Veure la Versió Completa: 404 No s'ha trobat per PhotoPost
Té el següent error en tractar d'integrar amb PhotoPost Pro:
No s'ha trobat
La URL demanada / testvb / fòrums / vbet_flag-/ testvb / fòrums / galeria / no es va trobar en aquest servidor.
A més, un error 404 Not Found es va trobar en intentar utilitzar un ErrorDocument per manejar la petició.
kamilkurczak
11-05-11, 19:06
Estàs segur que vostè faci totes les integracions dels passos bé?
si us plau - enganxar aquí el seu contingut htaccess -. El comprovaré
Aquí està:
RewriteEngine on
Opcions + FollowSymLinks
# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {DOCUMENT_ROOT}% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Fotografia = $ 2 i $ 4 cpage = [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*). html $ showphoto.php? Fotografia = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9] +). Html $ showphoto.php? Fotografia = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- pàgina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Cat = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ índex ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ índex ([0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- ProType ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 i $ 3 ProType = [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*). html $ member.php? Uid = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ $ board.html board.php [QSA]
RewriteRule ^ b ([0-9 ]+)-(.*). html $ board.php? Msg = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gat ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gat ([0-9] +)-pàgina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 i la pàgina = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- pàgina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*). html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- pàgina ([0-9] +). Html $ showmembers.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*). html $ showmembers.php? Cat = $ 1 [QSA]
RewriteRule / ADDITIONAL_DIRECTORY / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
RewriteCond% {QUERY_STRING}! Fitxer =
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirigit = $ 1 i vbet_outside = true [L, QSA]
# RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
# RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]
kamilkurczak
13-05-11, 16:26
. Htaccess es veu bé - Vaig a buscar una altra solució per a vostè
Hi ha alguna configuració addicional que he de configurar, ja que en una subcarpeta en vb?
les actualitzacions? necessitat d'aixecar més aviat millor.
kamilkurczak
18-05-11, 20:54
aghh vaig passar per alt el fet que no escrigui el nom de la carpeta.
Si us plau, canvieu "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH a la ruta completa del directori del fòrum.
En cas de treballar.
En general, si us plau revisi de nou totes les mesures d'integració:
que vol dir en vbenterprisetranslator_front_controller.php?
que es va dur a terme en aquesta línia:
define ('VBET_FORUMDIR', '<mi path>');
kamilkurczak
19-05-11, 16:10
sí, i el canvi ADDITIONAL_DIRECTORY en htaccess perquè el nom del seu directori.
El valor de ADDITIONAL_DIRECTORY és el mateix que pel camí que va entrar en vbenterprisetranslator_front_controller.php?
No està funcionant. L'he canviat pel camí de la meva galeria, amb referència a la meva pàgina principal, que és / testvb / fòrums / galeria, sinó que també no funcionen.
kamilkurczak
21-05-11, 00:24
Si us plau, comproveu de nou tots els passos des d'aquí:
n paquet VBET / do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php canvi "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH a la ruta completa del directori del fòrum.
No utilitzeu "/" al final. Si no sap quin és el seu camí:
1. Carrega vBET_package / do-not-upload / tools / actualdirectory.php al directori del fòrum.
2. Poseu URL d'arxiu actualdirectory.php al navegador web i veure els resultats.
en segon lloc: el canvi no ADDITIONAL_DIRECTORY al seu nom del directori
tot va ser fet.
aquest és el meu fitxer actual:
RewriteEngine on
Opcions + FollowSymLinks
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*)- cpage ([0-9 +]). Html $ showphoto.php? Fotografia = $ 2 i $ 4 cpage = [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ p ([0-9 ]+)-(.*). html $ showphoto.php? Fotografia = $ 2 [QSA]
RewriteRule ^ g ([0-9 ]+)-(.*)- pàgina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/ índex ([0-9 ]+)-([ 0-9] +). Html $ index.php? Cat = $ 2 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ m ([0-9 ]+)-(.*)- ProType ([0-9] +). Html $ member.php? Uid = $ 1 i $ 3 ProType = [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gat ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- gat ([0-9] +)-pàgina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & cat = $ 3 i la pàgina = $ 4 [QSA]
RewriteRule ^ u ([0-9 ]+)-(.*)- pàgina ([0-9] +). Html $ showgallery.php? Ppuser = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule ^ s ([0-9 ]+)-(.*)- pàgina ([0-9] +). Html $ showmembers.php? Cat = $ 1 & page = $ 3 [QSA]
RewriteRule / Galeria / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirigit = $ 1 i vbet_outside = true [L, QSA]
No veig la llicència, així que no puc comprovar el que és l'estructura del seu fòrum (amb subdirectoris per al fòrum o no), així que no puc dir el que va utilitzar pistes apropiades. Puc dir-li que vostè no va fer ús d'ella appropriatelly, perquè el govern amb els codis d'idioma no ha de ser en aquest arxiu. Htaccess ... De tota manera - si us plau PM els detalls de la seva primera llicència i donar aquí la URL del seu fòrum.
kamilkurczak
23-05-11, 23:17
una vegada més.
Regles des d'aquí:
posar en. htaccess de la carpeta MOD yout
2. regles de:
com ara:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
enganxar en el seu htaccess a la carpeta principal.
Si us plau, enganxeu aquí els seus dos htaccess després dels canvis (un de la carpeta mod, un directori principal del fòrum) i escriure que és de la carpeta principal i escriure, que és de la carpeta mod. El comprovaré.
PhotoPost htaccess:
RewriteEngine on
Opcions + FollowSymLinks
Htaccess Fòrum:
# Regles per als enllaços de traducció SEO sense cap tipus de motor de SEO (en brut enllaços vBulletin)
# Si utilitzeu "Mod reescriptura URL friendly" v a continuació, posar les regles de la mateixa abans de les regles v
RewriteRule arxiu / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [QSA]
RewriteRule / Galeria / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
kamilkurczak
26-05-11, 22:16
has de posar regles per PhotoPost ABANS velles regles de VBET.
Com la següent:
Forum htaccess:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
fer. però segueix tenint el mateix error.
He vingut aquí per comprovar per què es triga tant de temps ...
Vostè encara no ha enviat aquí la URL del seu fòrum, així que no puc veure el tema.
T'he escrit que hi ha instruccions específiques per als fòrums que es troben en subdirectoris i els fòrums que no utilitzen subdirectori a la URL. Vostè és l'ús de suggeriments per als fòrums que no tenen subdirectori a la URL, però a la primera entrada li va donar ruta '/ testvb / fòrums / galeria /' pel que crec que ha subdirectori a la URL i s'utilitza pistes malament ...
Tingueu en compte que vostè pot comprar sempre la integració de serveis (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php) per $ 30. El nostre Fòrum és gratuïta, encara veig que té molts problemes en guaret consells donats, així que aquest servei de compra de la integració serà millor solució per a vostè.
De tota manera si vol que l'ajudem per fòrum - Si us plau, escriviu l'URL a la pàgina on podem veure el tema.
Jo estava una mica ocupat durant els últims dies. Vaig a córrer a través dels passos de nou per assegurar-se que no em vaig perdre res.
kamilkurczak
30-05-11, 18:05
Ok, així que estan a l'espera de la seva confirmació
Mesures adoptades:
reemplaçar SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH amb el meu camí fòrum
reemplaçar tots els [L] en el meu htaccess per [QSA]
afegit les normes relatives a htaccess
afegeix la regla a la part superior dels fòrums htaccess i reemplaçar ADDITIONAL_DIRECTORY a la galeria, que és el meu subcarpeta
Encara em trobo el mateix problema. En cas que es va perdre anteriorment, aquesta és la meva configuració testvb lloc de prova.
Em sento com que s'acaba de donar la volta tot el temps ... No respon a les qüestions més importants.
Vostè encara no ha enviat aquí la URL del seu fòrum, així que no puc veure el tema.
T'he escrit que hi ha instruccions específiques per als fòrums que es troben en subdirectoris i els fòrums que no utilitzen subdirectori a la URL. Vostè és l'ús de suggeriments per als fòrums que no tenen subdirectori a la URL, però a la primera entrada li va donar ruta '/ testvb / fòrums / galeria /' pel que crec que ha subdirectori a la URL i s'utilitza pistes malament ...
Em vas escriure això una vegada i una altra que no va enviar a URL, tot i que sabeu que no estic en condicions de verificar el que vostè va prendre les mesures adequades sense verificar l'estructura del fòrum. Això és fonamental. No podré ajudar-te fins que proporcioni la informació requerida.
També vaig posar atenció a les diferències en la integració d'acord a la seva estructura del fòrum (això és el que he de comprovar). Però el ignorat de nou. No tinc resposta. Vostè acaba de repetir els passos que va prendre - Jo sé que això ia partir dels seus missatges anteriors. La qüestió és: Són aquests passos correctes? I no són capaços de dir-te això fins que proporcioni la informació més important sobre l'estructura del seu fòrum.
Una vegada més:
I un cop més: aquí s'han descrit dos casos diferents - i l'ha utilitzat malament, però no puc dir fins que proporcioni informació demanada. Envieu URL fòrum on podem veure el tema. A més, just per favor els detalls PM accés a FTP i administrador CP - anem a comprovar l'ha configurat com ha de ser.
Han pm que els detalls necessaris.
Només hi era - no s'han convertit en els enllaços de SEO ... Manual d'integració són el cas que els enllaços SEO estan encesos ... Aquest va ser el problema. És per això que no l'han traduït, ja que els seus enllaços no anar a les regles.
Podem modificar les regles - no hi ha cap problema. En primer lloc - en el fòrum final (aquí està la prova) que vulguis, enllaços SEO encès o no? Si sí, aleshores si us plau, primer al seu torn enllaços SEO al teu fòrum, i comprovar com s'està treballant. Si no és així - sabrem nosaltres li donarem les regles modificades.
Si us plau, dóna'm les regles modificades al seu lloc. Gràcies.
Vaig a preparar els i l'hi enviem. En aquest moment - com jo ho veig en aquest moment no té htaccess a la carpeta de la galeria .... En el seu lloc, han htaccess. Assegureu-vos que està bé del servidor.
Htaccess per al directori en els fòrums.:
1. Vostè encara ha de trencar amb la regla / ADDITIONAL_DIRECTORY /, que ens va dir va ser canviat ... No es podrà ajudar-te, en proporcionar informació falsa.
2. Quan els enllaços SEO no s'utilitzen, llavors vostè no necessita cap regla VBET allà en absolut - només ha de treure.
Htaccess al directori de la galeria.:
1. NO HO TÉ. Vostè té el nom mal lloc - si us plau htaccess correcte htaccess.
2. No hi ha canvis en les regles ha de ser necessari - com veig que hi ha presumpció de que una altra norma ja ha canviat enllaç de SEO amb el llenguatge enllaç = per la qual cosa hauria de funcionar bé.
En què l'ajuda i el que són si no els problemes.
He tret aquesta regla en els fòrums. Htaccess i famosa galeria htaccess a. Htaccess.
url:
error:
No s'ha trobat
La URL demanada / testvb / fòrums / vbet_flag-/ testvb / fòrums / galeria / index no es va trobar en aquest servidor.
A més, un error 404 Not Found es va trobar en intentar utilitzar un ErrorDocument per manejar la petició.
L'URL que ha s'ha trencat - cosa que encara no està bé i sembla que les peticions no arriben pel nostre controlador frontal. Jo vaig a anar-hi per comprovar-ho.
He tret aquesta regla en els fòrums. Htaccess i famosa galeria htaccess a. Htaccess.
No, no ho va fer. Que es diu exactament per canviar el nom de htaccess per. Htaccess. Exactament:
Htaccess correcte. Htaccess
En lloc de canviar a. Htaccess i va tornar a donar informació falsa sobre els passos que vostè va prendre, per escrit que es canvia a. Htaccess
Si us plau, adreces de guaret amb precisió i no proporcionen informació falsa més - aquesta és la raó per la qual es va trigar tant de temps, perquè vostè està fent una cosa i per escrit que vostè va fer alguna cosa més.
En què l'ajuda?
No, no ho va fer. Que es diu exactament per canviar el nom de htaccess per. Htaccess. Exactament:
En lloc de canviar a. Htaccess i va tornar a donar informació falsa sobre els passos que vostè va prendre, per escrit que es canvia a. Htaccess
Si us plau, adreces de guaret amb precisió i no proporcionen informació falsa més - aquesta és la raó per la qual es va trigar tant de temps, perquè vostè està fent una cosa i per escrit que vostè va fer alguna cosa més.
En què l'ajuda?
Jo de debò no tenen ni idea que es troba entre majúscules i minúscules.
És només treball per a la meva pàgina principal en aquest moment. Altres pàgines no estan traduïdes al fer clic en la traducció, però me les acord per fixar amb
Sembla que treballen molt bé ara. Gràcies i perdó per la molèstia.
Gran que s'està treballant ara:) Si vostè té qualsevol altre problema, si us plau, acaba d'escriure:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):