View Full Version: Allerede gjort Språk beskrivelser som skal oversettes samt
Cybershaolin
28-11-09, 20:24
Når du bruker fransk som standard språk, hvorfor vi ikke ser beskrivelser av språk i fransk?
For eksempel ønsker jeg vi kunne ha beskrivelsene i vårt eget morsmål, så i stedet for "fransk", bør jeg se "Français" ad alle andre språk beskrivelser bør ha en fransk oversettelse, nei?
Se bilde.
Vennligst merk at alle standard setninger for vBET er på engelsk. Alt du trenger å gjøre er å oversette setninger til ditt eget språk (i Admin CP).
Cybershaolin
29-11-09, 07:32
Jeg prøvde å oversette setninger for språkene i orden for dem å vise i mitt eget språk og det fungerer ikke.
For eksempel oversatte jeg disse:
vbenterprisetranslator_cache_fr og vbenterprisetranslator_flag_fr men ingenting forandret seg hvor som helst, enten for flagg eller i profilen og registrering.
Hva har jeg å bruke til å oversette dem for å ha flagget beskrivelsene oversatt i mitt eget språk?
Også på ting jeg ikke forstår. Her på nettstedet ditt når jeg bytter fra engelsk til fransk beskrivelsene i usercp er oversatt på fransk! (Selv om de ikke er sortert ut riktig alfabetisk lenger). Visste du oversette dem eller det er gjort av Google? Fordi, på min side de ikke er oversatt når jeg bytter fra ett språk til et annet.
Du har rett. Sorry for desinformasjon. Oversettelser er laget av Google når siden er oversatt. I vårt tilfelle er det gjort fordi vi sende det på engelsk, og vi forteller at det er i engelsk. I tilfelle det ikke virker, fordi du fortelle Google at det er på fransk og det er ikke.
Jeg aksepterer det som endrer anmodning om å støtte språk navnene på andre språk for flagg.
Igjen beklager for forvirring og takk for din tid:)
Cybershaolin
29-11-09, 17:50
Thanks vBET. Virkelig verdsatt. :)
Done - vil bli inkludert i 3.3.0
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):