View Full Version: Løst Feil i vbet_getRedirectionLanguage ()
Hei alle, jeg har tusenvis av slike feil i error.log:
Call to undefined function vbet_getRedirectionLanguage() in /includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 952
952 Eller linjer 947, avhengig av hvilken metode for omdirigering brukes.Forumet og oversettelsene arbeider selvsagt. Hvordan kan du fikse dette?Takk & GrüßeHangman
kamilkurczak
05-10-10, 11:44
Vennligst prøv dette quick fix:
1. Rediger filen inneholder / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Finn:
function vbet_global_bootstrap_init_start2() {
3. Legg NEDENFOR:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php');
Vennligst svar meg etter dette redigere.
Hei, synes fastsette å arbeide. En siste sporadiske feilmeldingen forblir i mange Dank.Nun:
PHP Fatal error: Class 'vB_Template_Runtime' not found in /includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 352
Hilsener, Hangman
kamilkurczak
06-10-10, 11:38
kan du lime her er en url til nettstedet med denne meldingen?
Thanks
Ja, jeg kan. : TThe er mobil-spørsmål (http://www.mobilfunk-faq.info) før fastsette fra det andre innlegget ingen flaggene var vises min mening, hvis det var et innlegg og språket var ikke standardspråket på forumet. Det ville forklare feilmeldingen, men alle går bra. Feilmelding
Class 'vB_Template_Runtime' not found er imidlertid fortsatt sporadisk.Hilsener, Hangman
kamilkurczak
07-10-10, 09:45
Denne klassen: vB_Template_Runtime er å bruke automatisk av BB når BB generere nettstedet ditt.
Når du har dette problemet - siden din er sannsynligvis generert av mod (ikke BB) og denne klassen vB_Template_Runtime (fil med denne klassen) ikke er i bruk.
Så bør du finne en konflikt. For å gjøre dette:
først: prøv å gjenskape dette problemet på nettstedet ditt (finne en tråd, site, forum osv. da meldingen om problemet viste)
dernest: prøv å deaktivere alle mods (én etter én) uten vBET og prøve å legge merke til, når problemet forsvinner.
Vær så snill, hvis du kan finne denne mod - skriv her om det.
kamilkurczak
14-10-10, 10:39
ikke noe svar. Jeg tror - løst. Hvis ikke, kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):