PDA

Ver Versión Completa: Resolto indexados aínda descender para esta semana

badawidollah
10-04-10, 02:33
Mapa do web stats
URL Total: 1.026.021
URL indexadas: 25.172

lentamente empezando a descender
antes diso, é de case 59, xxx (vBSEO ONLY)
agora a súa descendendo paso a paso

meu índice no google abaixo demasiado
Resultados 1 - 10 de aproximadamente 92.800 de nusantaraku.org. (0,11 segundos)

antes sobre 236.000

badawidollah
10-04-10, 05:02
Mapa do web stats
URL indexadas: 24.608

badawidollah
10-04-10, 16:13
Mapa do web stats
URL indexadas: 23.215
Enviar un Sitemap

abaixo de novo

badawidollah
10-04-10, 16:57
Mapa do web stats
URL indexadas: 22.552

Aínda a descender

badawidollah
10-04-10, 17:36
Mapa do web stats
URL Total: 940.000
URL indexadas: 22.434

badawidollah
10-04-10, 17:41
o que pasa co meu foro?

vBET
10-04-10, 20:29
Na nosa opinión non hai ningunha maneira que Google reacciona tan rápido sobre o cambio de sitemap. Eu entendo que cometeu sitemap hoxe varias veces e entende que páxinas indexadas van abaixo, pero iso é só coincidencia. Se eles están indo para abaixo que farían o mesmo se non fixo ningunha presentación en todo. Google simplemente non reacciona tan rápido con reindexação.

O que podería ser unha razón aquí - fixo ningún cambio na súa robots.txt recentemente? Este é o primeiro creo que vai para a miña mente - se bloquear un contido irrelevante coma nós suxerimos para optimización? Se é así, entón esa é unha razón - páxinas bloqueadas son só eliminadas do índice só como quería.

Outras razóns - por favor, atopar o noso o que cambiou no seu foro recentemente. E por pouco non quero dicir hoxe, pero nos últimos dous meses.

badawidollah
11-04-10, 01:43
URL Total: 1.031.393
URL indexadas: 21.838
Enviar un Sitemap

Eu non fixen contido do bloque irrelevante.
este é o mapa do sitio en

Amosar inclúen Páxinas Mensaxe
Páxinas inclúen Arquivo
Amosar inclúen Páxinas Tema
Ver páxinas inclúen Foro
Páxinas inclúen Tag

i `ll off tag páxinas

badawidollah
11-04-10, 01:44
i cambiar algunhas subforum tamén.
quizais iso é o problema tamén

badawidollah
11-04-10, 01:54
User-agent: *
Disallow: / AdminCP /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / ClientScript /
Disallow: / includes /
Disallow: / install /
Disallow: / modcp /
Disallow: / sitemap /
Disallow: / tags /

User-agent: *
Disallow: / printthread.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / payments.php
Disallow: / profile.php
Disallow: faq.php /
Disallow: / calendar.php
Disallow: / private.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / sendmessage.php do =
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: report.php /
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / search.php
Disallow: newreply.php /
Disallow: / register.php
Disallow: / login.php
Disallow: faq.php /
Disallow: / image.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: usercp.php /
Disallow: / member.php

i pór en robots.txt un minuto

badawidollah
11-04-10, 08:59
Mapa do web stats
URL Total: 1.030.240
URL indexadas: 21.709

vBET
11-04-10, 14:55
i cambiar algunhas subforum tamén.
quizais iso é o problema tamén

Esta pode ser unha razón, porque con antigos non hai máis. Teña en conta que o que ve en ferramentas de webmaster non é cantas páxinas ten indexadas. E só lle di cantos URL do seu Sitemap é no índice. Como vostede sabe que ten páxinas indexadas máis (algúns non están no mapa do sitio). Entón, cambios URL no sitemap (como despois da mudanza subforum), polo que non é indexado aínda baixo este URL (aínda pode estar baixo un vello) e ferramenta de webmaster pode amosar-lle menos URL indexadas. ¿Por que non amosa todos os URLs indexadas, pero cantos URLs de sitemap é indexado. Podes ver todos facendo consulta avanzada en Google.

Se tes redirección 301 a partir de ligazóns antigos para novos, a continuación, os que non debe ser eliminado do índice - só re-indexed. Ferramenta de webmaster do curso ata que vai ser re-indexed pode amosar-lle menos URLs

Teña en conta que tales cambios poden ser Google tamén non relacionados a todos coas súas accións - que poden ser causados por facendas servidor de Google repeticións, saltos de algoritmo e Google só sabe o que máis. Claro que sempre é bo manter a man no pulso e comprobar que iso non está relacionado coas nosas accións para que puidese reaccionar en tales casos.

vBET
11-04-10, 15:07
i pór en robots.txt un minuto

Teña en conta que isto ha eliminar contido bloqueado do índice. ¿Por que non é contido relevante que será bo para o seu SEO (lixo fóra do index = contido máis valioso do índice).

vBET
11-04-10, 15:08
Mapa do web stats
URL Total: 1.030.240
URL indexadas: 21.709

Google amosa erros no sitemap?

badawidollah
11-04-10, 15:38
Google amosa erros no sitemap?

si
dixeron redireccionar páxinas

eu teño iso tamén

Resultados 1 - 10 de aproximadamente 87.100 de Please Choose Your Idiomas Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 segundos)

antes de que eu teño 236 mil
e aínda a descender demasiado

badawidollah
11-04-10, 15:40
Espero que esta é a vontade ok en 2-3 meses.
eu mudei de nome subforum do 50%.

vBET
11-04-10, 22:42
si
dixeron redireccionar páxinas

eu teño iso tamén

Resultados 1 - 10 de aproximadamente 87.100 de Please Choose Your Idiomas Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 segundos)

antes de que eu teño 236 mil
e aínda a descender demasiado

Pode estar tranquilo sobre as redireccións no sitemap. Google consellos para poñer alí só URL final, senón que sabe como manexar redireccións e aínda URL índices final (tras os redirect). Neste momento nós non poñemos URL traducido para sitemap só engadir o código de linguaxe, por razóns de eficacia. Tradución de cada URL en cada lingua nun momento durante a xeración do sitemap sería moi caro. En calquera caso, imos pensar algunha solución nesta área.

vBET
11-04-10, 22:43
Espero que esta é a vontade ok en 2-3 meses.
eu mudei de nome subforum do 50%.

Polo tanto, este sempre pode ser a razón. Aínda así, non debe realmente ten redirección 301 do antigo para un novo, pero o que realmente acontece ao lado de Google é un misterio.

Aínda me lembro que Vostede engadíu un contido novo para robots.txt - así os URLs bloqueados pode e debe desaparecer do índice.

badawidollah
12-04-10, 04:07
URL non seguidos
Cando probamos unha mostra de URLs do seu Sitemap e constatamos que algúns URLs redirixida a outros lugares. Recomendamos que o seu Sitemap conter ligazóns que ligan con destino final (a redirección da meta) no canto de redireccionar a outra URL.
Erro de HTTP: 301
URL: Ir a URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/en/85735-post1.html
Problema detectado en: 11 de abril de 2010

vBET
12-04-10, 12:49
Eu vexo dous problemas aí:
1. O seu enlace parece raro - está seguro que fixo a integración con Sitemap Generator adecuadamente?
2. Vexo que tes aí dúas veces redirect (redirección 301 dúas veces - unha despois da outra). Por favor, integrar vBSEO axeitadamente - vexa aquí para máis detalles sobre os cambios integración vBSEO:

badawidollah
13-04-10, 13:16
RewriteEngine On

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / foro / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = foro / / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

é correcto?

e para a url en sitemap
que hai que escoller,
/ En / ou? Language = en

eu estou usando un estándar agora, pero engadir esta abaixo <? php
porque non pode funcionar sen este código

require_once (Dir '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
define ('DIR', dirname (__FILE__ ).'/../');

Mapa do web stats
URL Total: 331.647
URL indexados: 9047

grazas

vBET
14-04-10, 01:01
é correcto?

e para a url en sitemap
que hai que escoller,

eu estou usando un estándar agora, pero engadir esta abaixo <? php
porque non pode funcionar sen este código

grazas

As súas regras parece Aceptar. Verifique readme.html no paquete vBET e mira o que cambia en arquivos vBSEO ten que facer. Vexo que enlace que deu aínda teñen o dobre de redirección (podes velo é dicir, no Opera).

Sobre a súa mudanza en arquivo Sitemap Generator - use un a / en /
Tamén require_once-onde está vostede engadir lo - en que arquivo? Podo ver que é malo, porque DIR defínese despois que se usa - tes que no arquivo mal. Consulte aquí para Sitemap Generator integración:

Por favor, pousio instrucións precisamente integración para vBSEO e Sitemap Generator. Se non está seguro de cales son os pasos que fixo e que non - só iniciar a partir de arquivos orixinais e facer os cambios de novo, pero con precisión.
Se sente que é problema para vostede, pode ofrecer-lle esta integración no servizo de Upgrade (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php) ($ 30).

Ademais, se todos os enlaces que ten no seu sitemap son como un agasallo que deu, esta pode ser a razón dos seus problemas - integración Sitemap mal. Ten en conta que a ligazón que deu está roto - non hai título incluído. Fai conexións orixinal (sen código de lingua) tamén están rotos? Por favor, AM me o seu contido sitemap completo.

badawidollah
14-04-10, 18:14
vbseo_sitemap_functions.php modificado.

<? PHP
require_once (Dir '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid] Mensaxes totais: $ totalposts, páxinas: $ TotalPages, views: $ threadrow [views] $ antes");
/ / Código adicional
$ Alanguages = array ('aire', 'zh-CN', 'en', 'ms', 'ru', 'th');
if (! $ ficheiro) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl vbseo_url_thread = ($ threadrow, 1, $ ficheiro);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/" substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost).;
Lastpost $ = $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ $ alanguages como linguaxe) {
vbseo_add_url (currentthreadurl_before $ $ $ currentthreadurl_after linguaxe, $ previo, lastpost $, $ freq ..);
}
}
/ / Fin do código adicional

for ($ p = 1; $ p <= $ TotalPages $ p + +)

o meu defecto é "id"
grazas

** Está a usar vBSEO sitemap xerador de 2,6 beta 1
eu estou usando mostra / en / enderezo
meus usuarios para abaixo do 15%

vBET
14-04-10, 22:57
Isto parece Aceptar agora. Tamén por favor PM me o seu real arquivos sitemap resultado - como escribín ligazón que deu antes parece rota (sen título incluído) gustaríame ver se aínda acontece e se si, entón fai por conexións orixinal tamén. Neste caso vou comprobar iso ao seu lado e resolve-lo.

NOTA: aínda teñen o dobre de redirección - por favor, integrar vBSEO adecuadamente. Vostede desempeño innecesariamente solta.

badawidollah
16-04-10, 13:41
URL non seguidos
Cando probamos unha mostra de URLs do seu Sitemap e constatamos que algúns URLs redirixida a outros lugares. Recomendamos que o seu Sitemap conter ligazóns que ligan con destino final (a redirección da meta) no canto de redireccionar a outra URL.
Erro de HTTP: 301
URL: Ir a URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/ru/obat-obatan-dan-farmasi/116222-pintar-membaca-obat.html
Problema detectado en: 16 de abril de 2010

** Agora eu eliminar vbet de sitemap.
meu índice google aínda vai para abaixo

Resultados 1 - 10 de aproximadamente 79.200 de nusantaraku.org. (0,10 segundos)

vBET
16-04-10, 15:52
Vexo que non tes as redireccións dobres anymore - vai aforrar de rendemento. Vexo tamén que os seus enlaces a páxinas traducidas no sitemap non son dobres máis.

Como escribín no inicio non cremos que o seu contido sitemap ten nada que ver coas súas páxinas desaparecendo do índice. 1 - Google simplemente non reaccionan tan rapidamente así que non é a reacción do seu sitemap, 2 - sitemap ten nada que ver coas páxinas eliminadas do índice, sitemap simplemente mostra o que lle gustaría ter indexadas e non fai nada máis.
Entón, eliminar URL traducido do sitemap non vai resolver o problema. Isto fará que os avisos de Google sobre unha redirección 301 desaparecen. Teña en conta que Google vai saber e índice das súas páxinas traducidas de calquera maneira. Google vai atopar con el directamente ao foro, pero indexación pode levar máis tempo que se eles están en sitemap.

Por favor, ten en conta que Vostede engadíu novas entradas robots.txt e bloqueou algunhas páxinas. Entón, estas páxinas bloqueadas pode e debe ser eliminado do índice de Google. En Google Webmaster Tools, podes incluso ver exactamente que URLs son bloqueados por robots.txt (observe que eses datos non están por riba do data - os que son actualizadas periodicamente).

Tamén por favor, creo que outros cambios que fixo no seu foro. Vostede escribiu que cambiou os nomes de máis do 50% do foro. Non debe ser motivo, se ten redirección 301 - aínda é só non debe. Por favor, pense que tamén cambiou algúns privilexios unha sesión? Se bloqueou o acceso a algúns foros para os clientes, entón definitivamente esta pode ser a razón. Lembre que Google ve o seu foro como invitado. Se bloqueou algúns contidos, a continuación, en páxinas que anteriormente era indexado Google ver se comunicar mesmo sobre non privilexios suficientes. E, nese caso, eliminar os índices como a duplicación de contido (todas as páxinas bloqueadas son os mesmos). Lembre que eu estou escribindo aquí sobre bloqueo por privilexios vB non polo robots.txt, que tamén pode ser a razón.

Unha vez máis - creo que outros cambios se fixo no seu foro os últimos 2 meses.

Tamén - é capaz de determinar as súas páxinas desaparecen do índice? Quizais desaparece só aqueles que bloqueado por robots.txt e non temos ningún problema en todo. Se vostede é capaz de escribir algunhas robot que pode recoller os seus enlaces exhibidos por Google e comparar as diferenzas entre unha colleita e outra, entón podes ver o que falta (eu non sei Google dá algunha solución pronta).

E hai unha cousa - por favor, ten en conta que nos resultados de busca Google mostra o número aproximado de resultados. E Google está cambiando o seu algoritmo e caché todo o tempo. Entón, por favor, manteña en conta que as cifras amosan na procura de resultados non son reais e estas poden cambiar (dando aproximación mellor ou peor) mesmo se ten aínda mesmas páxinas indexadas. Por suposto, nas súas páxinas se son realmente desaparecer, porque bloqueou algúns en robots.txt

badawidollah
18-05-10, 17:58
índice de subir e volver á normalidade.
non máis a redirección

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1