PDA

View Full Version: Opgelos Fout in vbet_getRedirectionLanguage ()

Hangman
04-10-10, 20:14
Hi, ek het duisende sulke foute in die error.log:

Call to undefined function vbet_getRedirectionLanguage() in /includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 952

Line 952 of line 947, afhangend van wat herleiding metode wat jy gebruik. Die Forum en die vertaling werk natuurlik. Hoe kan dit vasgestel word? Dankie & groete Hangman

kamilkurczak
05-10-10, 11:44
Probeer asseblief hierdie quick fix:
1. Edit lĂȘer bevat / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Search:

function vbet_global_bootstrap_init_start2() {
3. Voeg HIERONDER:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php');

Antwoord my asseblief na hierdie wysig.

Hangman
06-10-10, 10:48
Hi, die fix blyk te werk. Dankie. Nou is daar steeds 'n laaste sporadiese fout boodskap:

PHP Fatal error: Class 'vB_Template_Runtime' not found in /includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 352

Groete, Hangman

kamilkurczak
06-10-10, 11:38
kan jy plak jy hier 'n URL na die site met hierdie boodskap?
Danksy

Hangman
06-10-10, 22:14
Ja, ek kan. : D Die URL is Mobile Algemene Vrae (http://www.mobilfunk-faq.info) voor die fix van die tweede post in my opinie is nie vlae vertoon wanneer 'n mens in 'n post en die taal is nie die standaard taal van die forum gehad het. Dit sou die fout boodskap te verduidelik, maar nou alles is. Fout boodskap
Class 'vB_Template_Runtime' not found kom tog sporadies. Groete, Hangman

kamilkurczak
07-10-10, 09:45
Hierdie klas: vB_Template_Runtime is outomaties deur VB gebruik wanneer vB jou werf in te genereer.
Wanneer jy hierdie probleem het - jou bladsy is waarskynlik gegenereer deur mod (nie VB) en hierdie klas vB_Template_Runtime (lĂȘer met hierdie klas) nie gebruik word nie.

So, moet jy 'n konflik. Om dit te doen:
Eerstens: probeer om hierdie kwessie om voort te plant op jou werf (vind 'n draad, site, forum ens wanneer die boodskap van die kwessie het getoon)
Tweedens: probeer om alle mods (een vir een) te skakel sonder vBET en probeer om op te let, Wanneer die probleem verdwyn.

Asseblief, as jy kan hierdie mod vind - skryf hier daaroor.

kamilkurczak
14-10-10, 10:39
geen antwoord nie. Ek dink - opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1