PDA

Ver Versión Completa: Para explicar Diferentes linguaxes estándar para subfóruns diferentes

Lundgren
18-04-11, 20:12
A opción de configurar o idioma por defecto nunha base foro por. Semellante ao que preguntou sobre yak983 na área de pre-venda.

Ola eu teño un foro escribir nunha linguaxe máis

foro lang 1
sub foro lang 1
sub foro lang 1
sub foro lang 1

foro lang 2
sub foro lang 2
sub foro lang 2
sub foro lang 2

4.3.0 como pode utilizar os grupos de usuarios secundarios para langauges (como eu o entendo), e se hai soporte para a grupos de varios idiomas, podería supoñer que, se alguén está no grupo de usuarios aínda que o foro sub entón que a linguaxe será utilizado, se non, entón será asumido que o idioma definido no perfil de usuario se usa.

kamilkurczak
19-04-11, 08:28
por favor me diga versión whitch de vBET usa? e pegue aquí unha url ao foro - Vou comprobar unha configuración.

Grazas

Lundgren
19-04-11, 10:44
Eu non teño ningunha versión do vBET instalado (na web foro aínda está en desenvolvemento / configuración). Recentemente descubrín sobre ese mod e entender que probablemente ha me axudar inmensamente. Pero como eu só podería atopar pos yak983 sobre o tema, e nada máis, eu poñelas como unha petición de recurso antes de baixa-lo.

Vou enviarlle unha PM sobre como chegar ao meu vBulletin instalar. :)

kamilkurczak
19-04-11, 20:27
ok eu vou amosar, este é Michael FR

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1