View Full Version: 404 Fil ikke funnet PhotoPost
Fikk følgende feilmelding da jeg prøvde å integrere med PhotoPost Pro:
Not Found
Den forespurte nettadressen / testvb / forums / vbet_flag-/ testvb / forums / gallery / ble ikke funnet på denne serveren.
I tillegg ble en 404 Ikke funnet feil oppstod under forsøk på å bruke en ErrorDocument å behandle forespørselen.
kamilkurczak
11-05-11, 19:06
er du sikker på at du gjør alle integrasjoner trinn god?
vær så snill - lim her din htaccess innhold. - Jeg skal sjekke det
Her er det:
RewriteEngine på
Alternativer + FollowSymLinks
# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {REQUEST_FILENAME}!-F
# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Bilde = $ 2 & cpage = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*). html $ showphoto.php? Bilde = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9] +). Html $ showphoto.php? Bilde = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- side ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Cat = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- protype ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 & protype = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*). html $ member.php? Uid = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ board.html $ board.php [QSA]
RewriteRule ^ b ([0-9 ]+)-(.*). html $ board.php? Msg = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- katt ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- katt ([0-9] +)-siden ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 & page = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- side ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- side ([0-9] +). Html $ showmembers.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*). html $ showmembers.php? Cat = $ 1 [QSA]
RewriteRule / ADDITIONAL_DIRECTORY / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
RewriteCond% {QUERY_STRING}! Omdirigert =
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Omdirigert = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
# RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = sant
# RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]
kamilkurczak
13-05-11, 16:26
. Htaccess file ser bra ut - jeg vil finne en annen løsning for deg
Er det noen flere innstillinger som jeg må sette siden det er i en undermappe i vb?
noen oppdateringer? trenger å få den opp asap.
kamilkurczak
18-05-11, 20:54
aghh jeg oversett det faktum at du ikke skriver mappenavnet.
Vennligst endre 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH "til full forumet katalogbanen.
Skal fungere.
På generelt sjekk igjen alle integrasjon trinn:
du mener i vbenterprisetranslator_front_controller.php?
det ble gjort i denne linjen:
define ('VBET_FORUMDIR', '<my bane>');
kamilkurczak
19-05-11, 16:10
ja, og endre ADDITIONAL_DIRECTORY i htaccess filen til katalogen navn.
Verdien for ADDITIONAL_DIRECTORY er den samme som per stien jeg gikk inn i vbenterprisetranslator_front_controller.php?
Det er ikke fungerer. Jeg har forandret det til banen for galleriet mitt med referanse til min viktigste nettsted som er / testvb / forums / gallery, er det også ikke fungerer.
kamilkurczak
21-05-11, 00:24
vennligst sjekk igjen alle trinn fra her:
n vBET pakke / do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php endre 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH "til full forumet katalogbanen.
Ikke bruk "/" på slutten. Hvis du ikke vet hva er din bane:
1. Last opp fil vBET_package / gjør-ikke-upload / verktøy / actualdirectory.php til forumet katalogen.
2. Sett URL til actualdirectory.php filen i nettleseren og se resultatene.
Dernest: endre det ADDITIONAL_DIRECTORY til katalogen navn
alt var gjort.
dette er min nåværende filen:
RewriteEngine på
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Bilde = $ 2 & cpage = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- side ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ index ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- protype ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 & protype = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- katt ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- katt ([0-9] +)-siden ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 & page = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- side ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- side ([0-9] +). Html $ showmembers.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule / Gallery / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Omdirigert = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
Jeg ser ikke lisensen din, så jeg kan ikke sjekke hva som er ditt forum struktur (med underkatalog for forum eller ikke), så jeg kan ikke fortelle visste du brukt passende hint. Jeg kan fortelle at du ikke brukte det appropriatelly, fordi regelen med språkkoder ikke bør være i dette. Htaccess fil ... Uansett - vennligst PM lisensen detaljer først, og gir her ditt forum URL.
kamilkurczak
23-05-11, 23:17
gang.
Regler fra her:
satt i. htaccess fra yout MOD mappen
2. regler fra:
som:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
lime inn i din htaccess i hovedmappen.
Vennligst lim her dine to htaccess filene etter endringer (en fra mod mappe, ett forum største katalogen) og skrive som er fra hovedmappen og skrive som er fra mod mappen. Jeg skal sjekke det.
PhotoPost htaccess:
RewriteEngine på
Forum htaccess:
# REGLER for SEO oversettelse lenker uten noen SEO motor (på rå vBulletin lenker)
# Hvis du bruker BB 'Mod Rewrite Friendly URLer' så sette disse reglene like før BB regler
RewriteRule arkiv / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [QSA]
RewriteRule / Gallery / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
kamilkurczak
26-05-11, 22:16
du trenger å sette regler for PhotoPost FØR gamle regler vBET.
Som en dette:
Forum htaccess:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
gjort. men fortsatt har den samme feilen.
Jeg kom her for å sjekke hvorfor det tar så lang tid ...
Du fortsatt ikke sende hit ditt forum URL, så jeg kan ikke kontrollere problemet.
Jeg skrev dere at det er egne instrukser for fora som er i underkatalogen og for fora som ikke bruker underkatalogen i URL. Du bruker hint for fora som ikke har underkatalogen i URL, men i første innlegg ga deg sti '/ testvb / forums / gallery /' så tror jeg at du har underkatalogen i URL og brukes galt hint ...
Vær oppmerksom på at du alltid kan kjøpe integrasjon tjeneste (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php) for 30 dollar. Vårt forum support er gratis, fortsatt jeg ser at du har mye problemer å brakk gitt hint, så kanskje kjøpe integrasjon tjenesten vil bli bedre løsning for deg.
Uansett om du vil at vi skal hjelpe deg ved forum - vennligst skriv nettadressen til siden der vi kan se problemet.
Jeg var litt travelt de siste dagene. Jeg vil gå gjennom trinnene igjen for å sørge for at jeg ikke savner noe ut.
kamilkurczak
30-05-11, 18:05
ok, så vi venter på bekreftelsen din
Steps tatt:
erstatte SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH med mine forumet sti
erstatte alle [L] i htaccess mitt til [QSA]
lagt både regler for htaccess
lagt regel på toppen av fora htaccess og erstatte ADDITIONAL_DIRECTORY til galleriet som er min undermappe
Jeg fortsatt får samme problem. I tilfelle jeg gått glipp av tidligere, dette er min testvb testområde oppsett.
Jeg føler at vi bare snu rundt hele tiden ... Du trenger ikke svare på de fleste viktige saker.
Du fortsatt ikke sende hit ditt forum URL, så jeg kan ikke kontrollere problemet.
Jeg skrev dere at det er egne instrukser for fora som er i underkatalogen og for fora som ikke bruker underkatalogen i URL. Du bruker hint for fora som ikke har underkatalogen i URL, men i første innlegg ga deg sti '/ testvb / forums / gallery /' så tror jeg at du har underkatalogen i URL og brukes galt hint ...
Jeg skrev deg denne og igjen at du ikke sende URL, selv når du vet at jeg ikke er i stand til å verifisere gjorde du tok nødvendige skritt uten å sjekke forumet struktur. Dette er kritisk. Jeg vil ikke i stand til å hjelpe deg før du gir nødvendige opplysninger.
Jeg har også sette fokus på forskjeller i integrasjonen i henhold til ditt forum struktur (dette er hva jeg trenger å kontrollere). Men du ignorerte det igjen. Jeg fikk ikke noe svar i det hele tatt. Du bare gjentatt hvilke skritt du tok - Jeg vet dette allerede fra dine tidligere meldinger. Saken er: er de riktige trinnene? Og vi er ikke i stand til å fortelle deg dette før du gir den viktigste informasjonen om ditt forum struktur.
Nok en gang:
Og nok en gang: her har beskrevet to forskjellige saker - og jeg tingen du brukte feil, men jeg kan ikke si før du gir bedt om informasjon. Vennligst send forumet URL hvor vi kan se problemet. Også akkurat vennligst PM tilgang detaljene til FTP og Admin CP - vi vil sjekke at du har den satt som den burde være.
Har pm deg de nødvendige detaljer.
Bare var der - du har ikke slått på SEO linker ... Integrasjon instruksjoner er forutsatt at SEO linker er slått på ... Det var problemet. Det er derfor du ikke har det oversatt, fordi koblingene ikke å gå til reglene.
Vi kan endre reglene - det er ingen problem. Først - i finalen forumet (her test) du vil ha det med SEO linker slått på eller ikke? Hvis ja så må du først slå SEO linker på i forumet, og sjekke hvordan det fungerer. Hvis ikke - la oss vet at vi vil gi dere endret reglene.
Vennligst gi meg den modifiserte reglene i stedet. Thanks.
Jeg vil forberede dem og sende det til deg. På dette tidspunktet - slik jeg ser på dette tidspunktet du ikke har htaccess fil i Galleri mappe .... I stedet du har htaccess fil. Vennligst sørg for at det er OK for din server.
For htaccess i fora katalogen.
1. Du har fortsatt det brutt regel med / ADDITIONAL_DIRECTORY /, som du fortalte oss ble endret ... Vi er ikke i stand til å hjelpe deg, når du gir falsk informasjon.
2. Når SEO linker ikke blir brukt, så du ikke trenger noen vBET regler i det hele tatt - du kan ganske enkelt fjerne det.
For htaccess i galleri katalogen.
1. DU HAR IKKE DET. Du har feil navn i stedet - vennligst riktig htaccess til htaccess.
2. Ingen regel endringer skal være nødvendig - slik jeg ser det er antagelsen om at andre regelen allerede endret SEO lenker til language = koblingen, slik det skal fungere fint.
Rådfør gjorde det hjelpe og hva er problemene hvis ikke.
Jeg har fjernet den regelen i fora. Htaccess og omdøpt galleri htaccess til. Htaccess.
url:
feil:
Not Found
Den forespurte nettadressen / testvb / forums / vbet_flag-/ testvb / forums / gallery / index ble ikke funnet på denne serveren.
I tillegg ble en 404 Ikke funnet feil oppstod under forsøk på å bruke en ErrorDocument å behandle forespørselen.
URL-adressen du har er brutt - fortsatt noe ikke er riktig og det ser ut forespørsler ikke kommer med vår front kontrolleren. Jeg skal dit for å sjekke.
Jeg har fjernet den regelen i fora. Htaccess og omdøpt galleri htaccess til. Htaccess.
Nei du gjorde ikke. Du var nettopp beskjed om å skifte navn fra htaccess til. Htaccess. Nøyaktig:
korrekte htaccess til. htaccess
I stedet du endret til. Htaccess og igjen ga falsk informasjon om tiltak som du tok ved å skrive at det er endret til. Htaccess
Vennligst brakk retninger presist og ikke gir falske opplysninger lenger - dette er grunnen til at det tok så lang tid, fordi du gjør en ting og skrive som du gjorde noe annet.
Rådfør gjorde det hjelpe?
Nei du gjorde ikke. Du var nettopp beskjed om å skifte navn fra htaccess til. Htaccess. Nøyaktig:
I stedet du endret til. Htaccess og igjen ga falsk informasjon om tiltak som du tok ved å skrive at det er endret til. Htaccess
Vennligst brakk retninger presist og ikke gir falske opplysninger lenger - dette er grunnen til at det tok så lang tid, fordi du gjør en ting og skrive som du gjorde noe annet.
Rådfør gjorde det hjelpe?
Jeg seriøst har ingen anelse om at det er store og små bokstaver.
Det er bare jobber for min hovedsiden nå. Andre sider er ikke oversatt når jeg klikker på oversettelsen, men jeg klarer å fikse det med
Synes arbeider fin nå. Takk og beklager for bryet.
Stor at den virker nå:) Hvis du vil ha noen andre problemer, så kan du bare skrive:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):