PDA

View Full Version: Løst Sitater ikke oversatt?

Taurus
06-07-11, 02:59
Jeg bare så at når et medlem og bruker et annet språk enn standard, og han siterer noen, så sitatet ikke er oversatt.

Se dette innlegget:

Windows 7 Temaer: Ultra Dark tono3022

Vennligst informer. Thanks.

vBET
06-07-11, 21:30
Ja-sitatet er ikke oversatt, og det er korrigert. Dette er fordi du kan skrive på fransk og quote noen som er skrevet på polsk - hans tekst kan ikke behandles som fransk og send med resten av innlegget ditt til oversettelse. Så sitatet er ignorert innsiden av lang bbcode, og siterte teksten skal ha sin egen lang bbcode. Og det var problemet på eksempelet ditt - sitert tekst skal være inne i sin egen lang bbcode men det var det ikke.

Jeg har allerede korrigert det på forumet ditt - når du sammenligne den med versjonen før du redigerer, vil du se forskjellen:)

Trenger du noe mer hjelp her? :)

Taurus
07-07-11, 03:07
OK flott, takk. Så du korrigert det på CreativX rett? Hvordan kan jeg fikse det på min andre forum?

vBET
07-07-11, 17:09
Jeg bare redigerte meldingen. Problemet var at sitert tekst antar være i sin egen lang bbcode, men det var det ikke. Det er ingenting å fikse. Dersom slike ting skjer (fordi Google ikke vil anerkjenne språk hensiktsmessig) og det er ingen passende lang bbcode, så det må legges til manuelt. Det var det.

Har du flere slike meldinger?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1