View Full Version: Ratkaistu Tietoturvaongelmaa admincp linkit
Olen. Htaccess suojaus minun admincp kansioon. Kuitenkin, kun se otetaan käyttöön sitä Lang parametria URL (eli site.com / pl / admincp /) niin, että yhteys on ohitettu! Tämä näyttää melko vakava tietoturvaongelma, jos se tosiaan bugi.
Lisäksi, jos foorumini on käännetty, niin minun admincp linkit ovat kielen paremeter jostain syystä-he eivät ennen.
Joten lisää suojaa myös käännetty admincp URL, tai vielä parempaa - redirect in. Htaccess käännetty acmincp URL normaali yhden. Tämä pakottaa menossa admincp tavalliseen tapaan ja turvapaikan toimii. Tämä on erityinen ratkaisu käytetään your forum - ota hyväksyä sen todellisia asetuksia:) Jos tarvitset apua tämän - Saisinko todellista. Htaccess-tiedoston.
Jos et halua URL seuranta työskentelee admincp vain käyttää "Ignore URL-vaihtoehto. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sitä ei tarvita lainkaan - kun menet admincp et tee sitä käännetty sivu, ja vaikka, voit muuttaa manuaalisesti URL. Anyway "Ignore URL" pitää mitään yhteyttä haluat pois käännös seuranta.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):