PDA

View Full Version: Løst indekseret still going ned for denne uge

badawidollah
10-04-10, 02:33
Sitemap Statistik
Total webadresser: 1.026.021
Indekserede webadresser: 25.172

langsomt på vej ned
før dette er det omkring 59, xxx (VBSEO KUN)
Nu er det på vej ned trin for trin

Min index på google ned for
Resultater 1 - 10 af cirka 92.800 fra nusantaraku.org. (0,11 sekunder)

før om 236.000

badawidollah
10-04-10, 05:02
Sitemap Statistik
Indekserede webadresser: 24.608

badawidollah
10-04-10, 16:13
Sitemap Statistik
Indekserede webadresser: 23.215
Indsend et Sitemap

ned igen

badawidollah
10-04-10, 16:57
Sitemap Statistik
Indekserede webadresser: 22.552

stadig på vej ned

badawidollah
10-04-10, 17:36
Sitemap Statistik
Total webadresser: 940.000
Indekserede webadresser: 22.434

badawidollah
10-04-10, 17:41
Hvad sker der med mit forum?

vBET
10-04-10, 20:29
Efter vores mening er der ingen måde, at Google reagerer så hurtigt på din sitemap ændringer. Jeg forstår, at De har begået sitemap flere gange i dag, og bemærker, at indekserede sider går lavt, men det er bare en tilfældighed. Hvis de er på vej ned de ville gøre det samme, hvis du ikke har foretaget nogen indsendelse overhovedet. Google simpelthen ikke reagerer så hurtigt med re-indeksering.

Hvad kunne være en grund her - har du foretaget nogen ændringer i din robots.txt for nylig? Dette er først tænker, som går efter min mening - har du blokere nogle irrelevant indhold som vi foreslår til optimering? Hvis ja så er det en grund - blokerede sider er blot fjernet fra indekset, ligesom du ville have det.

Andre årsager - kan du finde vores hvad der var ændret på dit forum for nylig. Og ved at jeg for nylig mener ikke i dag, men i de sidste 2 måneder.

badawidollah
11-04-10, 01:43
Total webadresser: 1.031.393
Indekserede webadresser: 21.838
Indsend et Sitemap

Jeg gjorde ikke blokere irrelevant indhold.
Dette er den oversigtskort på

Medtag Vis indlægssider
Medtag Arkiv Sider
Medtag Vis Tråd Sider
Medtag Forum Display Sider
Medtag Tag Sider

I `ll off tag sider

badawidollah
11-04-10, 01:44
Jeg ændre nogle underforum også.
Måske thats problemet også

badawidollah
11-04-10, 01:54
User-agent: *
Disallow: / admincp /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / clientscript /
Disallow: / includes /
Disallow: / install /
Disallow: / modcp /
Disallow: / Sitemap /
Disallow: / tags /

User-agent: *
Disallow: / printthread.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / payments.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / faq.php
Disallow: / calendar.php
Disallow: / private.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / sendmessage.php do =
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: / report.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / search.php
Disallow: / newreply.php
Disallow: / register.php
Disallow: / login.php
Disallow: / faq.php
Disallow: / image.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / usercp.php
Disallow: / member.php

Jeg sætter i robots.txt et minut siden

badawidollah
11-04-10, 08:59
Sitemap Statistik
Total webadresser: 1.030.240
Indekserede webadresser: 21.709

vBET
11-04-10, 14:55
Jeg ændre nogle underforum også.
Måske thats problemet også

Dette kan være en årsag, fordi gamle links ikke eksisterer længere. Bemærk venligst, at hvad du ser i Webmasterværktøjer IKKE er, hvor mange sider du har indekseret. Den har kun fortæller dig, hvor mange webadresser fra dit sitemap er i indekset. Som du ved, du har indekseret langt flere sider (nogle er ikke i Sitemap). Så hvis URL ændringer i sitemap (som efter underforum ændring) så er det ikke indekseret endnu under denne URL-adresse (det kan stadig være under gamle) og webmaster værktøj vil vise dig mindre indekserede webadresser. Fordi den ikke viser alle indekserede webadresser, men hvor mange webadresser fra sitemap er indekseret. Du kan se alle ved at lave avancerede forespørgsel i Google.

Hvis du har 301-omdirigering fra gamle links til nye, så dem bør ikke fjernes fra indeks - bare re-indekseret. Selvfølgelig, indtil det bliver re-indekseret webmaster værktøj vil vise dig mindre URL'er.

Bemærk, at sådanne Google ændringer kan heller ikke relateret til alle med dine handlinger - det kan være forårsaget af Google serverfarme replikationer, algoritme ændringer og Google kun ved hvad ellers. Selvfølgelig er det altid godt at holde hånden på pulsen og tjek gør det, er ikke relateret til vores handlinger, så man kunne reagere på sådanne tilfælde.

vBET
11-04-10, 15:07
Jeg sætter i robots.txt et minut siden

Bemærk, at dette vil fjerne blokerede indhold fra indeks. Fordi det ikke er relevant indhold, vil det være godt for din SEO (skrald ud af indeks = mere værdifulde indhold i indekset).

vBET
11-04-10, 15:08
Sitemap Statistik
Total webadresser: 1.030.240
Indekserede webadresser: 21.709

Er Google viser dig fejl i Sitemap?

badawidollah
11-04-10, 15:38
Er Google viser dig fejl i Sitemap?

ja
sagde de omdirigere sider

Jeg fik denne også

Resultater 1 - 10 af cirka 87.100 fra Vælg venligst dine sprog Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 sekunder)

før jeg fik 236.000
og stadig på vej ned for

badawidollah
11-04-10, 15:40
Jeg håber, at dette er vil ok i 2-3 måned.
Jeg skiftede ca 50% underforum navn.

vBET
11-04-10, 22:42
ja
sagde de omdirigere sider

Jeg fik denne også

Resultater 1 - 10 af cirka 87.100 fra Vælg venligst dine sprog Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 sekunder)

før jeg fik 236.000
og stadig på vej ned for

Du kan være rolig omkring omdirigeringer i sitemap. Googles råd til at sætte der kun endelige URL'er, men stadig ved, hvordan man håndterer omdirigeringer og stadig indekser endelige URL (dem efter omdirigering). I dette øjeblik har vi ikke sat oversat webadresser i sitemap kun tilføje sprogkode, på grund af driftsmæssige årsager. Oversættelse af hver enkelt webadresse på hvert sprog i det ene øjeblik i løbet af sitemap generation ville være for dyrt. Anyway, vi vil tænke over nogle løsning på dette område.

vBET
11-04-10, 22:43
Jeg håber, at dette er vil ok i 2-3 måned.
Jeg skiftede ca 50% underforum navn.

Så denne definitivt kan være årsagen. Alligevel bør den ikke, hvis du virkelig har 301-omdirigering fra gammel til ny, men hvad der virkelig sker på Googles side er mysterium.

Stadig huske, at du har tilføjet nogle nye indhold til robots.txt - så dem, der blokerede webadresser vil og bør forsvinde fra indeks.

badawidollah
12-04-10, 04:07
Webadresser blev ikke fulgt
Da vi testede et eksempel på webadresser fra dit sitemap, opdagede vi, at nogle webadresser omdirigere til andre steder. Vi anbefaler, at dit sitemap indeholder webadresser, der peger på den endelige destination (for omdirigeringen) i stedet for at omdirigere til en anden URL.
HTTP-fejl: 301
URL: Gå til URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/en/85735-post1.html
Problem fundet på: Apr 11, 2010

vBET
12-04-10, 12:49
Jeg se 2 problemer der:
1. Dit link ser mærkeligt ud - er du sikker på at du har lavet integration med Sitemap Generator korrekt?
2. Jeg kan se, at dig der har dobbelt omdirigering (301 redirect to gange - den ene efter den anden). Venligst integrere vBSEO hensigtsmæssigt - se her for detaljer om vBSEO integration ændringer:

badawidollah
13-04-10, 13:16
RewriteEngine On

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

er det korrekt?

og for url i sitemap
som man skal vælge,
/ Da / eller? Language = da

Jeg bruger standard en nu, men at tilføje dette nedenfor <? php
fordi kan ikke køre uden denne kode

require_once (dir. '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
define ('DIR', dirname (__FILE__ ).'/../');

Sitemap Statistik
Total webadresser: 331.647
Indekserede webadresser: 9.047

tak

vBET
14-04-10, 01:01
er det korrekt?

og for url i sitemap
som man skal vælge,

Jeg bruger standard en nu, men at tilføje dette nedenfor <? php
fordi kan ikke køre uden denne kode

tak

Dine regler ser OK ud. Forhør readme.html i vBET pakke og se, hvilke ændringer i vBSEO filer, du har at gøre. Jeg kan se, at link, som du gav stadig har dobbelt omdirigere (du kan se det vil sige i Opera).

Om din ændring i Sitemap Generator-fil - bruge en til / en /
Også require_once-hvor er du tilføje det - i hvilken fil? Jeg kan se, at det er forkert, fordi DIR er defineret efter det er brugt - du har det i forkert fil. Se her for at Sitemap Generator integration:

Venligst brak netop integration instruktioner for vBSEO og Sitemap Generator. Hvis du ikke er sikker på, hvilke trin du gjort, og som ikke - bare starte fra originale filer og gøre de ændringer igen, men præcist.
Hvis du har lyst til det er svært for dig, kan vi tilbyde dig denne integration som Upgrade Service (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php) ($ 30).

Også hvis alle links, som du har i dit sitemap er som denne, som du gav, kan dette være grunden til dit spørgsmål - forkerte Sitemap integration. Bemærk venligst, at det link som du gav er brudt - der er ingen titel inkluderet. Er oprindelige links (uden sprogkode) er også brudt? Venligst PM mig din fulde sitemap indhold.

badawidollah
14-04-10, 18:14
vbseo_sitemap_functions.php ændret.

<? Php
require_once (dir. '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], Indlæg i alt: $ totalposts, pages: $ totalpages, visninger: $ threadrow [views] $ forudgående");
/ / Tillægskode
$ Alanguages = array ('ar', 'zh-CN', 'da', 'ms', 'Ru', 'th');
if (! $ arkiveret) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arkiverede);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/" substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost).
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ alanguages som $ sprog) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl_before $ sprog $ currentthreadurl_after, $ forudgående, $ lastpost, $ freq..);
}
}
/ / Slut tillægskode

for ($ p = 1; $ p <= $ totalpages; $ P + +)

min standard er "ID"
tak

** Jeg bruger vbseo Sitemap Generator 2,6 Beta 1
Jeg bruger prøven / da / adresse
mine brugere faldet med 15%

vBET
14-04-10, 22:57
Det ser OK lige nu. Også bedes PM mig din faktiske Sitemap resultat filer - som jeg skrev link, som du gav før ser brudt (uden titel inkluderet) Jeg vil gerne se betyder det stadig sker, og hvis ja så gør for oprindelige links også. I sådanne tilfælde vil jeg tjekke det på din side og ordne det.

BEMÆRK: Du har stadig dobbelt redirect - venligst integrere vBSEO korrekt. Du unødigt løs ydeevne.

badawidollah
16-04-10, 13:41
Webadresser blev ikke fulgt
Da vi testede et eksempel på webadresser fra dit sitemap, opdagede vi, at nogle webadresser omdirigere til andre steder. Vi anbefaler, at dit sitemap indeholder webadresser, der peger på den endelige destination (for omdirigeringen) i stedet for at omdirigere til en anden URL.
HTTP-fejl: 301
URL: Gå til URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/ru/obat-obatan-dan-farmasi/116222-pintar-membaca-obat.html
Problem fundet på: Apr 16, 2010

** Nu fjerner jeg vbet fra sitemap.
Min Google-indekset stadig er på vej ned

Resultater 1 - 10 af cirka 79.200 fra nusantaraku.org. (0,10 sekunder)

vBET
16-04-10, 15:52
Jeg kan se at du ikke har dobbelt Omadressering længere - det vil spare dig præstation. Jeg kan også se, at dine links for oversatte sider i sitemap ikke er brudt længere.

Som jeg skrev i starten, vi tror ikke, at dit sitemap indhold har noget at gøre med dine sider forsvinder fra indeks. 1. - Google bare ikke reagerer så hurtigt, så det ikke er reaktion på dit sitemap, 2. - sitemap har intet at gøre med sider fjernet fra indeks, sitemap simpelthen viser, hvad du gerne vil have indekseret, og gør intet mere.
Så fjerner oversat webadresser fra sitemap, vil ikke løse problemet. Det vil gøre Google advarsler om 301-omdirigering forsvinde. Bemærk, at Google vil vide, og indeksere dine oversatte sider alligevel. Google vil finde links til det direkte på dit forum, men indeksering det kan tage mere tid, hvis de er i sitemap.

Vær opmærksom på, at du har føjet nye indgange til robots.txt og blokerede nogle sider. Så dem, der blokerede sider vil og bør blive fjernet fra Googles indeks. I Google webmaster værktøjer, du kan selv kontrollere, præcist hvilke URL'er er blokeret af robots.txt (bemærk, at disse oplysninger ikke er up gør dato - det er opdateres jævnligt).

Også du tænke, hvad andre ændringer, du gjorde på dit forum. Du skrev, at du har ændret navnene på over 50% af fora. Det bør ikke være grund til, hvis du har 301-omdirigering - stadig er det kun burde ikke. Tænk har du også ændret nogle privilegier på forum? Hvis du har blokeret adgang til nogle fora for gæster, så definitivt det kan være årsagen. Husk, at Google ser dit forum som gæst. Hvis du har blokeret noget af indholdet derefter på sider, som tidligere blev indekseret Google se samme kommunikere om ikke nok privilegier. Og i så fald fjerne disse udgør indeks som duplikering af indhold (alle blokerede sider er de samme). Husk, at jeg skriver her om blokering af vB privilegier, ikke af robots.txt som også kan være årsagen.

Endnu en gang - tænk hvad andre ændringer blev foretaget på dit forum i de sidste 2 måneder.

Også - er du i stand til at afgøre, hvilke af dine sider forsvinder fra indekset? Måske forsvinder kun dem, som du er blokeret af robots.txt, og vi har ingen problem overhovedet. Hvis du er i stand til at skrive nogle robot, der vil indsamle din aktuelle links, der vises af Google og sammenligne forskelle mellem en høst og en anden, så kunne du se, hvad der mangler (jeg kender ikke Google giver nogle klar løsning).

Og der er endnu en ting - husk på, at i søger resultater Google viser kun tilnærmet antallet af resultater. Og Google er ved at ændre sine algoritmer og cache hele tiden. Så husk på, at numre i søge resultaterne ikke er rigtige, og dem kan ændre sig (hvilket giver bedre eller værste tilnærmelse), selv om du har stadig samme indekserede sider. Selvfølgelig i dit tilfælde sider er virkelig ved at forsvinde, fordi du har blokeret nogle i robots.txt

badawidollah
18-05-10, 17:58
indekset går op og tilbage til normal.
ikke mere omdirigering

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1