Ver Versión Completa: Resolto Erro na vbet_getRedirectionLanguage ()
Ola, eu teño miles de tales erros no error.log:
Call to undefined function vbet_getRedirectionLanguage() in /includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 952
Liña 952 ou liña 947, dependendo do método de redirección que usa. O Foro ea tradución funciona obviamente. Como isto pode ser modificado? Grazas e cumprimento Hangman
kamilkurczak
05-10-10, 11:44
Por favor, inténteo esta solución rápida
1. Editar arquivo includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Buscar:
function vbet_global_bootstrap_init_start2() {
3. Engadir a continuación:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php');
Por favor, me responda despois desta edición.
Ola, a corrección parece funcionar. Grazas. Agora queda unha última mensaxe de erro esporádico:
PHP Fatal error: Class 'vB_Template_Runtime' not found in /includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 352
Saúdos, Hangman
kamilkurczak
06-10-10, 11:38
pode pegar aquí unha url á páxina web con esa mensaxe?
Grazas
Si, eu podo. : D A URL é FAQ Mobile (http://www.mobilfunk-faq.info) antes da corrección a partir do segundo post na miña opinión non foron amosar bandeiras cando un estaba nun poste e a lingua non é o idioma por defecto do foro tiña. Iso explicaría a mensaxe de erro, pero agora todo vale. Mensaxe de erro
Class 'vB_Template_Runtime' not found con todo, trátase esporadicamente. Saúdos, Hangman
kamilkurczak
07-10-10, 09:45
Esta clase: vB_Template_Runtime automaticamente usado por vB cando vB xerar o seu sitio.
Cando ten este problema - a súa páxina pode ser xerado por mod (non vB) e este vB_Template_Runtime clase (arquivo con esa clase) non está en uso.
Entón, ten que atopar un conflito. Para iso:
en primeiro lugar: proba reproducir este problema na súa páxina web (atopar un fío, web foro etc cando a mensaxe de emisión móstrase)
En segundo lugar: intentar desactivar todos os mods (un por un) sen vBET e intentar entender, cando o problema desaparece.
Por favor, se pode atopar este mod - escribir aquí sobre iso.
kamilkurczak
14-10-10, 10:39
ningunha resposta. Coido - resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):