PDA

View Full Version: Hyväksytty CMS artikkeleita ei kääntää

Wulf
08-08-11, 15:38
Foorumit ja blogit näyttävät toimivan hyvin, mutta CMS artikkeleita ei kääntää kun lisätään yksi vieraalla kielellä. Lisäämällä [lang =] [/ Lang] tageja käsin ei tee eroa myöskään.

Wulf
08-08-11, 22:45
Olen myös huomannut ei ole mahdollista lisätä kommentteja CMS artikkeleita. Toinen kysymys on osa tekstistä tuntuu katoavan kun katselet muilla kielillä. Esimerkki:
http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/

Taurus
09-08-11, 12:44
Olen myös huomannut ei ole mahdollista lisätä kommentteja CMS artikkeleita.

Hei Wulf, sinulla ehkä Dragonbyte Techin Viesti Malline mod edelleen käytössä? Minulla oli sama ongelma Ei kommentteja, jotka olivat mahdollisia. Kun olet poistanut että mod se toimi jälleen.

Wulf
09-08-11, 14:07
Härkä, kiitos ehdotus, mutta minulla ei ole, että asennettuna.

Saan tämän Firefox Virhekonsoli kun yrittää lisätä kommentin:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes") on null

vBET
09-08-11, 18:11
Olen vain tarkistanut yksi CMS artikkeleita, meni käännetty sivu, ja se on käännetty hyvin.

Huomaa, että [Lang] ei tueta CMS artikkeleita, koska sillä ei ole järkeä - CMS artikkeleita ei ole jotain, mitä jokainen voi kirjoittaa (kuten viestit, blogit) - nämä artiklat on kirjoitettu hyvin pieni ryhmä ihmisiä, jotka tulisi tietää Foorumin kieli. Haluatko todella CMS artikkeleita kirjoitetaan muilla kielillä? Ja tarkoitan kirjoittanut - Tiedän, että haluat letku käännetty ja sinulla on se käännetty:)

Wulf
09-08-11, 18:20
Oikeastaan, että on tärkeä meidän CMS mahdollistaa useita kieliä. Meillä on jo CMS jaksoon ja artikkeleita on kirjoitettu eri kielillä. Esimerkiksi:

SaabWorld - Nederlands (http://saabworld.net/section/nederlands-316/)
SaabWorld - Français (http://saabworld.net/section/francais-322/)

Olemme ovat World Forum ja haluaisi pitää paikallisten artikkeleita eri maista omalla kielellään. Tärkeää blogeja myös CMS artikkeleita.

Esimerkiksi tämä saksalainen artikkeli pitäisi mennä kotisivulla CMS artikkeli mutta alkuperäinen saksankielinen teksti pitäisi pysyä.

http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/

vBET
09-08-11, 18:43
OK niin - Ymmärrän tarpeitasi. Tällä hetkellä sitä ei tueta. Pyrimme tukemaan [Lang] myös CMS artikkeleita. Oletan Jonkin verran asiaa ennen ja lähdimme sitä ei tarvita, mutta aion tarkistaa sen uudelleen ja mitä siellä tapahtuu:)

PS.
Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju teidän viimeinen lenkki kysymys. Näen, että alkuperäinen testi ei sisälly siellä. Myös kuvailkaa on se globaali kysymys tai vain blogeja, tai juuri tähän nimenomaiseen blogimerkinnän.

Wulf
09-08-11, 18:48
Se olisi mahtavaa saada tämä mahdollisuus CMS artikkeleita. Kiitos sitä tutkitaan.

Kaikki ajatukset kommentointi ongelma CMS artikkeleita?

vBET
10-08-11, 16:39
Olen myös huomannut ei ole mahdollista lisätä kommentteja CMS artikkeleita. Toinen kysymys on osa tekstistä tuntuu katoavan kun katselet muilla kielillä. Esimerkki: SaabWorld (Polska) - Saab USA prezes i dyrektor Timothy Colbeck mówić na lounas sierpnia silnika Prasa Gildii

Pidä yksi kysymys kohden säiettä. Muuten me menetetään keskusteluun. Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju per jokaisesta numerosta. Myös kuvailkaa parempi asia - mitä puuttuu ...
Tätä keskustelua on noin tukeva [Lang] artiklassa. Pahoittelemme häiriötä - lopussa se auttaa meitä kaikkia:)

Wulf
10-08-11, 16:52
Anteeksi, luulin niitä ongelma liittyi. Sain testata uudestaan ja nyt kommentit toimivat hienosti! Aika outoa se vain kiinteä itse niin minä syyttää siitä minun käyttäjän virheen .. ;) Välitä

vBET
10-08-11, 17:11
Anteeksi, luulin niitä ongelma liittyi. Sain testata uudestaan ja nyt kommentit toimivat hienosti! Aika outoa se vain kiinteä itse niin minä syyttää siitä minun käyttäjän virheen .. ;) Välitä

OK niin. Se voisi olla myös ongelma Google-käännös, vBET älä cache sitten tulokset niin pian kuin käännös asia on mennyt tulosten pitäisi olla OK.

Wulf
10-08-11, 17:14
Olen itse ollut Microsoftin käännökset samoin ja löytänyt artikkeleita osittain näy. Joten siirryin takaisin Google vain ja ehkä kiinteät kommentointi ongelma. Minun täytyy tehdä hieman enemmän testausta Microsoft käännös-asetus.

vBET
11-08-11, 20:08
Meillä on yksi tunnettu bugi Microsoft käännös - se on jo korjattu ja tullaan julkaisemaan vBET4.4.1

Täältä löydät pikaratkaisua:

vBET
13-08-11, 15:00
Olen juuri testattu CMS artikkeli lang BBCode lisätty manuaalisesti ja se kääntää hieno. Tee testi artikkeli Lang ja langtitle BBCode lisätään manuaalisesti ja tarkistaa, miten se käyttäytyy. Ehkä kun olet vaihtanut jo olemassa artikkeli se otettiin vBulletin välimuisti ja muutoksia ei tunnistettu.

PS.
Automatisointi kääre ei toimi ja CMA artikkeleita nyt, mutta kun se on jo kääri sen pitäisi toimia mainiosti.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1