Ver Versión Completa: Resolto Problema cando os visitantes rexistrarse
Ola a todos cando os visitantes tentan Join Forum amosar-lles a seguinte mensaxe Vostede optou por non aceptar os termos do Foro, así que non será capaz de continuar no rexistro. Prema aquí para volver á páxina principal, ou prema o botón "Atrás" do seu navegador se de acordo coas regras do taboleiro agora. Este problema é en todas as linguas Existe unha solución a este problema? Grazas
Por favor, AM me enlace a súa foro.
Por favor, use configuración vBET e establecer que ten dereita a esquerda - que ha mudalo á esquerda á dereita para idiomas apropiado. Agora non é lexible por moitas persoas.
Teña en conta que no Opera o foro non é lexible - todo está fluíndo.
Tampouco podo atopar ligazón para rexistro - algunha información, onde eu vou atopalo? :)
Ben eu mudei a dirección do Foro para a dereita á esquerda unha ligazón a este rexistro é syrionline.com/vb3/register.php? Language = en
Cómo podo ver o que pasa tamén para páxina non traducida (non estou seguro - non, non entendo, sen tradución, pero eu vexo que non hai aviso no canto de formulario de inscrición). É por iso que eu estou a pensar que non é culpa da vBET. Por favor, comprobe na súa páxina orixinal, se ocorrer o mesmo que tamén se pode desactivar vBET e comproba de novo. Se aínda acontecen, así que ten que buscar noutro lugar porque non é culpa vBET.
Por favor me aviso estou seguro.
O meu traballo ben e non hai ningún problema con calquera problema de foro de rexistro no marco do Foro funciona ben, pero o problema é que cando seleccionar o idioma diferente da lingua orixinal do foro, por exemplo, era un visitante de Australia para seleccionar o idioma do Foro país rexistrado amosar-lle unha carta que el non concordar coas regras foro ten unha idea?
Funciona ben
http://www.syrionline.com/vb3/register.php
Non funciona e cando aprobar as leis do foro e seguimento mostra me interpretar mal, eu non fixen a aprobación das leis http://www.syrionline.com/vb3/register.php?language=en
O meu traballo ben e non hai ningún problema con calquera problema de foro de rexistro no marco do Foro funciona ben, pero o problema é que cando seleccionar o idioma diferente da lingua orixinal do foro, por exemplo, era un visitante de Australia para seleccionar o idioma do Foro país rexistrado amosar-lle unha carta que el non concordar coas regras foro ten unha idea?
Estou buscando pistas agora.
Unha pista - ao meu ver, despois de premer no botón de rexistro que non levalo ao formulario de inscrición (url register.php?do=register), Pero só a definición e (register.php?do=vMail).
Neste momento eu non teño idea se isto causa o problema, pero podemos simplemente verificalo. Se pode, por favor cambie a un momento a súa configuración, o botón de rexistro para xerar formulario de inscrición premendo todo. Tamén por favor me diga como configurar vBulletin ter comportamento do seu foro - Vou probalo nos nosos foros de probas.
Unha pista - ao meu ver, despois de premer no botón de rexistro que non levalo ao formulario de inscrición (url register.php?do=register), Pero só a definición e (register.php?do=vMail).
Neste momento eu non teño idea se isto causa o problema, pero podemos simplemente verificalo. Se pode, por favor cambie a un momento a súa configuración, o botón de rexistro para xerar formulario de inscrición premendo todo. Tamén por favor me diga como configurar vBulletin ter comportamento do seu foro - Vou probalo nos nosos foros de probas.
Eu parei de produto de = vmail
Comprobar correo-e
O problema segue
Agora mostra unha ligazón no register.php formulario de inscrición? Do = rexistro
vBulletin
Eu teño unha certa licenza
Aceptar. Eu aínda estou buscando. Unha información - quizais haxa algún problema con redireccións (si 301 redirección acontece, el ha perder información sobre acordo para as condicións do foro). Vou escribir un robot en poucos minutos así que vou ver se algo así acontece. Teña calma - imos atopar solución para iso:)
OK - Eu sei o motivo. É o que eu pensaba - tes redirección, porque en forma de URL queda sen parámetro linguaxe. É por iso que a redirección acontece. Eu me pregunta por URL no formulario non cambiou (debe ser) - vou investigar que agora:)
Está a utilizar algún mod que cambia URLs en forma? Estou buscando o código mod, o seu código html e noso foro código html. Debe funcionar. Así, para mellor investigación vou ter acceder ao foro. Por favor, AM me acceso ao seu FTP (probablemente eu non vou ter CP Admin).
Unha cuestión importante - vostede está executando en vBET 3.x ...?
Parece que ten 2.x vBET libre que acaba de facer traducións e non o apoio da comunidade en varios idiomas. Se quere que os seus usuarios escribir mensaxes en varias linguas e rexistrar para o seu foro de outros países, así que ten que mercar vBET licenza 3.x. Sentímolo, eu non pedín-lo no inicio que sería moi seguro nos posto de tempo;)
Ben Vostede acepta o pago con Western Union? É que eu sexa un promotor de zonas seu produto ((Oriente Medio)) son pagados: D
Ben Vostede acepta o pago con Western Union? É que eu sexa un promotor de zonas seu produto ((Oriente Medio)) son pagados: D
Non vexo ningunha resposta! : O
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):