Ver Versión Completa: Resolto Adquirido, mais ningunha chave de licenza e ningunha axuda desde vBET - moi infeliz
evankreiner
24-04-12, 15:46
Hi, eu recentemente adquirido vBET para o foro dun cliente, mais recibiu ningunha chave de licenza en calquera correos electrónicos. Contactei apoio (contacto[en]vbenterprisetranslator[punto]com) e recibiu NINGUNHA axuda nisto. Contacteilles 3 tempo, e ninguén respondeu. hai tamén ningún teléfono # neste sitio.
É este produto un produto de @bunk ou algo? Como vindo non podo lograr apoio, hai ningún número de teléfono, e noone está contactándome atrás? Como vindo non fun dado unha Chave de Licenza? Este produto é inútil no meu foro sen el.
Se noone quere contactarme sobre isto, quen ten que quéixome a? A Axencia Empresarial Mellor? Hei nunca correu a estes problemas antes de tan son perdido. Moi infeliz aínda así.
r.dziadusz
24-04-12, 22:39
Ola
Compracer nota que todo vBET o apoio é feito no noso Foro. Somos profundamente perdón que non es satisfeito co noso apoio. Facemos todo o apoio no noso vBET becouse os correos poden ser accidentaly tagged como spam. É o voso primeiro troubleshooting correo, tan por agora encima nós o noso mellor de solucionar o voso asunto.
Tan podo ver temos a vosa chave de licenza. Terías que ser capaz de atopar a vosa chave de licenza en correo que tería que recibir despois de adquirir o noso produto.
Ben agora comprobarei por que non o recibes
r.dziadusz
24-04-12, 23:08
Podería compracer comprobar estas http://www.vbenterprisetranslator.com/descargas.php Na primeira columna nomeou
Autorizar URL / Chave - Licenza nomeada anteriormente # / URL - mudamos nome para facer que atopa a licenza chave máis fácil, despois de que o voso correo que é primeiro con esta clase de asunto:)
Sentimos afrontaches estas molestias.
Compracer @let nos se es capaz de atopalo:)
evankreiner
17-05-12, 16:07
Hi, grazas para as respostas. Deixaba para un tempo curto porque ninguén respondía a algún dos meus correos electrónicos, e isto era por que eu foi trastornado. Fun dito para contactar vía correo electrónico para calquera axuda, e enviaba varias mensaxes antes de anunciar no foro.
O que é o tempo de demora habitual para mensaxe para conseguir anunciada ao foro? Comprobei atrás para uns días de par despois de enviar este correo e el non era anunciados ao foro, así que era a punto para deixar e arquivar unha queixa no produto, mais grazas para volver a min! Eu só cuestións de correo no foro agora.
r.dziadusz
24-05-12, 23:52
Hi, o seu a miúdo un día próximo mais nós son humanos únicos e pode perder algo :( moi perdón para aquilo.
evankreiner
18-06-12, 19:55
Hi - O sitio web aquí foi abaixo fóra e encima ou moi lento para varias semanas, así que é sido duro de responder.
O asunto é resolto, e todo é setup - mais teño uns asuntos novos que farei un correo sobre agora. Agradecementos!
m_jankowski
18-06-12, 21:17
Ola,
Estamos traballando no voso asunto no voso outro fío.
Sobre server accidente, compracer lido este fío: http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet-anuncios/3110-vbet-server-actualiza.html
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):