PDA

View Full Version: Løst Ikke Viser Originale version, når oversat.

gareth
02-06-11, 22:05
Titlen bør læse "Ikke viser Original Version Når den er omsat

Når jeg indlæg på engelsk, så se indlæggets på walisisk er det ikke viser den oprindelige ikke oversat version eller billeder for at vise, at stillingen er blevet oversat

Det skal vise sådan her:

Når jeg indlæg på engelsk, derefter se jobbet på walisisk, betyder det ikke viser den oprindelige version eller ikke oversat de billeder at vise, at jobbet er blevet oversat

Jeg har det indstillet til at bruge javascript for både gæster og registrerede brugere. Jeg har prøvet andre metoder så godt, men ingen af dem har virket.

Jeg har prøvet at se efter når du er logget ind og når du er logget ud (Jeg har endda prøvet på en anden computer), med det samme problem.

Har jeg savnede en indstilling?
Eller skal jeg redigere skabelonen?

Sitet er North Wales Forum - Forummet for Isle of Anglesey, Gwynedd, Conwy, Flintshire, Wrexham, Denbighshire (http://northwalesforums.co.uk)

vBET
02-06-11, 22:52
Titlen på denne tråd korrigeret som du udtrykt ønske:)

Bemærk venligst, at oprindelige meddelelse vises kun efter indlæg skrevet i andre sprog, som Forum standard (ligesom i eksempel kan du vedlagt). Så hvis nogen skriver i dit forum sprog, så efter oversættelse, han netop har oversat side uden oprindelige tekst, fordi oprindelige tekst er tilgængelig i original forum URL. Men når nogen skriver i andre sprog end forum standard så oprindelige meddelelse kan tilføjes at lade folk vide, hvad der var det oprindelige indhold (1 måske bruger kender dette sprog;.. 2 på anden måde, hvordan du vide, hvad der var den oprindelige meddelelse).

Fordi dit forum er på engelsk, bør det ikke vise oprindelige meddelelse når de bliver oversat til indlæg skrevet på engelsk. Den bør kun indlæg skrevet i forskellige sprog. Du kan se samme adfærd på vores forum.

Så medmindre jeg misforstået, er der ingen problem. Bekræft venligst ikke disse oplysninger hjælper eller har du stadig brug for lidt hjælp her?

PS.
Bemærk venligst, at dette kunne ske, hvis hver enkelt din besked var uigennemsigtigt i [lang = da] meddelelsen [/ Lang] BBkode (uden mellemrum), men vBET ikke automatisk uigennemsigtige kun efter indlæg skrevet på andet sprog end forum standard. Først fandt vi der ikke er nogen mening at gøre det for alle meddelelser (de fleste vil være i dit forum standardsprog). For det andet ville det påvirke din præstation, fordi hver besked skal analyseres af BBCode parser i løbet af hver skærm.
Her har du eksempel:
Dette er blot en test

gareth
03-06-11, 01:30
Lige OK nu forstår jeg.

Bare testet det og det virker præcis som du siger.

Problem løst. Eller skal jeg sige, var der ikke noget problem at starte med.

gareth
03-06-11, 01:53
Hmm hvad der skete med min anden tråd om problem at få vbet at arbejde med vbadvanced links mappen: forvirret:

vBET
03-06-11, 13:49
Har ingen ide om - jeg tjekket din alle indlæg på din medlemsside, men fandt ingen emne om vbadvanced lavet af dig. Vi havde engang server spørgsmål og indlæg fra den ene dag forsvandt (på grund af utilsigtet backup gendanne) - det blev beskrevet i fondsbørsmeddelelse, så måske dette er årsagen. Anyway - blot skabe ny tråd om dit problem med vbadvanced og vi vil tjekke det:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1