View Full Version: Aanvaard CMS artikelen niet te vertalen
De forums en blogs lijken prima te werken, maar de CMS artikelen niet te vertalen bij het toevoegen van een in een vreemde taal. Het toevoegen van de [lang =] [/ lang] tags handmatig ook niet het verschil maken.
Ik merkte ook is het niet mogelijk om commentaar toe te voegen aan CMS artikelen. Een ander probleem is wat tekst lijkt te verdwijnen bij het bekijken in andere talen. Voorbeeld:
http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
Ik merkte ook is het niet mogelijk om commentaar toe te voegen aan CMS artikelen.
Hey Wulf, heb je misschien Bericht sjabloon Dragonbyte Tech's mod nog ingeschakeld? Ik had hetzelfde probleem met geen commentaar, dat mogelijk was. Na het uitschakelen van dat mod het werkte weer.
Taurus, bedankt voor de suggestie, maar ik heb niet dat geïnstalleerd.
Ik krijg dit in de Firefox fout console wanneer het proberen om een commentaar toe te voegen:
document.getElementById ("vbet_addbbcodes") is null
Ik heb net gecontroleerd een van uw CMS artikelen, ging naar vertaalde pagina en het is goed vertaald.
Houdt u er rekening mee dat [lang] wordt niet ondersteund voor CMS artikelen, want het heeft geen zin - CMS artikelen is niet iets wat iedereen kan schrijven (net als berichten, blogs) - deze artikelen zijn geschreven door zeer kleine groep mensen die moeten weten wat uw forum taal. Wil je echt wilt dat uw CMS artikelen worden geschreven in andere talen? En dan bedoel ik geschreven - ik weet dat je wilt slang vertaald en heb je het vertaald:)
Eigenlijk, dat is belangrijk voor onze CMS om voor meerdere talen. We hebben al CMS secties met artikelen geschreven in verschillende talen. Bijvoorbeeld:
SaabWorld - English (http://saabworld.net/section/nederlands-316/)
SaabWorld - Français (http://saabworld.net/section/francais-322/)
We zijn een wereld forum en wil graag aan de lokale artikelen te houden uit verschillende landen in hun eigen taal. Belangrijk voor de blogs, maar ook voor CMS artikelen.
Bijvoorbeeld, zou dit Duitse artikel te gaan op de homepage als een CMS artikel, maar originele Duitse tekst moet blijven.
http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
OK zo - ik begrijp uw behoeften. Op dit moment is het niet ondersteund. We zullen werken aan [lang] ook ondersteuning voor CMS artikelen. Ik neem aan dat er enige probleem voor en we vertrokken als niet nodig, maar ik zal weer controleren en te zien wat er gebeurt:)
PS.
Open nieuwe thread voor uw laatste schakel probleem. Ik zie dat originele test er niet is inbegrepen. Tevens omschrijf is er het mondiaal vraagstuk of gewoon voor de blogs, of gewoon voor deze blog.
Het zou geweldig zijn om deze mogelijkheid voor de CMS artikelen. Bedankt voor het kijken naar het.
Eventuele gedachten over de commentaar probleem voor CMS artikelen?
Ik merkte ook is het niet mogelijk om commentaar toe te voegen aan CMS artikelen. Een ander probleem is wat tekst lijkt te verdwijnen bij het bekijken in andere talen. Voorbeeld: SaabWorld (Polska) - Saab USA prezes i Dyrektor Timothy Colbeck mówić na de lunch sierpnia silnika PRASA Gildii
Houd een onderwerp per een draad. Anders zullen we verloren gaan in discussie. Open nieuwe thread per elk onderwerp. Ook beschrijf dan beter de vraag - wat er precies ontbreekt ...
Deze draad gaat over het ondersteunen [lang] in artikelen. Sorry voor het ongemak - aan het eind is het allemaal ons helpen:)
Sorry, ik dacht dat die kwestie waren gerelateerd. Ik heb net opnieuw getest en nu commentaar werkt prima! Pretty vreemd het gewoon vast zelf, dus ik zal het de schuld van mijn fout van de gebruiker .. ;) Gelieve te negeren
Sorry, ik dacht dat die kwestie waren gerelateerd. Ik heb net opnieuw getest en nu commentaar werkt prima! Pretty vreemd het gewoon vast zelf, dus ik zal het de schuld van mijn fout van de gebruiker .. ;) Gelieve te negeren
OK zo. Het kan ook zijn probleem met Google vertaling, vBET niet cachegeheugen dan de resultaten zo snel als vertaling probleem is verdwenen resultaten moeten worden op OK.
Ik was eigenlijk gebruik van Microsoft vertalingen zo goed en gevonden artikelen gedeeltelijk opdagen. Dus ik overgestapt terug om alleen en misschien Google dat de vastgestelde commentaar probleem. Ik moet wat meer testen met de Microsoft-vertaling instelling te doen.
We hebben een bekende bug in Microsoft vertaling - het is al gecorrigeerd en zal worden uitgebracht in vBET4.4.1
Hier vindt u snelle oplossing:
Ik heb net getest CMS artikel met lang BBCode handmatig toegevoegd en dat vertaalt zich prima. Maak-test artikel met lang en langtitle BBCode handmatig toegevoegd en controleren hoe het zich gedraagt. Misschien als je al veranderd bestaande artikel werd overgenomen uit vBulletin cache en veranderingen werd niet herkend.
PS.
Automatiseren van verpakking werkt niet voor de CMA artikelen nu, maar als het nu al is ingepakt het zou moeten werken prima.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):