PDA

Visa fullständig version: För att förklara Olika standard språk för olika Subforums

Lundgren
18-04-11, 20:12
Möjligheten att ställa in standardspråk på en per forum grund. Liknande vad yak983 frågade om i pre-sale-området.

Hej Jag har ett forum skriver på fler språk

forum lang 1
sub forum lang 1
sub forum lang 1
sub forum lang 1

forum Lang 2
sub forum Lang 2
sub forum Lang 2
sub forum Lang 2

Som 4.3.0 kommer att använda sekundära medlem grupper för langauges (som jag förstår det), och om det finns stöd att vara i flera språkgrupper, kan det anta att om någon är i samma användargrupp som sub forum så att språket blir användas, om inte så kommer det att antas att det språk som angivits i användarprofilen används.

kamilkurczak
19-04-11, 08:28
Tala om för mig häxa version av vBET är använder du? och klistra in här en url till ditt forum - Jag kommer att kontrollera en konfiguration.

Tack

Lundgren
19-04-11, 10:44
Jag har ingen version av vBET installerad (forumet hemsida är fortfarande under utveckling / konfiguration). Alldeles nyligen fick reda på detta mod och insåg att det förmodligen kommer att hjälpa mig immensly. Men som jag bara kunde hitta yak983 s inlägg i ämnet, och inget annat, lägger jag det som en funktion begäran redan innan du hämtar det.

Jag skickar dig ett PM om hur att nå mitt vBulletin-install. :)

kamilkurczak
19-04-11, 20:27
ok jag skall visa, detta är Michael FR

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1