PDA

View Full Version: Opgelost functions_vbseo_createurl.php fout

linuxtuts
18-06-10, 01:21
Ik heb net gekocht vBET en branding vergoeding.

Ik krijg dit in mijn httpd logs wanneer het proberen om sitemap generator draaien en vBET niet CMS vertaalt helemaal beide, is prima in forums.

[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true

Ik heb "VB optimaliseren Pro", en de laatste en grootste vBSEO geïnstalleerd perfect draait. (Of in ieder geval waren ze **********. lol)

Ik heb gecontroleerd en opnieuw gecontroleerd alle bewerkingen.

Gelieve.

Bedankt,

PS: WTF! Kan zelfs niet na de url in code tags (15 na b4 **********)

vBET
18-06-10, 09:45
Hello.

Hebt u 'Link Type' om VBSEO_URI? Houdt u er rekening mee dat uw foutmelding betekent dat vBET bestand vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php is niet inbegrepen en vBET omvat, indien deze is geconfigureerd voor vBSEO links.

Over CMS vertaling - omschrijf meer. Heeft u lege pagina of een lege tekenreeks of alleen originele inhoud? Geef URL (PM als kan dat hier niet doen) naar de pagina waar we kunnen zien.

Over PS: Gelieve er rekening mee dat als gevolg van SPAM moesten we de mogelijkheid van het toevoegen van URL op ons forum te beperken. Het zal worden vrijgegeven na een paar berichten. En als je ziet *** betekent dit dat in de URL is een aantal van gecensureerde woorden gebruikt - het gewoon aan ons te geven met spaties, zullen we weten wat te doen met de it;)

linuxtuts
18-06-10, 13:58
Ik voel me zooooo dom (Hoe ben mis ik dat) Mate ...

Dat is alles wat was het stoppen van de sitemap.

Samenvatting:
============================
Forum Display: 1522
Toon Thread: 10088
Toon Post: 204
Lid Profielen: 3
Poll Results: 0
Blog Entries: 0
Blog Tags: 0
Album URL's: 0
Sociale groepen URL's: 1
Tag URL's: 1
Archief: 1521

Totaal aantal geïndexeerde URL's: 13344
Totale verwerkingstijd: 47,004.40 seconde

was 3400 iets ....:)

Maar het CMS is nog steeds niet vertalen.
Pagina iedere keer een time-out.

Ik stuur je een PM Mate.

Bedankt,

linuxtuts
18-06-10, 22:03
OK, ik meer informatie krijgen met behulp van "Safari browser".

Safari can’t open the page.

Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.

Thanks Mate,

vBET
19-06-10, 00:22
OK ik nu zie. Ook als ik het zie gebeurt alleen voor de CMS artikelen - hoofd CMS pagina werkt prima.

Het probleem is op niveau van vbenterprisetranslator_seo.php bestand. We hebben er code die moet beschermen tegen dergelijke vBSEO omleidingen. Heb geen idee waarom het niet werkt op uw server. Ik moet ook FTP toegang tot uw forum om het te controleren - gelieve PM. We voegen onze logs in het bestand en controleer waarom deze parameters niet worden verwijderd uit query string.

linuxtuts
19-06-10, 18:57
Verzonden Mate. En dank.

Bedankt,

linuxtuts
20-06-10, 00:34
Laatste vBulletin Fixed dit probleem of andere manier. (Zaak gesloten)

vBET
20-06-10, 01:55
Geweldig om te horen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations