View Full Version: Løst Problem når de besøkende registrere seg
Hei alle når besøkende forsøker å Join Forum vise dem følgende melding Du har valgt å ikke godta vilkårene i Forum, så du vil ikke kunne fortsette i registeret. Klikk her for å gå tilbake til Hjem, eller trykk på Tilbake-knappen i nettleseren hvis du godtar forum reglene nå. Dette problemet er på alle språk Er det en løsning på dette problemet? Thanks
Vennligst PM meg linken til forumet ditt.
Vennligst bruk vBET konfigurasjon og sett at du har rett til venstre for - det vil endre den til venstre til høyre for aktuelle språkene. Nå er det ikke lesbar for mange mennesker.
Vær oppmerksom på at under Opera ditt forum ikke er lesbar - alt flyter.
Også kan jeg ikke finne link for register - noen hint, hvor jeg vil finne det? :)
Vel jeg skiftet retning av Forum høyre til venstre for en link til dette registeret er syrionline.com/vb3/register.php? Language = no
Som jeg kan se dette skjer også for ikke oversatt side (jeg er ikke sikker - Jeg skjønner det ikke uten oversettelse, men jeg ser at det er advarsel istedenfor påmeldingsskjema). Det er derfor jeg tenker at det ikke er feil av vBET. Vennligst sjekk det på den opprinnelige siden hvis samme skje kan du også deaktivere vBET og sjekk igjen. Hvis det fortsatt skje så må du lete et annet sted fordi det ikke er vBET feil.
Vennligst la meg vet at jeg er rett.
Min fungerer bra og det er ingen problem med noen problem med forumet og registrering i forumet fungerer godt, men problemet er at når jeg velger et annet språk enn originalspråket av forumet, for eksempel, ble en besøkende fra Australia for å velge språk i landet registrerte Forum vise ham et brev at han ikke enige om reglene Forum Har du en idé?
Fungerer bra
http://www.syrionline.com/vb3/register.php
Fungerer ikke og etter godkjenning av forumet og oppfølging viser meg en feil jeg ikke godkjenner lover http://www.syrionline.com/vb3/register.php?language=en
Min fungerer bra og det er ingen problem med noen problem med forumet og registrering i forumet fungerer godt, men problemet er at når jeg velger et annet språk enn originalspråket av forumet, for eksempel, ble en besøkende fra Australia for å velge språk i landet registrerte Forum vise ham et brev at han ikke enige om reglene Forum Har du en idé?
Jeg leter etter ledetråder akkurat nå.
Ett holdepunkt - slik jeg ser etter å ha klikket registrering knappen det ikke bringe deg til registreringsskjemaet (url register.php?do=register), Men bare å sette mail (register.php?do=vMail).
På dette tidspunktet har jeg ingen anelse om ikke dette forårsaker problemet, men vi kan bare sjekke det. Hvis du kan du endre et øyeblikk konfigurasjonen, så klikke registrering knappen generere hele påmeldingsskjema. Også kan du fortelle meg hvordan du konfigurerer vBulletin å ha oppførsel av deg forum - jeg vil teste det på våre tester fora.
Ett holdepunkt - slik jeg ser etter å ha klikket registrering knappen det ikke bringe deg til registreringsskjemaet (url register.php?do=register), Men bare å sette mail (register.php?do=vMail).
På dette tidspunktet har jeg ingen anelse om ikke dette forårsaker problemet, men vi kan bare sjekke det. Hvis du kan du endre et øyeblikk konfigurasjonen, så klikke registrering knappen generere hele påmeldingsskjema. Også kan du fortelle meg hvordan du konfigurerer vBulletin å ha oppførsel av deg forum - jeg vil teste det på våre tester fora.
Jeg stoppet Produkt gjøre = vMail
Sjekk mail
Problemet fortsetter
Nå viser en lenke på påmeldingsskjema register.php? Har = register
vBulletin
Jeg har en lisens reell
OK. Jeg er fortsatt på jakt. Ett hint - kanskje det er noe problem med redirections (om 301 omdirigering skjer så vil det tapt informasjon om avtalen for forumet forhold). Jeg vil skrive en robot i noen minutter så jeg får se gjør noe sånt skjer. Vær rolig - vi vil finne løsning for det:)
OK - jeg vet grunnen. Det er hva jeg tenkte - du har omdirigering, fordi i formen URL opphold uten språk parameter. Det er derfor omdirigering skjer. Jeg lurer på hvorfor URL i skjemaet ikke ble endret (det burde være) - Jeg vil undersøke det akkurat nå:)
Bruker du noen mod som forandrer URLer i form? Jeg ser i mod-koden din html kode og vårt forum html kode. Det skal fungere. Så for bedre etterforskning vil jeg ha tilgang til forumet ditt. Vennligst PM meg tilgang til FTP (trolig jeg ikke trenger Admin CP).
Et viktig spørsmål - er du kjører på vBET 3.x ...?
Det ser ut som du har fri vBET 2.x som bare gjorde oversettelser og støtter ikke multi språksamfunn. Hvis du vil at brukerne skrive meldinger på forskjellige språk og registrere deg til forum din fra andre land så må du kjøpe vBET 3.x lisens. Beklager at jeg spurte ikke det i begynnelsen ville det trygt oss messe mye tid;)
Vel Har du aksepterer betaling via Western Union? Er det meg å være en pådriver for produktet soner ((Midtøsten)) er betalt: D
Vel Har du aksepterer betaling via Western Union? Er det meg å være en pådriver for produktet soner ((Midtøsten)) er betalt: D
Jeg ser ikke noe svar! : O
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):