Visa fullständig version: Löste Köpt, men ingen licensnyckel och ingen hjälp från vBET - mycket olycklig
evankreiner
24-04-12, 15:46
Hej, jag nyligen köpt vBET för en klient forum, men fick ingen licensnyckel i alla e-postmeddelanden. Jag kontaktade stöd (contact[at]vbenterprisetranslator[dot]com) och har fått någon hjälp här. Jag kontaktade dem tre gånger, och ingen har svarat. Det finns också några telefon # på denna webbplats.
Är denna produkt en sovbrits produkt eller något? Hur kommer inte kan jag nå stöd, det finns inga telefonnummer och noone kontakta mig tillbaka? Hur kommer jag inte gett en licensnyckel? Denna produkt är värdelös på mitt forum utan.
Om vill kontakta mig om detta, som bör jag klaga hos? Better Business Bureau? Jag har aldrig sprang in dessa problem innan jag förlorade. Mycket olycklig om.
r.dziadusz
24-04-12, 22:39
Hej
Observera att alla vBET stöd görs i vårt Forum. Vi är djupt beklagar att du inte är nöjd med vårt stöd. Vi gör allt stöd i våra vBET becouse e-post kan vara accidentaly taggade som skräppost. Det är ditt första felsökning inlägg, så nu om vi gör vårt bästa för att lösa ditt problem.
Jag kan se har vi din licensnyckel. Du bör kunna hitta licensnyckeln i mail som ska ta emot efter inköp av vår produkt.
Just nu jag kommer att kontrollera varför du inte får det
r.dziadusz
24-04-12, 23:08
Du kunde vänligen kolla här http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php i den första kolumnen med namnet
Licens nyckel / URL - namn tidigare licens # / URL - vi ändra namn för att hitta licensnyckeln lättare, efter ditt inlägg som är först med denna typ av fråga:)
Vi är ledsna du har inför denna olägenhet.
Låt oss veta om du kan hitta den:)
evankreiner
17-05-12, 16:07
Hej, tack för svaren. Jag hade gett upp för en kort tid eftersom ingen besvara någon av mina e-postmeddelanden, och det var därför jag var upprörd. Jag blev tillsagd att kontakta via e-post för någon hjälp och hade skickat flera meddelanden innan du bokföring på forumet.
Vad är den sedvanliga fördröjning för meddelandet som får bokföras i forumet? Jag kontrollerat tillbaka för ett par dagar efter att du skickat här inlägget och det var inte att bokföras på forumet, så jag var beredd att ge upp och filen ett missnöje på produkten, men tack för att komma tillbaka till mig! Jag kommer bara bokföra frågor på forumet nu.
r.dziadusz
24-05-12, 23:52
Hej, dess ofta en nästa dag men vi är bara människor och kan missa något:(ledsen för.
evankreiner
18-06-12, 19:55
Hej - webbplatsen här har legat nere av och på eller mycket långsam i flera veckor, så det har varit svårt att svara.
Problemet är löst, och allt är installationen - men jag har en ny frågor som jag kommer att göra ett inlägg om nu. Tack!
m_jankowski
18-06-12, 21:17
Hej,
Vi arbetar på ditt problem i din andra tråd.
Om servern kraschar, vänligen Läs denna tråd: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/3110-vbet-server-updates.html
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):