View Full Version: Opgelos functions_vbseo_createurl.php fout
Ek het nou net gekoop vBET en brandmerk fooi.
Ek kry dit in my httpd logs wanneer ek probeer om Sitemap Generator hardloop en vBET nie CMS vertaal op almal óf, fyn in forums.
[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true
Ek het "VB optimaliseer Pro", en die jongste en grootste vbSEO geïnstalleer perfekte hardloop. (Of ten minste hulle was **********. lol)
Ek het nagegaan en weer nagegaan Alle wysigings.
Stel asseblief.
Dankie,
PS: WTF! Kan nie eers post url code (15 post B4 **********)
Hello.
Het jou link Tik 'VBSEO_URI? Let asseblief daarop dat jou fout boodskap beteken dat vBET lêer vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php is nie ingesluit nie en vBET sluit dit as dit is ingestel vir vBSEO skakels.
Oor CMS vertaling beskryf asseblief more. Het jy leë bladsy of leë snare of net die oorspronklike inhoud? URL (PM as kan dit nie hier) na die bladsy waar ons dit kan sien.
Oor die PS: Let asseblief daarop dat as gevolg van SPAM ons het die moontlikheid van die toevoeging van die URL op ons forum te beperk. Dit sal gedeblokkeerd word na 'n paar poste. En as jy *** dit beteken dat daar in die URL sommige van gecensureerde woorde gebruik word - net dit vir ons gee met spasies, sal ons weet wat om te doen met nie;)
Ek voel sooooo stupid (Hoe het ek mis dit) Mate ...
Dit is alles stop die sitemap.
Opsomming:
============================
Forum Vertoon: 1522
Wys onderwerp: 10.088
Wys Post: 204
Lede se profiele: 3
Poll Results: 0
Blog Entries: 0
Blog Tags: 0
Album URL's: 0
Sosiale groepe URL's: 1
Tag URL's: 1
Argief: 1521
Totale Indexed URL's: 13.344
Totale verwerking van die tyd: 47,004.40 sekondes
was 3400 iets ....:)
Maar die CMS nog steeds nie die vertaling.
Page keer uit elke keer.
Ek stuur vir jou 'n PM Mate.
Dankie,
OK, ek kry meer inligting met behulp van "Safari webblaaier".
Safari can’t open the page.
Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
Dankie mate,
Ja, ek sien dit nou. Ook as ek sien dit gebeur net vir CMS-artikels - hoof CMS is werk goed.
Die probleem is op die vlak van die vbenterprisetranslator_seo.php lêer. Ons het daar kode wat moet beskerm teen sulke vBSEO doorverwijzing. Het geen idee hoekom dit nie werk op jou bediener. Ek moet ook FTP toegang tot jou forum om dit te sien - PM asseblief. Ons sal ons logboeke in die lêer en maak seker waarom die parameters is nie verwyder van die soektog string.
Gestuurde Mate. En dankie.
Dankie,
Laaste vBulletin Vaste hierdie kwessie hoe. (Saak af te sluit)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):