Ver Versión Completa: 404 Non se atopou a PhotoPost
Teño o seguinte erro cando intento integrar-se con PhotoPost Pro:
Non atopado
A URL solicitada / testvb / foros / vbet_flag / testvb / foros / galeria / non se atopou neste servidor.
Ademais, un erro 404 Non se atopou foi atopado ao tentar usar un ErrorDocument para xestionar a solicitude.
kamilkurczak
11-05-11, 19:06
está seguro que fai todos os pasos integracións bo?
por favor - pegar o seu contido htaccess -. vou comprobar iso
Aquí está:
RewriteEngine en
Opcións + FollowSymLinks
# RewriteCond%% {DOCUMENT_ROOT} {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond%% {DOCUMENT_ROOT} {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 & cpage = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*). html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9] +). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- páxina ([0-9] +). Html $ showgallery.php gato? = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ cat g (showgallery.php [0-9 ]+)-(.*). $ html? = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ índice ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php gato? = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ índice ([0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- ProType ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 & ProType = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*). html $ member.php? Uid = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ board.html $ board.php [QSA]
RewriteRule ^ b ([0-9 ]+)-(.*). html $ board.php? Msg = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gato ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gato ([0-9] +) páxina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 & page = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- páxina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- páxina ([0-9] +). Html $ showmembers.php gato? = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*). html $ showmembers.php gato? = $ 1 [QSA]
RewriteRule / ADDITIONAL_DIRECTORY / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
RewriteCond% {QUERY_STRING}! = Busca
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
# RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
# RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]
kamilkurczak
13-05-11, 16:26
. Htaccess parece ser bo - eu vou atopar outra solución para ti
¿Hai algunha axustes adicionais que eu teño definir unha vez que está nunha subdirectorios en VB?
todas as actualizacións? necesidade de busca-la o máis cedo posíbel.
kamilkurczak
18-05-11, 20:54
aghh Eu neglixencia o feito de que non escriba o nome do cartafol.
Por favor, cambie 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' para o seu camiño completo do directorio foro.
Debe funcionar.
En xeral, por favor, verifique todas as medidas de integración:
quere dicir en vbenterprisetranslator_front_controller.php?
que se fixo nesa liña:
define ('VBET_FORUMDIR', '<my path>');
kamilkurczak
19-05-11, 16:10
si, e cambiar o arquivo htaccess ADDITIONAL_DIRECTORY para o seu nome de directorio.
O valor para ADDITIONAL_DIRECTORY é o mesmo que o camiño por que entrei en vbenterprisetranslator_front_controller.php?
Non funciona. Eu mudei-o para o camiño da miña galería con referencia ao meu sitio principal, que é / testvb / foros / galeria, tamén non funcionan.
kamilkurczak
21-05-11, 00:24
por favor verifique os pasos dende aquí:
n vBET paquete / cambiar do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' para o seu camiño completo do directorio foro.
Non use "/" ao final. Se non sabe o que é o seu camiño:
1. Subir arquivo vBET_package / do-non-upload / tools actualdirectory.php / ao directorio foro.
2. Inserta URL para o arquivo actualdirectory.php no navegador web e ver os resultados.
En segundo lugar: non hai cambio ADDITIONAL_DIRECTORY para o seu nome do directorio
todo foi feito.
este é o meu arquivo actual:
RewriteEngine en
Opcións + FollowSymLinks
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Foto = $ 2 & cpage = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- páxina ([0-9] +). Html $ showgallery.php gato? = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ índice ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php gato? = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- ProType ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 & ProType = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gato ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gato ([0-9] +) páxina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 & page = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- páxina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- páxina ([0-9] +). Html $ showmembers.php gato? = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule / Galería / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
Eu non vexo a súa licenza, polo que non podo comprobar cal é a súa estrutura de foro (con subdirectorio para o foro ou non), entón non podo dicir que usou suxestións pertinentes. Podo dicir que non usalo appropriatelly, porque gobernar con códigos de idioma non debe ser neste ficheiro htaccess. ... De calquera xeito - por favor PM detalles da súa primeira licenza e dar o seu URL do foro.
kamilkurczak
23-05-11, 23:17
unha vez máis.
Regras dende aquí:
poñer en. htaccess do cartafol MOD yout
2. regras de:
como:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
pega no seu htaccess no cartafol principal.
Por favor, pegue o seu dous arquivos htaccess tras o cambio (un de pasta mod, unha directorio principal foro) e escribir que é a partir do cartafol principal e escribir que é a partir do cartafol mod. Vou comprobar iso.
PhotoPost htaccess:
RewriteEngine en
Opcións + FollowSymLinks
Foro htaccess:
# Regras para as ligazóns tradución SEO sen mecanismo de SEO (en links primas vBulletin)
# Se está usando 'URLs Mod Rewrite Friendly' vB logo poñer esas regras ANTES vB regras
RewriteRule archive / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [QSA]
RewriteRule / Galería / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
kamilkurczak
26-05-11, 22:16
cómpre poñer regras para PhotoPost ANTES vellas regras de vBET.
Como este:
Forum htaccess:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
feito. pero segue a ter o mesmo erro.
Eu vin aquí para comprobar por que tarda tanto tempo ...
¿Aínda non enviou o seu URL do foro, non podo comprobar o problema.
Eu escribín que existen instruccións separadas para foros que están no subdirectorio e foros para que non use subdirectorio no URL. Está a utilizar suxestións para foros que non teñen subdirectorio no URL, pero o primeiro post que deu camiño '/ testvb / foros / galeria /' entón eu creo que ten subdirectorio no URL e usados consellos mal ...
Ten en conta que poderá comprar o servizo de integración (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php) por US $ 30. O noso foro é libre, aínda que eu vexo que ten moitos problemas para pousio consellos dadas, quizais por iso a compra de servizos de integración será mellor solución para vostede.
En fin, se queres que a xente axudar, foro - por favor escriba URL da páxina onde podemos ver a cuestión.
Eu estaba un pouco ocupado nos últimos días. Vou correr os pasos de novo para que seguro que eu non perda nada.
kamilkurczak
30-05-11, 18:05
ok, entón estamos esperando a confirmación
Medidas adoptadas:
substituír SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH co meu camiño foro
substituír todos os [L] na miña htaccess para [QSA]
engadido as normas aplicables htaccess
engadido regra na parte superior de foros htaccess e substituír ADDITIONAL_DIRECTORY á galería que é o meu subcartafoles
Eu aínda atopar o mesmo problema. No caso eu perda anteriormente, esta é a miña configuración do web testvb proba.
Eu sinto que estamos virando o tempo ... Non responder a cuestións máis importantes.
¿Aínda non enviou o seu URL do foro, non podo comprobar o problema.
Eu escribín que existen instruccións separadas para foros que están no subdirectorio e foros para que non use subdirectorio no URL. Está a utilizar suxestións para foros que non teñen subdirectorio no URL, pero o primeiro post que deu camiño '/ testvb / foros / galeria /' entón eu creo que ten subdirectorio no URL e usados consellos mal ...
Escribín-lle esta e unha vez máis non enviou URL, aínda que sabe que eu non son capaz de comprobar que tomou as medidas necesarias sen comprobar a estrutura do foro. Isto é crítico. Eu non vou poder axudar ata que forneza a información necesaria.
Eu tamén poñer a súa atención sobre as diferenzas na integración de acordo coa súa estrutura de foro (que é o que eu teño comprobar). Pero ignorou-lo de novo. Eu non teño resposta. Só repetiu cales tomou - Sei que isto xa a partir das súas mensaxes anteriores. A cousa é: son aqueles pasos correctos? E non somos capaces de lle dicir isto ata que forneza a información máis importante sobre a súa estrutura de foro.
Unha vez máis:
E unha vez máis: aquí describiu dous casos distintos - e eu cousa errada que usou un, pero eu non podo dicir ata que forneza a información solicitada. Por favor, envíe URL foro onde podemos ver a cuestión. Tamén só por favor detalles de acceso ao FTP e AM Admin CP - imos comprobar ten que definir como debe ser.
Ten am que os detalles necesarios.
Só estaba alí - non ten activado as conexións SEO ... Instrucións de integración están asumindo que liga SEO están ligados ... Que era o problema. É por iso que non telo traducido, porque os seus enlaces a non ir coas regras.
Podemos modificar as regras - non hai ningún problema. Primeiro - unha sesión final (aquí é proba) queres que con conexións SEO conectado ou non? Se é así, entón por favor primeira vez en con SEO no seu foro, e comprobar como está a traballar. Se non - déixenos saber dámoslle regras modificadas.
Por favor, me dea as regras modificadas no seu lugar. Grazas.
Vou preparar os e enviá-lo para ti. Neste momento - ao meu ver, neste momento, non ten htaccess no cartafol da galería .... Pola contra ten htaccess. Por favor, asegúrese de que é OK para o teu servidor.
Para htaccess en foros directorio.:
1. Aínda ten hai regra dobres con / ADDITIONAL_DIRECTORY /, que nos dixo foi cambiado ... Non somos quen de axudar, cando proporcionar información falsa.
2. Cando as conexións SEO non son usados, así que non precisa de calquera regras vBET alí todo - pode simplemente eliminar-lo.
Para htaccess no directorio da galería.:
1. Non ten de TI. Ten nome errado no canto - por favor htaccess correcto htaccess.
2. Non se produciron cambios regra debe ser necesario - ao meu ver non hai hipótese de que outra regra xa cambiou SEO conexión á linguaxe ligazón = así que debe funcionar ben.
Por favor, diga que axuda e cales son os problemas se non.
Eu elimina esa regra en foros. Htaccess e renomeado galería htaccess para. Htaccess.
url:
erro:
Non atopado
A URL solicitada / testvb / foros / vbet_flag / testvb / foros / galeria / index Non se atopou neste servidor.
Ademais, un erro 404 Non se atopou foi atopado ao tentar usar un ErrorDocument para xestionar a solicitude.
A URL que ten é roto - algo non é certo e parece que as solicitudes non están vindo polo noso controlador da fronte. Vou alí para revisar.
Eu elimina esa regra en foros. Htaccess e renomeado galería htaccess para. Htaccess.
Non, non fixo. Foi precisamente dito para cambio de nome de htaccess para. Htaccess. Exactamente:
Htaccess correcto. Htaccess
Pola contra vostede cambiou. Htaccess e de novo deu información falsa sobre os pasos que tomou, ao escribir que é cambiado. Htaccess
Por favor, direccións pousio precisamente e non proporcionan información falsa máis - esta é a razón pola que tardou tanto tempo, pois está facendo unha cousa e por escrito, que fixo algunha outra cousa.
Por favor, diga que axuda?
Non, non fixo. Foi precisamente dito para cambio de nome de htaccess para. Htaccess. Exactamente:
Pola contra vostede cambiou. Htaccess e de novo deu información falsa sobre os pasos que tomou, ao escribir que é cambiado. Htaccess
Por favor, direccións pousio precisamente e non proporcionan información falsa máis - esta é a razón pola que tardou tanto tempo, pois está facendo unha cousa e por escrito, que fixo algunha outra cousa.
Por favor, diga que axuda?
Eu realmente non teño idea sobre el que é case sensitive.
É só traballar para a miña páxina principal agora. Outras páxinas non son traducidos cando premer sobre a tradución, pero eu conseguir resolve-lo con
Parece funcionar ben agora. Grazas e desculpe pola confusión.
Grande que está a traballar agora:) Se ten calquera outras cuestións, por favor, basta escribir:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):