Ver Versión Completa: Resolto Tradución do título abreviado en vBadvanced (temas máis recentes)
Esta é a temas recentes en vbadvanced, o post foi escrito totalmente en francés e traducido en italiano, pero como podes ver na foto do título non está completa e debían ser: Wii Cambio 04.03
http://img204.imageshack.us/img204/9100/30178761.jpg
Eu non teño ningunha carta / limitacións palabra en vBadvanced en realidade 57 letras en títulos son moi comúns no meu foro.
Moi probablemente marcou letras máxima moi curto para o título alí (se o é configurable). Entón o que pasa é que vbadvanced cortar o título para a partir de (espazos engadido para evitar a avaliación):
[L = angtitle fr] Wii [/ l angtitle]
deixou só
[L = angtitle fr] W. ..
e vBET recoñece langtitle dobres así que rematei e traducir. Ea tradución de Google para francés W. .. parece ser: W. ..
Iso é o que máis probablemente ocorre. Se é así - así que non hai ningunha erro. vBET só funciona ben, e só cortar título a curto prazo. Verifique outros títulos longos e contar con cantos sinais eses son cortadas, ollar tamén para a configuración deste tamaño (ou pedir o equipo de VBA).
Por favor, confirme se é a explicación axeitada e precisa da nosa axuda futuro nesta edición:)
O problema é Vbet, aquí está o exemplo de antera vBets auto traducido e un estándar:
http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg
O problema é Vbet, aquí está o exemplo de antera vBets auto traducido e un estándar:
http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg
Teña en conta que [l = angtitle fr] ten 14 signos, así que ter [l = angtitle fr] i. .. fai 15 carácteres de título orixinal
No seu título: [Guida] Free Unlock e. .. se non conta [Guida] (pode ser un prefixo non o título), entón o título queda-lle 13 caracteres. Non sei por que non 15 - quizais algoritmo leva algún extra para prefixos.
Para min parece que situación descrita antes. Pero podemos facilmente comprobar iso. Por favor:
1. Abrir ficheiro / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Buscar:
$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
3. Coméntase lo - así substituír a:
//$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
4. Subida de arquivos ao servidor e comprobar a súa páxina non traducida, cando velo (estar rexistrado no caso de caché invitado utilizado)
Por favor, diga como se ve despois. Despois de que desfacer o cambio.
No seu título: [Guida] Free Unlock e. .. se non conta [Guida] (pode ser un prefixo non o título), entón o título queda-lle 13 caracteres. Non sei por que non 15 - quizais algoritmo leva algún extra para prefixos.
[Guida] non é un prefixo que forma parte do título, que ten 57 caracteres, incluíndo espacios.
Teña en conta que [l = angtitle fr] ten 14 signos, así que ter [l = angtitle fr] i. .. fai 15 carácteres de título orixinal
14 caracteres (BBcode)
+
10 caracteres, incluíndo espacios (título)
=
24 caracteres (totais)
entón o problema está na vBet
1. Abrir ficheiro / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Buscar:
PHP Code:
$ Output = vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
3. Coméntase lo - así substituír a:
PHP Code:
/ / $ Output = vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
4. Subida de arquivos ao servidor e comprobar a súa páxina non traducida, cando velo (estar rexistrado no caso de caché invitado utilizado)
Por favor, diga como se ve despois. Despois de que desfacer o cambio.
Vou ter que agardar a que outro thread auto traducido aparece
Só fixo algunhas post-exame, é dicir, copia este que describiu no inicio.
Por favor, fixo esta confirmación - imos pedirlle detalles de acceso, comprobar-la e resolver cando teremos a confirmación de que non é só a franxa título a valorar moi curto
Aínda á espera de confirmación:)
non traballo, digamos que antes eu teño I. .. agora eu recibín [l = angtitle sk] I. ..
non traballo, digamos que antes eu teño I. .. agora eu recibín [l = angtitle sk] I. ..
Entón, como ve-lo alrady telo cortado para tan curto. Non é vBET causa - por favor tente por dissabling vBET - obter o mesmo. A cuestión é por que o seu mod corta o título para tan pouco ...
Por favor confirme que con vBET dissabled aínda é tan curto ([l = angtitle sk] I. ..) e tamén, nese caso, por favor, atopar a configuración para o mod que permitiría aos fixo este corte máis ou pedir para o persoal de vBadvanced Hep ti con esta cuestión.
se eu simplemente editar a copia do título / pega o título do entón funciona así que é vbet relacionados.
kamilkurczak
14-07-10, 13:51
Por favor confirme que con vBET dissabled aínda é tan curto ([l = angtitle sk] I. ..)
que sobre este tema con vBET dissabled?
kamilkurczak
14-07-10, 17:25
ok, eu exploto o problema e tentar resolver
ok, eu estou esperando.
que se refire
Ola - por favor, tome as miñas desculpas por tempo de avaliación de lonxitude. Esta cuestión foi comezado por min e dado a Kamil durante o meu período de vacacións. Entón, é posible que era pouco resaltado. Agora estou de volta e vai traballar para finalmente pechar a cuestión:)
Coido que sería mellor se nós simplemente comprobar-lo na súa tarxeta e resolve-lo, no canto de perder máis tempo. Entón, por favor só me PM acceder a información para o seu foro FTP e CP Admin. Tamén por favor, me dea URL exacta a páxina onde podo ver esa cuestión. Se non está visible no momento - por favor, fabrica-la en algún fío de proba - ha eliminar-lo logo de resolver o problema.
ok, eu exploto o problema e tentar resolver
Todas as actualizacións?
Por favor, basta ollar na resposta anterior - porque non somos capaces de reproducir-lo nos nosos servidores, pedímoslle para detalles de acceso. Imos chcek e resolve-lo no lugar:)
Gustaríame reparalos lo só, me dea algunhas opcións para que eu poida tentar, cando premer en editar fío (eu non toque nada) e prema gardar todo funciona ben significado que amosa certa.
kamilkurczak
05-08-10, 10:53
si, pero Michał escribiu en artigos anteriores as súas propostas para solución. Non funcionou.
Non podemos reproducir este problema no noso foro de proba, polo que é moi difícil atopar unha boa solución.
Se sabemos onde o problema está no código, será doado atopar unha solución.
Non me pode dar algunhas outras solucións? Gustaríame DoItMyself para que no futuro eu vou saber o que facer sen molestar a ninguén en cada actualización.
Como dixo todo o que teño que facer para resolver o problema é premer en editar (toque nada) salve para obter o título de funcionar correctamente. :)
Gustaríame reparalos lo só, me dea algunhas opcións para que eu poida tentar, cando premer en editar fío (eu non toque nada) e prema gardar todo funciona ben significado que amosa certa.
Se eu entendín correctamente - cando o título está roto e fixo modificar e gardar sen cambiar nada, entón é corrixido? E como busca novo segmento - está roto ou é OK?
Tamén - aínda estou á espera de información de acceso para poder solucionar este problema. Neste momento prende-lo só. Por favor, detalles de acceso PM así que imos ser capaces de resolver a cuestión e pecha-o.
Non me pode dar algunhas outras solucións? Gustaríame DoItMyself para que no futuro eu vou saber o que facer sen molestar a ninguén en cada actualización.
Como dixo todo o que teño que facer para resolver o problema é premer en editar (toque nada) salve para obter o título de funcionar correctamente. :)
Unha vez máis - precisamos de acceso ao seu foro. Necesitamos primeiro atopar a causa do problema para poder solucionala-lo. E nós imos buscar solución que se incluirá na próxima versión - para que enche atopar para solución que non necesita de ningunha alteración en cada actualización.
Neste momento non podemos darlle solución DoItYourself, porque non temos solución e está seguro connosco para atopalo. Se queres telo resolto - por favor, nos dea acceso. Se está consciente sobre cuestións de seguridade, entón por favor, faga contas temporais para nós, ou cambiar claves para algúns temporais, ou crear instancia de proba do seu foro co tema reproducido.
Se eu entendín correctamente - cando o título está roto e fixo modificar e gardar sen cambiar nada, entón é corrixido? E como busca novo segmento - está roto ou é OK?
Tamén - aínda estou á espera de información de acceso para poder solucionar este problema. Neste momento prende-lo só. Por favor, detalles de acceso PM así que imos ser capaces de resolver a cuestión e pecha-o.
Para facelo funcionar.
1. Prema en Editar
2. Non facer nada
3. Só ten que gardar
= Obras significado 100% que nada está roto!
Entón, é posible que xa está resolto e que ve é só resultado do caché malo a partir de versións anteriores. Por favor, diga como funciona para segmento completamente novo - son os resultados son OK, a continuación (sen facer este paso editar simulado). Se OK, entón eu creo que a cuestión xa non existe e podemos pechar este problema:)
kamilkurczak
27-08-10, 16:28
sen resposta - así que entendo que está resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):