PDA

Veure la Versió Completa: Resolt indexats segueixen baixant per aquesta setmana

badawidollah
10-04-10, 02:33
Mapa del lloc Estadístiques
Total d'URLs: 1026021
URL indexades: 25.172

poc a poc baixant
abans de que això és al voltant de 59, xxx (Matías NOMÉS)
ara es posa, pas a pas

el meu índex de Google baix també
Resultats 1 - 10 d'aproximadament 92.800 de nusantaraku.org. (0,11 segons)

abans de 236.000

badawidollah
10-04-10, 05:02
URL indexades: 24.608

badawidollah
10-04-10, 16:13
URL indexades: 23.215
Enviar un Sitemap

de nou

badawidollah
10-04-10, 16:57
URL indexades: 22.552

segueixen baixant

badawidollah
10-04-10, 17:36
Total d'URLs: 940.000
URL indexades: 22.434

badawidollah
10-04-10, 17:41
Què passa amb el meu fòrum?

vBET
10-04-10, 20:29
Al nostre parer, no hi ha manera que Google reaccionar tan ràpid en els canvis al mapa. Jo entenc que vostè va cometre mapa del avui diverses vegades i s'adona que les pàgines indexades van baix, però això és només una coincidència. Si van per ells farien el mateix si vostè no va fer cap presentació en absolut. Google simplement no reacciona tan ràpid amb la re-indexació.

Què podria ser una raó aquí - s'ha realitzat algun canvi al teu robots.txt recentment? Aquesta és la primera que va a pensar en la meva ment - el que bloquejar contingut irrellevant, ja que es suggereix per a l'optimització? Si és així, llavors això és una raó - pàgines bloquejades s'acaba de retirar de l'índex de la mateixa manera que el que volia.

Altres raons - si us plau, trobar la nostra el que va ser canviat en el fòrum recentment. I per poc no em refereixo a avui, però en els últims 2 mesos.

badawidollah
11-04-10, 01:43
Total d'URLs: 1031393
URL indexades: 21.838
Enviar un Sitemap

Jo no vaig fer bloquejar el contingut irrellevant.
aquest és el mapa de

Mostra incloure les pàgines d'entrada
Inclouen les pàgines d'arxiu
Mostra les pàgines inclouen un missatge privat
Incloure pàgines Fòrum pantalla
Incloure pàgines d'etiquetes

i `ll d'etiquetar les pàgines

badawidollah
11-04-10, 01:44
i canviar alguns subfòrum també.
potser aquest és el problema també

badawidollah
11-04-10, 01:54
User-agent: *
Disallow: / admincp /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / clientscript /
Disallow: / includes /
Disallow: / install /
Disallow: / modcp /
Disallow: / mapa web /
Disallow: / tags /

User-agent: *
Disallow: / printthread.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / payments.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / faq.php
Disallow: / calendar.php
Disallow: / private.php
Disallow: / sendmessage.php
No permetre: / sendmessage.php do =
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: / report.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / search.php
Disallow: / newreply.php
Disallow: / register.php
Disallow: / login.php
Disallow: / faq.php
Disallow: / image.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / usercp.php
Disallow: / member.php

i posar a l'arxiu robots.txt fa un minut

badawidollah
11-04-10, 08:59
Total d'URLs: 1030240
URL indexades: 21.709

vBET
11-04-10, 14:55
i canviar alguns subfòrum també.
potser aquest és el problema també

Això pot ser una raó, perquè els vells vincles ja no existeixen. Tingueu en compte que el que es veu en les eines de webmaster no és quantes pàgines té indexades. Només se li explica com moltes URL del seu sitemap és en l'índex. Com vostè sap que té indexades pàgines molt més (alguns no estan al mapa). Així que si els canvis en el URL del lloc (com després del canvi de subfòrum), llavors encara no està indexat en aquesta direcció URL (que encara pot estar sota un vell) i l'eina per a administradors web et mostrarà les URL indexades menys. Com que no es mostra totes les URL indexades, però quants d'URL indexades mapa és. Pots veure tots fent de cerca avançada de Google.

Si vostè té una redirecció 301 dels antics enllaços als nous continuació, els que no s'ha de treure de la llista - només re-indexat. Eina, és clar, fins que es re-indexat webmaster li mostrarà menys URL.

Tingueu en compte que aquests canvis no poden ser Google també està relacionat en absolut amb les seves accions - que pot ser causada per Google granges de servidors de rèpliques, els canvis d'algorisme i Google sap què més. Per descomptat que sempre és bo tenir a mà en el pols i comprovar què no es relaciona amb les nostres accions el que podria reaccionar en aquests casos.

vBET
11-04-10, 15:07
i posar a l'arxiu robots.txt fa un minut

Tingueu en compte que s'eliminarà el contingut bloquejat des de l'índex. Perquè no és el contingut rellevant que serà bo per al SEO (escombraries de la = índex de contingut més valuós en l'índex).

vBET
11-04-10, 15:08
Total d'URLs: 1030240
URL indexades: 21.709

Google mostra els errors en el mapa?

badawidollah
11-04-10, 15:38
Google mostra els errors en el mapa?

sí
van dir redirigir les pàgines

Tinc aquesta molt

Resultats 1 - 10 d'aproximadament 87.100 de favor, seleccioni el seu Idiomes Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 segons)

abans que arribés 236.000
i segueixen baixant massa

badawidollah
11-04-10, 15:40
Espero que això està bé que en 2-3 mesos.
He canviat de nom subfòrum 50%.

vBET
11-04-10, 22:42
sí
van dir redirigir les pàgines

Tinc aquesta molt

Resultats 1 - 10 d'aproximadament 87.100 de favor, seleccioni el seu Idiomes Bel (http://www.nusantaraku.org). (0,34 segons)

abans que arribés 236.000
i segueixen baixant massa

Pot estar tranquil sobre les redireccions al mapa. Google aconsella posar allà només URL final, però encara sap com manejar redireccions i tot i així els índexs d'URL final (després de les redireccions). En aquest moment no posem URL traduït al mapa només afegir el codi d'idioma, per raons de rendiment. Traducció de cada URL en cada idioma en un moment durant la generació de mapa seria massa car. De tota manera anem a pensar en alguna solució en aquesta àrea.

vBET
11-04-10, 22:43
Espero que això està bé que en 2-3 mesos.
He canviat de nom subfòrum 50%.

Així que això definitivament pot ser la raó. Encara no es si realment té redireccionament 301 des d'antic al nou, però el que realment passa al costat de Google és un misteri.

Encara recordo que va afegir un nou contingut a robots.txt - de manera que els URL bloquejats i ha de desaparèixer de l'índex.

badawidollah
12-04-10, 04:07
URL no va seguir
Quan provem una mostra de les URL del seu Sitemap, hem detectat que algunes URL redirigeixen a altres llocs. Li recomanem que el seu lloc conté URL que apunten al seu destí final (la redirecció de destinació) en lloc de redirigir a una altra URL.
Error HTTP: 301
URL: Anar a URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/en/85735-post1.html
Problema de detecció: 11 abril 2010

vBET
12-04-10, 12:49
Jo veig dos problemes que:
1. El seu enllaç té un aspecte estrany - Estàs segur que ha realitzat la integració amb el generador Sitemap adequadament?
2. Veig que tens aquí a doble redireccionament (redirecció 301 vegades - un a un). Si us plau, integrar adequadament mcloud - veure aquí per més detalls sobre els canvis d'integració Matías:

badawidollah
13-04-10, 13:16
RewriteEngine On

RewriteBase / fòrum /

RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

És correcte?

i per la url al mapa
que cal triar,
/ En / o? Language = ca

estic fent servir ara per defecte, però l'addició d'aquest per sota de <? php
perquè pots córrer sense aquest codi

require_once (Directiva "/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php ');
define ('DIR', dirname (FILE ).'/../');

Total d'URLs: 331.647
URL indexades: 9047

gràcies

vBET
14-04-10, 01:01
És correcte?

i per la url al mapa
que cal triar,

estic fent servir ara per defecte, però l'addició d'aquest per sota de <? php
perquè pots córrer sense aquest codi

gràcies

Les seves regles es veu bé. Si us plau, comproveu readme.html en el paquet de VBET i veure quins canvis en els arxius de Matías que ha de fer. Veig aquest vincle el que li va donar encara tenen doble redireccionament (es pot veure que és a dir, en l'Òpera).

Sobre la seva canvi a l'arxiu Sitemap Generator - utilitzar una per / a /
També require_once, on l'hi va afegir - en què l'arxiu? Puc veure que està malament, perquè DIR es defineix després del seu ús - el té en arxiu incorrecte. Per Vegeu aquí per a la integració Sitemap Generator:

Si us plau, guaret precisament les instruccions per a la integració i Matías Sitemap Generator. Si no sabeu quins passos has fet i que no - comenceu a partir d'arxius originals i fer els canvis de nou, però amb precisió.
Si vostè sent que és un problema perquè li podem oferir aquesta integració com el Servei d'actualització (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php) ($ 30).

A més, si tots els enllaços, que té en el seu mapa són com aquest que t'ha donat, això pot ser la raó dels seus problemes - la integració del lloc equivocat. Tingueu en compte que l'enllaç que t'ha donat s'ha trencat - no hi ha títol inclòs. Té enllaços originals (sense codi d'idioma) també es trenca? Si us plau, em PM el contingut del seu mapa complet.

badawidollah
14-04-10, 18:14
vbseo_sitemap_functions.php modificat.

<? Php
require_once (Directiva "/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php ');

vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ Forum, thread_id: $ threadrow [threaded], total: $ totalposts, pàgines: $ TotalPages, punts de vista: $ threadrow [vista] $ abans de");
/ / Codi addicional
$ Alanguages = array ('ar', 'zh-CN', 'a', 'm', 'ru', 'th');
if ($ arxiu) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arxiu);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/" substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost).;
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ alanguages com $ idioma) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl_before $ $ currentthreadurl_after idioma, abans $, $ lastpost, $ freqüència ..);
}
}
/ / Fi de codi addicional

for ($ p = 1, $ p <= $ TotalPages; $ p + +)

el meu defecte és "id"
gràcies

** Estic usant vBSEO Sitemap Generator 06/02 beta 1
Estic utilitzant la mostra / en / direcció
meus usuaris un 15%

vBET
14-04-10, 22:57
Això es veu bé ara mateix. A més, si us plau PM me'ls arxius reals resultat mapa - com he escrit enllaç que et va donar abans sembla trencat (sense títol inclòs) M'agradaria veure què segueix succeint i si és així, no els enllaços originals també. En aquest cas, ho vaig a veure al seu costat i arreglar-ho.

NOTA: vostè encara té doble redireccionament - si us plau integren Matías adequadament. Que el rendiment innecessàriament solt.

badawidollah
16-04-10, 13:41
URL no va seguir
Quan provem una mostra de les URL del seu Sitemap, hem detectat que algunes URL redirigeixen a altres llocs. Li recomanem que el seu lloc conté URL que apunten al seu destí final (la redirecció de destinació) en lloc de redirigir a una altra URL.
Error HTTP: 301
URL: Anar a URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/ru/obat-obatan-dan-farmasi/116222-pintar-membaca-obat.html
Problema de detecció: 16 abril 2010

** Ara em retiri de VBET mapa del lloc.
el meu índex de Google continuen baixant

Resultats 1 - 10 d'aproximadament 79.200 de nusantaraku.org. (0,10 segons)

vBET
16-04-10, 15:52
Veig que vostè no té redireccions dobles més - que això us permetrà el rendiment. També veig que els enllaços de pàgines traduïdes al mapa no es trenquin més.

Com vaig escriure al principi no creiem que el contingut del lloc té alguna cosa a veure amb la desaparició de les pàgines d'índex. 1 - Google només no reacciona tan ràpid pel que no és la reacció al mapa, 2n - Mapa del lloc no té res a veure amb les pàgines eliminat de l'índex, mapa, simplement mostra el que li agradaria tenir indexats i no fa res més.
Per tant l'eliminació d'URL traduït del mapa no resoldrà el problema. Això farà que les advertències sobre Google redirecció 301 desapareixen. Tingueu en compte que Google sabrà i l'índex de pàgines traduïdes de totes maneres. Google podrà trobar enllaços a ell directament en el seu fòrum, però la indexació pot trigar més temps que si es troben al mapa.

Si us plau, tingueu en compte que ha afegit noves entrades de robots.txt i bloquejar algunes pàgines. Així que aquestes pàgines bloquejades serà i hauria de ser eliminat de l'índex de Google. A Google Webmaster Tools es pot fins i tot veure exactament què URL estan bloquejades per robots.txt (tingui en compte que aquestes dades no estan data - els que són actualitzades periòdicament).

També us plau, penseu en quins altres canvis que va fer en el seu fòrum. Vostè va escriure que ha canviat els noms de més del 50% dels fòrums. No ha de ser motiu si vostè té una redirecció 301 - encara és només no ha. Si us plau, pensi el que també va canviar alguns privilegis en el fòrum? Si bloqueja l'accés a alguns fòrums per als clients, llavors definitivament això pot ser la raó. Tingueu en compte que Google vegi al seu fòrum com a convidat. Si vostè bloqueja algun contingut llavors en les pàgines que prèviament indexats Google veure el mateix de comunicar-se no suficients privilegis. I en aquest cas, eliminar els índex de matèria com la duplicació del contingut (totes les pàgines bloquejades són les mateixes). Si us plau recordeu que estic escrivint aquí sobre el bloqueig dels privilegis de VB no robots.txt pel que també pot ser la raó.

Una vegada més - que el que altres canvis es va fer al fòrum en els últims 2 mesos.

També - que són capaços de determinar quina de les seves pàgines desapareixen de l'índex? Potser desaparegui només aquells que bloquejat per robots.txt i no tenim cap problema en absolut. Si vostè és capaç d'escriure alguna cosa de robot que recollirà els seus vincles reals mostrats per Google i comparar les diferències entre una collita i una altra, llavors es podria veure el que falta (no sé què Google ofereix una solució llista).

I hi ha una cosa més - per favor tingui en compte que en els resultats de cerca de Google només mostra el nombre aproximat de resultats. I Google està canviant els seus algoritmes de memòria cau i tot el temps. Així que si us plau tingui en compte que els números mostrats en la recerca de resultats no són reals i les pot modificar (donant aproximació millor o pitjor), encara que té encara mateixes pàgines indexades. Per descomptat, en les pàgines del seu cas són realment desapareixent, pel fet que va bloquejar algunes de robots.txt

badawidollah
18-05-10, 17:58
índex de pujar i tornar a la normalitat.
No reorientació més

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1