PDA

View Full Version: Opgelost geïndexeerd nog steeds voor deze week

badawidollah
10-04-10, 02:33
Sitemap stats
Totaal aantal URL's: 1026021
Geïndexeerde URL's: 25.172

langzaam naar beneden
voordat deze is ongeveer 59, xxx (vBSEO ONLY)
nu zijn going down stap voor stap

Mijn index op google naar beneden te
Resultaten 1 - 10 van ongeveer 92.800 uit nusantaraku.org. (0,11 seconden)

voordat over de 236.000

badawidollah
10-04-10, 05:02
Sitemap stats
Geïndexeerde URL's: 24.608

badawidollah
10-04-10, 16:13
Sitemap stats
Geïndexeerde URL's: 23.215
Een sitemap

weer naar beneden

badawidollah
10-04-10, 16:57
Sitemap stats
Geïndexeerde URL's: 22.552

nog steeds naar beneden

badawidollah
10-04-10, 17:36
Sitemap stats
Totaal aantal URL's: 940.000
Geïndexeerde URL's: 22.434

badawidollah
10-04-10, 17:41
wat gebeurt er met mijn forum?

vBET
10-04-10, 20:29
Naar onze mening is er geen manier dat Google dat snel reageren op uw sitemap wijzigingen. Ik begrijp dat u zich sitemap vandaag meerdere malen en merkt dat geïndexeerde pagina's zijn laag gaan, maar dit is gewoon toeval. Als ze naar beneden zouden ze hetzelfde doen als je niet gemaakt een inzending helemaal. Google doet gewoon dat vasten niet reageren met re-indexering.

Wat zou een reden hier te zijn - heeft u veranderingen hebt aangebracht in uw robots.txt onlangs? Dit is eerst denken, die gaat in mijn ogen - heb je blokkeert sommige irrelevant inhoud als we suggereren voor optimalisatie? Zo ja, dan is dat een reden - geblokkeerde pagina's zijn slechts verwijderd uit de index, net als je wilde.

Andere redenen - vindt u ons wat er veranderd op je forum onlangs. En met kort bedoel ik niet vandaag, maar in de laatste 2 maanden.

badawidollah
11-04-10, 01:43
Totaal aantal URL's: 1031393
Geïndexeerde URL's: 21.838
Een sitemap

Ik heb het niet blokkeren irrelevant inhoud.
dit is de sitemap op

Onder meer Toon berichtpagina's
Inclusief Archive Pages
Onder meer Toon onderwerp pagina
Onder andere Forum Weergave Pages
Onder andere Tag Pages

i `ll off tag pagina's

badawidollah
11-04-10, 01:44
i change sommige subforum ook.
misschien dat is het probleem ook

badawidollah
11-04-10, 01:54
User-agent: *
Disallow: / admincp /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / clientscript /
Disallow: / includes /
Disallow: / install /
Disallow: / modcp /
Disallow: / sitemap /
Disallow: / tags /

User-agent: *
Disallow: / printthread.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / payments.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / faq.php
Disallow: / calendar.php
Disallow: / private.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / sendmessage.php do =
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: / report.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / search.php
Disallow: / newreply.php
Disallow: / register.php
Disallow: / login.php
Disallow: / faq.php
Disallow: / image.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / usercp.php
Disallow: / member.php

Ik zette in robots.txt een minuut geleden

badawidollah
11-04-10, 08:59
Sitemap stats
Totaal aantal URL's: 1030240
Geïndexeerde URL's: 21.709

vBET
11-04-10, 14:55
i change sommige subforum ook.
misschien dat is het probleem ook

Dit kan een reden zijn dat oude links niet meer bestaan. Houdt u er rekening mee dat wat je ziet in de webmaster tools NIET is hoeveel pagina's u heeft geïndexeerd. Het vertelt je alleen hoe veel URL's van uw sitemap is in de index. Zoals u weet heb je veel meer pagina's (sommige zijn niet in de sitemap) geïndexeerd. Dus als URL-wijzigingen in de sitemap (zoals na subforum veranderen), dan is het nog niet geïndexeerd onder deze URL (het kan nog steeds onder de oude een) en webmaster tool zal u tonen minder geïndexeerd URL's. Omdat het niet toont alle geïndexeerde URL's, maar hoeveel URL's uit sitemap is geïndexeerd. U kunt zien dat alle door het maken van geavanceerde zoekopdracht in Google.

Als je 301 uit oude links dan redirect naar nieuwe mensen mag niet worden verwijderd uit de index - net opnieuw geïndexeerd. Uiteraard totdat het zal opnieuw worden geïndexeerd webmaster tool zal u tonen minder URL's.

Houdt u er rekening mee dat een dergelijke Google veranderingen kunnen ook niet in verband worden gebracht op alle met uw acties - het kan veroorzaakt worden door Google server farms replicaties, algoritme veranderingen en Google alleen weet wat nog meer. Natuurlijk is het altijd goed om de hand te houden aan de pols en doet controleert het is niet gerelateerd aan onze acties, zodat je zou kunnen reageren op dergelijke gevallen.

vBET
11-04-10, 15:07
Ik zette in robots.txt een minuut geleden

Houdt u er rekening mee dat dit zal geblokkeerde inhoud te verwijderen uit de index. Want het is niet relevante content zal het goed is voor uw SEO (vuilnis uit index = meer waardevolle inhoud in index).

vBET
11-04-10, 15:08
Sitemap stats
Totaal aantal URL's: 1030240
Geïndexeerde URL's: 21.709

Werkt Google toont je fouten in de sitemap?

badawidollah
11-04-10, 15:38
Werkt Google toont je fouten in de sitemap?

ja
ze zeiden redirect pagina's

Ik heb deze ook

Resultaten 1 - 10 van ongeveer 87.100 van Please Choose Your talen Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 seconden)

voordat ik kreeg 236.000
en nog steeds naar beneden te

badawidollah
11-04-10, 15:40
Ik hoop dat dit is ok zal binnen 2-3 maanden.
Ik veranderde ongeveer 50% subforum naam.

vBET
11-04-10, 22:42
ja
ze zeiden redirect pagina's

Ik heb deze ook

Resultaten 1 - 10 van ongeveer 87.100 van Please Choose Your talen Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 seconden)

voordat ik kreeg 236.000
en nog steeds naar beneden te

U kunt er rustig over de doorverwijzingen in sitemap. Google adviseert om daar te zetten pas definitief URL's, maar nog steeds weten hoe ze doorverwijzingen en nog steeds indexen laatste URL (die na de redirect) te behandelen. Op dit moment hebben wij vertaald URL's niet brengen sitemap alleen maar taalcode, vanwege performance redenen. Vertaling van elke URL in elke taal in een moment tijdens de sitemap generatie te duur zou zijn. Hoe dan ook zullen we denken over enkele oplossing op dit gebied.

vBET
11-04-10, 22:43
Ik hoop dat dit is ok zal binnen 2-3 maanden.
Ik veranderde ongeveer 50% subforum naam.

Dus dit definitief kan de reden zijn. Toch mag niet als je echt 301 redirect van oud naar nieuw, maar wat er werkelijk gebeurt op Google kant is mysterie.

Nog herinneren dat je een aantal nieuwe content toegevoegd aan robots.txt - dus die geblokkeerde URL's zal en moet verdwijnen uit de index.

badawidollah
12-04-10, 04:07
URL's niet gevolgd
Wanneer we een steekproef van URL's getest van uw sitemap hebben we vastgesteld dat sommige URL's omleiden naar andere locaties. Wij raden je sitemap URL's bevatten die verwijzen naar de eindbestemming (de redirect target) in plaats van doorsturen naar een andere URL.
HTTP-fout: 301
URL: Ga naar URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/en/85735-post1.html
Probleem gedetecteerd op: 11 april 2010

vBET
12-04-10, 12:49
Ik zie twee problemen zijn:
1. Uw link ziet er vreemd uit - Weet u zeker dat u de juiste integratie gemaakt met de Sitemap Generator?
2. Ik zie dat je er hebben een dubbele redirect (301 redirect twee keer - een na de andere). Gelieve te integreren vBSEO adequaat - zie hier voor meer informatie over vBSEO integratie van wijzigingen:

badawidollah
13-04-10, 13:16
RewriteEngine On

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

is het juist?

en voor de url in sitemap
die men moet kiezen,
/ Nl / of? Language = nl

Ik gebruik standaard een nu, maar het toevoegen van deze onder de <? php
omdat cant run zonder deze code

require_once (dir. '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
define ('DIR ", dirname (__FILE__ ).'/../');

Sitemap stats
Totaal aantal URL's: 331.647
Geïndexeerde URL's: 9047

bedankt

vBET
14-04-10, 01:01
is het juist?

en voor de url in sitemap
die men moet kiezen,

Ik gebruik standaard een nu, maar het toevoegen van deze onder de <? php
omdat cant run zonder deze code

bedankt

Uw regels ziet er OK. Gelieve readme.html in vBET-pakket en te zien welke veranderingen in vBSEO bestanden die u hoeft te doen. Ik zie dat link die je gaf nog steeds dubbele redirect (je kunt zien dat ie in Opera).

Over uw verandering in de Sitemap Generator bestand - gebruik maken van een voor / nl /
Ook require_once-waar ben je deze toe te voegen - in welk bestand? Ik zie dat het verkeerd is, omdat de DIR is gedefinieerd nadat deze is gebruikt - je hebt het in verkeerde bestand. Kijk hier voor de Sitemap Generator integratie:

Gelieve braak precies integratie van instructies voor vBSEO en Sitemap Generator. Als u niet zeker weet welke stappen je gedaan en welke niet - gewoon beginnen van originele bestanden en doen de veranderingen weer, maar precies.
Als u het gevoel dat het is moeite voor u kunnen wij u deze integratie als Upgrade Service (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php) ($ 30).

Ook als alle links die u in uw sitemap zijn als deze die je gaf, kan dit de reden van uw problemen - fout Sitemap integratie. Houdt u er rekening mee dat de link die je gaf kapot is - er is geen titel opgenomen. Heeft originele verbindingen (zonder taalcode) zijn ook kapot? Gelieve PM me je volledige sitemap content.

badawidollah
14-04-10, 18:14
vbseo_sitemap_functions.php gewijzigd.

<? Php
require_once (dir. '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], totaal berichten: $ totalposts, pagina's: $ totalpages, views: $ threadrow [views] $ voorafgaande");
/ / Aanvullende code
$ Alanguages = array ('AR', 'zh-CN', 'en', 'ms', 'ru', 'th');
if (! $ gearchiveerd) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ gearchiveerd);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/" substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost).;
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ alanguages als $ taal) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl_before $ $ taal currentthreadurl_after, $ voorafgaande, $ lastpost, $ freq..);
}
}
/ / Einde aanvullende code

for ($ p = 1; $ p <= $ totalpages; $ p + +)

mijn standaard is "id"
bedankt

** Ik gebruik vBSEO sitemap generator 2.6 beta 1
Ik gebruik monster / nl / adres
mijn gebruikers daalde met 15%

vBET
14-04-10, 22:57
Dit ziet er OK nu. Gelieve ook PM me uw daadwerkelijke sitemap resultaat bestanden - zoals ik schreef link die je gaf voordat lijkt gebroken (zonder titel inbegrepen) Ik zou graag zien dat doet het nog steeds gebeurt en zo ja, dan doet voor de originele verbindingen ook. In een dergelijk geval zal ik controleren aan uw kant en zet deze vast.

LET OP: je nog steeds dubbele redirect - gelieve de juiste integreren vBSEO. U onnodig los prestaties.

badawidollah
16-04-10, 13:41
URL's niet gevolgd
Wanneer we een steekproef van URL's getest van uw sitemap hebben we vastgesteld dat sommige URL's omleiden naar andere locaties. Wij raden je sitemap URL's bevatten die verwijzen naar de eindbestemming (de redirect target) in plaats van doorsturen naar een andere URL.
HTTP-fout: 301
URL: Ga naar URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/ru/obat-obatan-dan-farmasi/116222-pintar-membaca-obat.html
Probleem gedetecteerd op: 16 april 2010

** Nu verwijder ik vbet van de sitemap.
mijn google-index nog steeds naar beneden

Resultaten 1 - 10 van ongeveer 79.200 uit nusantaraku.org. (0.10 seconden)

vBET
16-04-10, 15:52
Ik zie dat je niet dubbel omleidingen meer hebt - het bespaart je prestaties. Ik zie ook dat uw links van de vertaalde pagina's in sitemap niet meer zijn gebroken.

Zoals ik al schreef in het begin geloven we niet dat uw sitemap inhoud niets te maken met uw pagina's verdwijnen uit de index is. 1e - Google gewoon niet reageert zo snel dus het is geen reactie op uw sitemap, 2e - sitemap heeft niets te maken met pagina's verwijderd uit de index, sitemap toont gewoon wat je zou willen hebben geïndexeerd en doet niets meer.
Dus het verwijderen van URL's vertaald van de sitemap is geen oplossing voor het probleem. Het zal Google waarschuwingen over 301 redirect verdwijnen. Houdt u er rekening mee dat Google zal weten en indexeren hoe dan ook uw vertaalde pagina's. Google vindt het direct op uw forum, maar indexering kan meer tijd, dat als zij in sitemap te nemen.

Houd er rekening mee dat u nieuwe items toegevoegd aan de robots.txt en geblokkeerde sommige pagina's. Dus die geblokkeerde pagina's zal en moet worden verwijderd uit Google-index. In Google webmaster tools die u kunt zelfs precies welke URL's worden geblokkeerd door robots.txt (let op dat die gegevens niet up to date te doen - die worden regelmatig geactualiseerd).

Ook kunt u denken wat andere wijzigingen die je deed op je forum. Je schreef dat je de namen van meer dan 50% van de forums veranderd. Het moet niet reden als je 301 redirect - nog steeds het is alleen niet moeten doen. Denk heb je ook een aantal privileges veranderd op het forum? Als u geblokkeerde toegang tot een aantal forums voor de gasten, dan definitief kan dit reden. Houd er rekening mee dat Google je forum te zien als gast. Als u geblokkeerde deel van de inhoud dan op de pagina's die eerder was geïndexeerd Google zien dezelfde communiceren over niet genoeg privileges. En verwijder in dat geval de vorm-index als herhaling van de inhoud (alle geblokkeerde pagina's gelijk zijn). Vergeet dan niet dat ik hier aan het schrijven ben over het blokkeren van vB privileges niet door robots.txt die ook kan worden de reden.

Nog een keer - denken wat andere wijzigingen werd gemaakt op het forum in de laatste 2 maanden.

Ook - bent u in staat om te bepalen welke van uw pagina's verdwijnen uit de index? Misschien verdwijnt alleen die die u geblokkeerd door robots.txt en we hebben geen probleem helemaal. Als je in staat om enkele robot die verzamelt uw daadwerkelijke koppelingen wordt weergegeven door Google en vergelijken de verschillen tussen de ene oogst en een ander schrijven, dan kun je zien wat ontbreekt (ik weet het niet doet Google geeft een aantal klaar-oplossing).

En er is nog een ding - Houd er rekening mee dat het zoeken resultaten Google geeft alleen bij benadering aantal resultaten. En Google is aan het veranderen zijn algoritmen en cache de hele tijd. Dus houd er rekening mee dat het aantal getoond in het zoeken resultaten niet echt zijn en die kunnen (het geven van beter of slechtste benadering) ook al heb je nog steeds dezelfde pagina's geïndexeerd te veranderen. Natuurlijk in uw geval pagina's zijn echt verdwijnen, omdat je gedeeltelijk geblokkeerd in robots.txt

badawidollah
18-05-10, 17:58
index naar boven en weer terug naar normaal.
niet meer doorsturen

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1