PDA

View Full Version: Al gedaan Talen beschrijvingen ook worden vertaald

Cybershaolin
28-11-09, 20:24
Bij het Franse gebruik als standaard taal, waarom niet we zien de beschrijvingen van de talen in het Frans?

Bijvoorbeeld, ik zou willen dat we kunnen de beschrijvingen in onze eigen moedertaal, zodat, in plaats van "Franse", ik zou "Français" ad alle andere talen beschrijvingen moet een Franse vertaling hebben, niet?

Zie foto.

vBET
28-11-09, 21:48
Houdt u er rekening mee dat alle standaard zinnen voor vBET zijn in het Engels. Het enige wat u hoeft te doen is te vertalen zinnen naar de taal (in Admin CP).

Cybershaolin
29-11-09, 07:32
Ik probeerde het vertalen van de zinnen voor talen om voor hen te weer te geven in mijn eigen taal en het werkt niet.

Bijvoorbeeld, vertaalde ik deze:
vbenterprisetranslator_cache_fr en vbenterprisetranslator_flag_fr maar niets veranderd waar dan ook, noch voor de vlaggen of in het profiel en de registratie.

Wat doet ik gebruiken om ze te vertalen in om de vlag beschrijvingen vertaald in mijn eigen taal hebben?

Ook, op wat ik niet begrijp. Hier op de site als ik overstap van Engels naar Frans de beschrijvingen in usercp worden vertaald in het Frans! (Hoewel ze niet zijn gesorteerd op de juiste wijze alfabetisch meer). Heeft u vertalen of het is gedaan door Google? Want aan mijn kant zijn ze niet vertaald als ik van de ene taal naar een andere.

vBET
29-11-09, 16:00
Je hebt gelijk. Sorry voor de desinformatie. Vertalingen worden gemaakt door Google wanneer de pagina is vertaald. In ons geval is het gedaan omdat we te sturen in het Engels, en we vertellen dat het in het Engels. In uw geval het niet werkt, omdat je te vertellen Google dat het in het Frans en het is niet.

Ik accepteer het als change request aan talen namen in andere talen voor vlaggen te ondersteunen.

Nogmaals sorry voor de verwarring en bedankt voor je tijd:)

Cybershaolin
29-11-09, 17:50
Bedankt vBET. Echt gewaardeerd. :)

vBET
25-12-09, 17:13
Gedaan - zal worden opgenomen in 3.3.0

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1