a tu:).

wowglider.de
23-06-10, 14:18
bé, a l'espera d'un PM

kamilkurczak
23-06-10, 14:23
missatge va ser enviat:)

njm
20-07-10, 11:28
hola ... pot vostè si us plau enviar aquesta informació també ... acaba d'aconseguir la versió de marca lliure. no han descarregat encara ... serà d'aquí a uns dies quan estigui llest per instal lar, però m'agradaria saber com solucionar immediatament quan estic llest per instal lar.

kamilkurczak
20-07-10, 12:18
missatge va ser enviat:)

mario06
20-07-10, 18:05
No es pot fer a la marca lliure dret de la caixa?

vBET
20-07-10, 19:41
Per defecte la versió de marca lliure és lliure de vincle de crèdit, però qualsevol propietari de la llicència de marca lliure, es permet retirar també la informació sobre el nom del producte.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1