Veure la Versió Completa: Resolt Problema quan el registre de visitants
Hola a tots, quan els visitants intenten unir-s'hi fòrum mostrarà el següent missatge S'ha optat per no acceptar les condicions del Fòrum, pel que no serà capaç de continuar en el registre. Feu clic aquí per tornar a casa, o premeu el botó "Enrere" en el seu navegador, si està d'acord amb les regles del fòrum ara. Aquest problema és en tots els idiomes Hi ha una solució a aquest problema? Gràcies
Si us plau, em PM enllaç al seu fòrum.
Si us plau, utilitzeu la configuració VBET i establir que s'han de dreta a esquerra - que canviarà d'esquerra a dreta per als idiomes apropiats. Ara bé, no es pot llegir de moltes persones.
Tingueu en compte que en el fòrum de l'Opera no és llegible - tot flueix.
També no puc trobar enllaç per registrar - alguna pista, on el trobaré? :)
Així que vaig canviar la direcció del Fòrum de dreta a esquerra d'un enllaç a aquest registre és syrionline.com/vb3/register.php? Language = ca
On puc veure això passa també a la pàgina no traduït (no estic segur - Jo no, no ho entenc sense necessitat de traducció, però veig que hi ha una advertència en lloc de formulari d'inscripció). És per això que estic pensant que no és culpa de VBET. Si us plau, consulti a la seva pàgina original, si el mateix passa també pot desactivar VBET i comprovar de nou. Si segueixen passant llavors vostè ha de buscar en un altre lloc perquè no és culpa de VBET.
Si us plau, m'ho saber estic en el cert.
La meva feina bé i no hi ha cap problema amb qualsevol problema de fòrum i registre en el fòrum funciona bé, però el problema és que en seleccionar un idioma que no sigui l'idioma original del fòrum, per exemple, va ser un visitant d'Austràlia per seleccionar l'idioma del Fòrum país registrar mostrar-li una carta que no estava d'acord en les regles Fòrum Té una idea?
Funciona bé
http://www.syrionline.com/vb3/register.php
No funciona i a l'aprovació de les lleis del Fòrum i seguiment em mostra un error que no aprovo de lleis http://www.syrionline.com/vb3/register.php?language=en
La meva feina bé i no hi ha cap problema amb qualsevol problema de fòrum i registre en el fòrum funciona bé, però el problema és que en seleccionar un idioma que no sigui l'idioma original del fòrum, per exemple, va ser un visitant d'Austràlia per seleccionar l'idioma del Fòrum país registrar mostrar-li una carta que no estava d'acord en les regles Fòrum Té una idea?
Estic a la recerca de pistes en aquests moments.
Una pista - com jo ho veig després de fer clic el botó de registre que no li porta a la fitxa d'inscripció (url register.php?do=register), Però només per configuració del correu (register.php?do=vMail).
En aquest moment no tinc ni idea fa això fa que el problema, però només ha de comprovar. Si pots per favor, canvieu per un moment de la seva configuració, fent clic al botó per generar el registre formulari d'inscripció complet. També si us plau digui com configurar vBulletin a tenir un comportament de fòrum de la seva - que posarà a prova als nostres fòrums proves.
Una pista - com jo ho veig després de fer clic el botó de registre que no li porta a la fitxa d'inscripció (url register.php?do=register), Però només per configuració del correu (register.php?do=vMail).
En aquest moment no tinc ni idea fa això fa que el problema, però només ha de comprovar. Si pots per favor, canvieu per un moment de la seva configuració, fent clic al botó per generar el registre formulari d'inscripció complet. També si us plau digui com configurar vBulletin a tenir un comportament de fòrum de la seva - que posarà a prova als nostres fòrums proves.
Vaig deixar de fer producte = vmail
Comprovar el correu
El problema continua
Ara mostra un enllaç a la register.php formulari d'inscripció? Do = Registre
vBulletin
Tinc una veritable llicència
Acceptar. Encara estic buscant. Una pista - potser hi ha algun problema amb les redireccions (si la redirecció 301 que passa llavors es perd la informació sobre l'acord de les condicions del fòrum). Vaig a escriure un robot en pocs minuts, així que veurem què passa una cosa així. Mantingui la calma - trobarem una solució per això:)
OK - sé la raó. És el que vaig pensar - té la redirecció, ja que en forma d'URL es queda sense els paràmetres del llenguatge. És per això que la redirecció succeeix. Em pregunto per què en forma d'URL no ha canviat (s'ha de) - ho vaig a investigar ara mateix:)
Està utilitzant un mod que canvia les adreces URL en forma? Estic buscant en el codi de mod, el codi html i el codi html fòrum. S'ha de treballar. Així que per a una millor investigació que tindrà accés al teu fòrum. Si us plau, em PM accés al seu FTP (probablement no tindrà administrador CP).
Una pregunta important - que s'estan executant en VBET 3.x ...?
Sembla que han 2.x VBET lliure que acaba de fer traduccions i no suport de la comunitat en diversos idiomes. Si voleu que els usuaris escriure missatges en diferents idiomes i subscriure al seu fòrum d'altres països, llavors vostè ha de comprar VBET llicència 3.x. Ho sento, no ho demano al principi que seria molt segur ja que ens de temps;)
Així que vostè accepti el pagament per Western Union? És que jo sigui un promotor de les seves zones de producte ((Orient Mitjà)) es paguen: D
Així que vostè accepti el pagament per Western Union? És que jo sigui un promotor de les seves zones de producte ((Orient Mitjà)) es paguen: D
No veig cap resposta! : O
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):