View Full Version: Hylätty Toisen käsityksen
Hei, olen nyt ensimmäistä postiin tai toisella kielellä oli alkanut. Kaikki jäsenet eivät lukenut ilmoituksia ja ymmärtänyt symboleja. Haluaisin kääntänyt tekstejä eri edustusta. Ensimmäinen Alkuperäinen toinen Käännös - kanssa liput voidaan asettaa ohjauksen mahdollisuus, onko alkuperäinen tai halutaan aina nähdä, kun painat kuvaketta. Kiitos Christian
Hyviä uutisia on vBET on täysin konfiguroitavissa:) Eli kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä on löytää oman Admin CP malli nimeltään vbenterprisetranslator_inpost_translate ja jotta kaikki muutokset mitä tarvitset:) Sillä kuten esimerkiksi itse, niin se olisi helppoa:)
Pidän tätä ajatusta. Joskus en edes tiedä, mitä kieltä lippu kuuluu.
Toinen merkintä, voimme olla vBET malleja ryhmitelty? kiitos!
Pidän tätä ajatusta. Joskus en edes tiedä, mitä kieltä lippu kuuluu.
Toinen merkintä, voimme olla vBET malleja ryhmitelty? kiitos!
Under kuva ">" Sinulla on kuvaus, josta mikä. On suositeltavaa ole laittaa se raaka teksti - tällaisessa tapauksessa Google käyttää tekstiä indeksointiin ja se näkyy RSS - ja tämä ei ole piste. Kohta on lukea viestin kielellä. Onko todella tärkeää Olen jonka viesti oli kirjoitettu? Tiedät, että joissakin muissa hattu sinun. Ja voit tarkistaa sen, jos et tunnista lipun alla, jos sinusta tuntuu, että se on sinulle tärkeää.
Kuin se oli kuvattu - voit muuttaa mallin kaikkeen, mitä haluat, mutta muista, että esimerkiksi jotkut RSS-kanavat näkyvät vain 2 ensimmäistä virkettä tekstiä. Onko se todella hyvältä näyttää siellä tekstiä miltä mallin, tai on parempi Näytä teksti viesti? ...
Mitä tarkoitat ryhmittelemällä malleja?
Mitä tarkoitat ryhmittelemällä malleja?
Luo plugin:
$ Vain ['vbenterprisetranslator'] = $ vbphrase ['vbenterprisetranslator_menu'];
Ryhmittely up malleja muokata malleja niin ei ole liikaa listalla kunnes haluat muokata niitä, jotka sitten voit laajentaa niitä.
No problem - otetaan mukaan seuraavaan versioon:)
Näyttää siltä, ettei voi olla pieni ongelma;) vBulletin mahdollistaa konsernin malleja vain tyylejä. Joten asettamaan ryhmään malleja on tarpeen siirtää sen eri tyylillä tiedostoon. Lopussa sinulle se merkitsee enemmän toimenpiteitä tehdä asennuksen aikana ja päivittää tuotteen (tyylejä on asennettava erikseen).
Tällä hetkellä mielestämme tehdä päivityksiä niin helppoa kuin se on mahdollista sitä tärkeämpää, koska tämä ryhmittely asia on vain kosmeettinen muutos, jolla ei ole vaikutusta Foorumin käyttäjät.
Brurcilminula
20-11-09, 21:18
Ei löytänyt sopivaa osiossa, joten olen kirjoittanut täällä, miten tulla moderaattori your forum, että tarve tähän?
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):