PDA

View Full Version: Løst Ikke vise Original Version Når oversatt.

gareth
02-06-11, 22:05
Tittelen bør lese "Ikke vise Original Version Når oversatt

Når jeg post på engelsk, deretter vise innlegget i walisiske det ikke viser den opprinnelige non oversatt versjon eller bilder for å vise at innlegget har blitt oversatt

Det burde vises på denne måten:

Når jeg post på engelsk, deretter vise jobben i walisisk, det viser ikke den opprinnelige versjonen eller ikke oversatt bildene for å vise at jobben har blitt oversatt

Jeg satt det må bruke javascript for både gjester og registrerte brukere. Jeg har prøvd andre metoder også, men ingen av dem har virket.

Jeg har prøvd å lese innlegg når du er logget inn og da logget ut (jeg selv prøvde på en annen datamaskin), med det samme problemet.

Har jeg gått glipp av en innstilling?
Eller må jeg gjøre for å redigere malen?

Området er North Wales inntil - forum for Isle of Anglesey, Gwynedd, Conwy, Flintshire, Wrexham, Denbighshire (http://northwalesforums.co.uk)

vBET
02-06-11, 22:52
Tittel på denne tråden korrigert som du whished:)

Vær oppmerksom på at opprinnelige meldingen vises bare for meldinger skrevet på andre språk som forumet default (akkurat som i eksempel vedlagt deg). Så hvis noen skriver i forumet språk så etter oversettelsen har han bare oversatt side uten opprinnelige teksten, fordi opprinnelige teksten er tilgjengelig i original forumet URL. Men når noen skriver i andre språk enn forumet default deretter opprinnelige meldingen kan legges å la folk vite hva som var det opprinnelige innholdet (1 kanskje brukeren vet dette språket;.. 2 ellers hvordan man skal vite hva som var den opprinnelige meldingen).

Fordi forumet er på engelsk det ikke skal vise opprinnelige meldingen når oversatt for innlegg skrevet på engelsk. Det bør bare for innlegg skrevet i forskjellige språk. Du kan se samme oppførsel på vårt forum.

Så med mindre jeg misforstått, er det ingen problem. Vennligst bekreft hjelper denne informasjonen eller har du fortsatt trenger litt hjelp her?

PS.
Vær oppmerksom på at dette kan gjøres dersom hver meldingen ble ugjennomsiktig i [lang = no] meldingen [/ lang] BBCode (uten mellomrom), men vBET ikke automatisk ugjennomsiktig bare for meldinger skrevet på annet språk enn forumet standard. Først fant vi det ikke er fornuftig å gjøre det for alle meldinger (de fleste vil være i ditt forum standard språk). Second det ville påvirke ytelsen, fordi hver melding må analyseres av BBCode parser under hver skjerm.
Her har du eksempel:
dette er bare en test

gareth
03-06-11, 01:30
Akkurat OK nå forstår jeg.

Bare testet det og det fungerer akkurat som du sier.

Problem løst. Eller skal jeg si, var det ingen problem å starte med.

gareth
03-06-11, 01:53
Hmm hva som skjedde med min andre tråd om problem å få vbet å jobbe med vbadvanced linker katalogen: forvirret:

vBET
03-06-11, 13:49
Har ingen anelse - Jeg sjekket alle innlegg i din medlemsside men fant ingen emne om vbadvanced gjort av deg. Vi hadde en gang server problem og innlegg fra en dag forsvant (på grunn av utilsiktet backup gjenopprette) - det ble beskrevet i kunngjøringen, så kanskje dette er grunnen. Uansett - bare lage ny tråd om problemet ditt med vbadvanced og vi vil sjekke den:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1