Veure la Versió Completa: Resolt Adquirit, però cap clau de llicència i cap ajuda de vBET - molt infeliç
evankreiner
24-04-12, 15:46
Hola, jo recentment comprar vBET Fòrum d'un client, però rep cap clau de llicència en qualsevol e-mail. Em contactava amb suport (contact[at]vbenterprisetranslator[dot]com) i han rebut gens d'ajuda en això. Em contactava amb ells 3 vegades, i ningú no ha respost. També hi ha cap telèfon # en aquest lloc.
És aquest producte un producte per llitera de 90cm o alguna cosa? Com venir jo no pot arribar a suport, no hi ha cap número de telèfon, i el contacte que ningú és amb mi altra vegada? Com venir no em va donar una clau de llicència? Aquest producte és inútil en el meu fòrum sense això.
Si ningú vol posar-se en contacte amb mi sobre això, que ha em queixo a? El Better Business Bureau? He mai corria a aquests problemes abans perquè estic perdut. Molt infeliç encara.
r.dziadusz
24-04-12, 22:39
Hola
Si us plau fixi's que tot el suport de vBET està fet en el nostre fòrum. Som profundament tristos que no estàs satisfet amb el nostre suport. Fem tot el suport a la nostra vBET becouse envia pot ser accidentaly etiquetats com a correu brossa. És la primera entrada de resolució de problemes, així per ara en fem tot el possible per resoldre el seu problema.
Com puc veure que tenim la seva clau de llicència. Hauria de ser capaç de trobar la seva clau de llicència en correu que hauria de rebre després de comprar el nostre producte.
Ara vaig a comprovar per què vostè no reben el mateix
r.dziadusz
24-04-12, 23:08
Podria vostè si us plau, comprovi aquest http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php a la primera columna anomenada
Clau de llicència / URL - prèviament anomenat llicència # / URL - ens va canviar nom per fer recerca de clau de llicència més fàcil, després del seu correu que és el primer amb aquest tipus de problema:)
Lamentem que hagin enfrontat a aquest inconvenient.
Si us plau deixi ' ns saber si vostè és capaç de trobar:)
evankreiner
17-05-12, 16:07
Hola, gràcies per les respostes. Hi havia deixat per un temps curt perquè ningú responia a qualsevol dels meus correus electrònics, i això era per què jo va ser trastornat. Vaig ser dit per contactar via correu electrònic per qualsevol ajuda, i hi havia enviat diversos missatges previs a posting en el fòrum.
Què és el temps de retard habitual per missatge per aconseguir posted al fòrum? Vaig comprovar enrere per uns dies de parell després d'enviar aquest correu i ell no era posted al fòrum, així que era a punt per deixar i arxivar una queixa en el producte, però gràcies per tornar a mi! Jo només qüestions de correu en el fòrum ara.
r.dziadusz
24-05-12, 23:52
Hola, el seu sovint un dia pròxim però nosaltres són éssers humans únics i pot perdre alguna cosa :( molt trist per aquell.
evankreiner
18-06-12, 19:55
Hola - La pàgina web aquí ha estat avall fora i damunt o molt lent per diverses setmanes, així que és estat dur a respond.
L'assumpte és resolt, i tot és setup - però tinc uns assumptes nous que faré un correu aproximadament ara. Gràcies!
m_jankowski
18-06-12, 21:17
Hola,
Estem treballant en El vostre assumpte en El vostre altre fil.
Aproximadament xoc de servidor, si us plau llegit aquest fil: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-anuncis/3110-vbet-servidor-actualitzacions.html
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):