View Full Version: Opgelost Titel vertaling verkort in vBadvanced (recente onderwerpen)
Dit is de recente onderwerpen in vbadvanced, was de post volledig geschreven in het Frans en vertaald in het Italiaans, maar zoals je kunt zien van de foto de titel is niet volledig en zijn shoud: Wii Shift 04,03
http://img204.imageshack.us/img204/9100/30178761.jpg
Ik heb geen letter / woord beperkingen in vBadvanced in feite 57 letters in titels komen zeer vaak voor op mijn forum.
Meest waarschijnlijk die u hebt ingesteld zeer korte maximale letters voor titel er (als het al is configureerbaar). Dus wat gebeurt er dat vbadvanced de titel zo gesneden uit (spaties toegevoegd om de evaluatie te voorkomen):
[L angtitle = fr] Wii [/ l angtitle]
enige overgebleven
[L angtitle = nl] W. ..
en vBET erkent gebroken langtitle zodat het af te vertalen en. En Google vertaling voor Frans W. .. lijkt te zijn: W. ..
Dat is wat de meeste waarschijnlijk gebeurt. Zo ja - dan is er geen een bug. vBET werkt prima, en je gewoon knippen titel te kort. Gelieve de andere lange titels en tel tot hoeveel borden die worden gesneden, ook kijken voor de configuratie van deze lengte (of vraag VBA team).
Gelieve te bevestigen doet het passend is uitleg en heeft u nodig onze toekomst te helpen in dit nummer:)
Het probleem Vbet is, hier is helmknop voorbeeld van vertaalde vBets auto en een regelmatige een:
http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg
Het probleem Vbet is, hier is helmknop voorbeeld van vertaalde vBets auto en een regelmatige een:
http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg
Houdt u er rekening mee dat [l angtitle = fr] 14 borden neemt, dus met [l angtitle = nl] i. .. maakt het 15 karakters van de originele titel
In uw titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. indien niet meegerekend [Guida] (kunnen sommige voorvoegsel niet titel), dan uit de titel blijft je 13 tekens. Niet zeker waarom niet 15 - misschien algoritme kost wat extra voor voorvoegsels.
Voor mij lijkt het eerder beschreven situatie. Maar we kunnen gemakkelijk controleren. Please:
1. Open file / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Zoek:
$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
3. Reactie het - zo te vervangen:
//$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
4. Upload bestand naar de server en controleer je niet vertaald pagina waar je het ziet (ingelogd zijn in het geval van de gebruikte gast cache)
Vertel hoe het dan eruit zal zien. Na dat de aangebrachte wijzigingen ongedaan.
In uw titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. indien niet meegerekend [Guida] (kunnen sommige voorvoegsel niet titel), dan uit de titel blijft je 13 tekens. Niet zeker waarom niet 15 - misschien algoritme kost wat extra voor voorvoegsels.
[Guida] is niet een prefix is het deel van de titel, die 57 tekens inclusief spaties heeft.
Houdt u er rekening mee dat [l angtitle = fr] 14 borden neemt, dus met [l angtitle = nl] i. .. maakt het 15 karakters van de originele titel
14 tekens (BBcode)
+
10 tekens inclusief spaties (titelnaam)
=
24 tekens (totaal)
dus het probleem is in vBet
1. Open file / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Zoek:
PHP Code:
$ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
3. Reactie het - zo te vervangen:
PHP Code:
/ / $ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
4. Upload bestand naar de server en controleer je niet vertaald pagina waar je het ziet (ingelogd zijn in het geval van de gebruikte gast cache)
Vertel hoe het dan eruit zal zien. Na dat de aangebrachte wijzigingen ongedaan.
Ik zal moeten wachten tot een andere auto vertaald thread verschijnt
Net wat test bericht, dat wil zeggen Kopieer deze een die je beschreven aan het begin.
Gelieve maakte deze bevestiging - zullen wij u vragen om toegang tot meer informatie, check it en op te lossen wanneer krijgen we de bevestiging dat het niet alleen titel gesneden te kort waarde
Wacht nog op bevestiging:)
werkte niet, laten we zeggen dat voordat ik kreeg I. .. Nu krijg ik [l angtitle = sk] I. ..
werkte niet, laten we zeggen dat voordat ik kreeg I. .. Nu krijg ik [l angtitle = sk] I. ..
Dus zoals je ziet je alrady hebt gesneden dergelijke korte. Het is niet vBET veroorzaken - probeer het dan door dissabling vBET - krijg je hetzelfde. De kwestie is omdat je mod snijdt de titel om dergelijke korte ...
Gelieve te bevestigen dat met vBET dissabled is het nog zo kort is ([l angtitle = sk] I. ..) en ook in een dergelijk geval kunt u vinden configuratie van uw mod die het mogelijk maken om maakte dit snijden langer of vraag naar personeel van vBadvanced HEP u met deze kwestie.
als ik gewoon bewerken van de titel copy-paste / de de titel werkt dan dus het is vbet gerelateerd.
kamilkurczak
14-07-10, 13:51
Gelieve te bevestigen dat met vBET dissabled is het nog zo kort is ([l angtitle = sk] I. ..)
wat te denken van deze kwestie met vBET dissabled?
kamilkurczak
14-07-10, 17:25
ok, verken ik het probleem en proberen op te lossen
ok, ik wacht.
wat betreft
Hi - neem mijn excuses voor lange tijd de evaluatie. Dit is onderwerp gestart door mij en aan Kamil tijdens mijn vakantie tijd. Dus misschien dat hij nog klein was overbelast. Op dit moment ben ik terug en zal zich inspannen om eindelijk sluiten van de kwestie:)
Ik denk dat het beste zou zijn als we het te controleren op uw bord en corrigeren in plaats van te verliezen meer tijd. Neem dus gewoon PM me details toegang tot uw forum FTP en Admin CP. Ook geef me exacte URL naar de pagina waar ik kan dit probleem zien. Als het niet zichtbaar is op dit moment - gelieve fabriceren het op een aantal testen thread - je zult verwijderen nadat we juist het probleem.
ok, verken ik het probleem en proberen op te lossen
Eventuele updates?
Gelieve kijk maar eens op de laatste te beantwoorden - omdat we niet in staat om te reproduceren op onze servers vroegen we u om toegang tot informatie. We zullen chcek en corrigeren op plaats:)
Ik wil graag probleem zelf oplossen, geef mij enkele opties, zodat ik kan proberen, als ik erop klik draad (ik raak niets) en druk vervolgens op te slaan bewerken werkt alles goed, wat betekent dat het goed zien.
kamilkurczak
05-08-10, 10:53
ja, maar Michał schreef in eerdere berichten zijn voorstellen voor oplossing. Werkte niet.
We kunnen niet dit probleem te reproduceren op onze test forum, dus is het erg moeilijk te vinden een goede oplossing.
Als we weten waar het probleem is in de code, zal het gemakkelijk zijn om een oplossing te vinden.
Kan je niet geven me een paar andere oplossingen? Ik zou zo graag willen DoItMyself dat in de toekomst zal ik weten wat te doen zonder last van iedereen op elke update.
Zoals ik al zei alles wat ik moet doen om de fout te herstellen is klik op Bewerken (touch niets) sla om de titel correct te krijgen. :)
Ik wil graag probleem zelf oplossen, geef mij enkele opties, zodat ik kan proberen, als ik erop klik draad (ik raak niets) en druk vervolgens op te slaan bewerken werkt alles goed, wat betekent dat het goed zien.
Als ik het goed begrijp - als titel is gebroken en u hebt gemaakt bewerken en zonder iets te veranderen op te slaan, dan is gecorrigeerd? En hoe ziet het er voor de nieuwe thread - is, is gebroken of OK?
Ook - Ik ben nog steeds te wachten op toegang details te kunnen om dit probleem op te lossen. Op dit moment houd je het zelf. Gelieve PM toegang tot gegevens, zodat we in staat zullen zijn om het probleem op te lossen en te sluiten.
Kan je niet geven me een paar andere oplossingen? Ik zou zo graag willen DoItMyself dat in de toekomst zal ik weten wat te doen zonder last van iedereen op elke update.
Zoals ik al zei alles wat ik moet doen om de fout te herstellen is klik op Bewerken (touch niets) sla om de titel correct te krijgen. :)
Eens te meer - we moeten de toegang tot uw forum. Moeten we eerst de oorzaak van het probleem dat moet worden kunnen het probleem te verhelpen vinden. En we zullen zoeken naar oplossing die zal worden opgenomen in de volgende versie - dus vullen we vinden voor oplossing die niet zal behoeft te worden gewijzigd in elke update.
Op dit moment kunnen we niet geven u DoItYourself oplossing, want we hebben geen oplossing en je bent houdt ons voor het vinden van het. Als u wilt hebben opgelost - geef ons toegang. Als u op de hoogte over veiligheidskwesties, dan maak tijdelijke accounts voor ons, of wachtwoorden aan een tijdelijke verandering, of test exemplaar van uw forum met gereproduceerd probleem te creëren.
Als ik het goed begrijp - als titel is gebroken en u hebt gemaakt bewerken en zonder iets te veranderen op te slaan, dan is gecorrigeerd? En hoe ziet het er voor de nieuwe thread - is, is gebroken of OK?
Ook - Ik ben nog steeds te wachten op toegang details te kunnen om dit probleem op te lossen. Op dit moment houd je het zelf. Gelieve PM toegang tot gegevens, zodat we in staat zullen zijn om het probleem op te lossen en te sluiten.
Te laten werken.
1. Klik op Bewerken
2. Niets doen
3. Gewoon op te slaan
= Werkt 100% betekent dat er niets is gebroken!
Dus misschien is het al opgelost en wat je ziet is het alleen in de cache slecht resultaat van vorige versies. Vertel hoe het werkt voor geheel nieuwe thread - zijn resultaten worden vervolgens op OK (zonder het maken van deze dummy bewerken stap). Als u op OK dan denk ik dat het probleem niet meer bestaat en we kunnen sluiten deze kwestie:)
kamilkurczak
27-08-10, 16:28
geen antwoord - dus ik begrijp dat is opgelost. Zo niet dan schrijf hier en ik zal deze draad weer open.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):