PDA

View Full Version: Opgelos CMS-Vertaal verskil wanneer gas en wanneer aangemeld

brubros
06-09-10, 05:00
Ek is altyd ingeteken as 'n administrateur in vBulletin. Maar 'n paar dae gelede het ek was die toets iets en uitgeteken as administrateur en net gesien my webwerf as' n ongeregistreerde gas. Ek het in die CMS op die voorblad 'n artikel wat begin met die BBCode [lang = pt] (Portugees), maar as ek kyk na die voorblad as' n ongeregistreerde gebruiker die opsomming verskyn as Filipino. Dan, as ek log in as administrateur, die opsomming op die voorblad verskyn in Engels as wat ek sou verwag, vertaal uit Portugees. Baie vreemd die twee verskillende gedrag wat gebaseer is op aangeteken in status te hĂȘ. As jy meer inligting nodig het, voel asseblief vry om my site te sien, en as dit nodig is, voel asseblief vry om aan te meld in die gebruik van die aanmelding inligting wat ek het wat voorheen aan u verskaf vir die jongste opgradering installasie. As jy nie kan die aanmelding inligting wat ek voorheen op voorwaarde vind, moet asseblief net laat weet my en ek sal PM daardie inligting aan jou. Jou te help, soos altyd, is baie hoog op prys gestel!

vBET
06-09-10, 07:48
Heel waarskynlik het jy het van die Gaste Cache en iemand besig was om die wysiging van die boodskap. So ek dink dat die rede hiervoor is:
1. Iemand het geskryf boodskap wat Google gevind verkeerde taal.
2. Dit was reeds in Guest Cache Cached
3. Iemand het regstelling in die boodskap (ers taal)
In so 'n scenario kan jy sien ander taal is vir die gaste (wat gevolg het hached) en vir aangemeld gebruiker. Neem asseblief kennis dat dit in so 'n geval self sal verdwyn na die kas verval (by verstek 1 uur vir die relevante bladsye).

Vertel nie probleem verdwyn (so dit was net Cached gevolg), of moet ons hierdie kwessie te ondersoek.

brubros
07-09-10, 14:17
Thank you. Jou verduideliking akkuraat te beskryf die omstandighede van die fout, aangesien die verkeerde vertaling lyk om te verdwyn as 'n probleem met verloop van tyd op elke artikel. Om hierdie probleem te vermy, moet ek afskakel kas? Aangesien ek die enigste een wat die skep van die CMS artikels en die enigste een met die skepping / wysiging toegang is, is die fout wat deur Google?

vBET
07-09-10, 19:20
Google nie altyd vind gepaste taal. Gewoonlik doen dit goed, nog soms nie. Ek is seker dat Google is bewus oor wat.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1