View Full Version: Ratkaistu Käännökset lakkasi toimimasta
En ole varma, mitä tapahtuu. En ole muuttanut mitään. Tässä on esimerkki:
aukaista sinun eloisa soittaa puhelimella (http://cellphoneforums.net/ *** / t366174-aukaista-your-mobile-phone.html)
käännökset on meneillään microsoft ja yandex
Nevermind, se näyttää toimivan nyt
Marcin Kalak
14-01-14, 09:18
Olen iloinen, ratkaistu kysymystä.
Yksi asia huomasin kuitenkin että sen sijaan, että alkuperäinen teksti sivulla, kun tulkkausta ei ole saatavilla, se oli vain tyhjä. Mielestäni tämä on regressio vanha bug.
Marcin Kalak
15-01-14, 16:57
Plz koekäyttää käännös tarjoaja kun teksti häviää (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post1729).
Tämä on mitä saan yandex:
Starting translation test for Yandex
Test result:
Test error:
Connection time (ms): 475.630859375
Marcin Kalak
17-01-14, 10:11
Testin tulisi palauttaa tuloksen. Plz koekäyttää käännös tarjoajaa (esimerkiksi Microsoft) nähdäksesi, onko tulos on sama.
Tämä on tulos microsoft:
Starting test for Microsft Translation API by Azure
Test result: "Hello!"
Test error:
Connection time (ms): 171.882080078
Marcin Kalak
23-01-14, 23:18
Lähetä minulle PM helppopääsyisyydestä Admin CP ja FTP. Tarkistan, mitä siellä:)
Marcin Kalak
31-01-14, 12:37
Ei vastausta - tarkasteli asiaa on mennyt. Jos et kirjoita tähän.
Marcin Kalak
12-02-14, 10:21
Et ole lähettänyt minulle käyttää tietoja FTP. Haluta lennättää we pääsy tiedot FTP.
Marcin Kalak
15-02-14, 10:51
Jos test_yandex palauttaa tyhjän tuloksen Käytä tämän korjaustiedoston:
Avaa tiedosto includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php
Etsi:
if (strpos($result,'Translation code="403"') || strpos($result,'Translation code="404"'))
Korvata se:
if (strpos($result,'Translation code="403"') || strpos($result,'Translation code="404"') || strpos($result,'Error code="404"'))
Yandex palauttaa virheen juostaan ylittänyt rajoitukset. Testi näyttää viestin. Tätä pikakorjausta lisätään seuraavaan julkaisuun.
Kiitos minä annan tämän kokeilla
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):