Visa fullständig version: Löste Citat översatt inte?
Jag såg bara att när en medlem med ett annat språk än standard, och han citerar någon, så citatet är inte översatt.
Se detta inlägg:
Windows 7 Teman: Ultra mörkt tono3022
Vänligen meddela. Tack.
Ja-citat är inte översatt och det är åtgärdat. Detta eftersom du kan skriva på franska och citera någon som skriver på polska - hans text kan inte behandlas som franska och skicka med resten av din post till översättning. Så citerar ignoreras insidan av Lang BBCode och citerad text bör ha en egen lang BBCode. Och det var frågan om ditt exempel - citerad text ska vara inne i sin egen lang BBCode men det var inte.
Jag korrigerade redan det på din kategori - när man jämför den med versionen innan du redigerar ser du skillnaden:)
Behöver du mer hjälp här? :)
OK bra, tack. Så du korrigerade den på CreativX rätt? Hur kan jag rätta till det på min andra forum?
Jag redigerade just meddelandet. Frågan var att citerad text antar att i sin egen Lang BBCode, men det var det inte. Det finns inget att fixa. Om en sådan sak händer (eftersom Google inte kommer att erkänna språket korrekt) och det finns ingen lämplig Lang BBCode, då måste läggas till manuellt. Det var allt.
Har du fler sådana meddelanden?
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):