View Full Version: Aanvaarde CMS artikels nie die vertaling
Die forums en blogs blyk te wees, en goed werk maar die CMS-artikels is nie die vertaling wanneer jy een in 'n vreemde taal. Die toevoeging van die [lang =] [/ lang] tags handmatig nie 'n verskil maak.
Ek het ook opgemerk dat dit nie moontlik is om kommentaar te lewer en CMS artikels. Nog 'n probleem is sommige teks blyk te verdwyn wanneer jy in ander tale. Voorbeeld:
http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
Ek het ook opgemerk dat dit nie moontlik is om kommentaar te lewer en CMS artikels.
Hey Wulf, doen jy dalk nog steeds kan Dragonbyte-Tech se Post Sjabloon mod? Ek het dieselfde probleem met geen kommentaar wat moontlik was. Na die aanskakel van daardie mod dit weer gewerk.
Stier, dankie vir die voorstel, maar ek het nie dat geïnstalleer.
Ek kry dit in die Firefox fout troos wanneer ek probeer om 'n kommentaar by te voeg:
document.getElementById ("vbet_addbbcodes"), is van nul
Ek het net een van jou CMS artikels nagegaan, na vertaalde bladsy en dit is goed vertaal.
Let asseblief daarop dat [lang] word nie ondersteun nie vir CMS artikels, want dit het geen sin - CMS artikels is nie iets wat elke mens kan skryf (soos poste, blogs), - daardie artikels is geskryf deur 'n baie klein groepie mense wat behoort te weet jou taal van die forum. Wil jy regtig jou CMS-artikels word geskryf in ander tale? En ek bedoel geskryf - ek weet jy wil slang vertaal en jy het dit vertaal word:)
Eintlik is dit is belangrik vir ons CMS om voorsiening te maak vir verskeie tale. Ons het reeds die CMS-afdelings artikels in verskillende tale geskryf is. Byvoorbeeld:
SaabWorld - Afrikaans (http://saabworld.net/section/nederlands-316/)
SaabWorld - Français (http://saabworld.net/section/francais-322/)
Ons is 'n wêreld forum en wil graag die plaaslike artikels uit verskillende lande in hul eie taal te hou. Belangrik vir die blogs, maar ook vir CMS artikels.
Byvoorbeeld, die Duitse artikel op die tuisblad gaan as 'n CMS-artikel, maar die oorspronklike Duitse teks moet bly.
http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
OK so - ek verstaan jou behoeftes. Op die oomblik is dit nie ondersteun nie. Ons sal werk [lang] ook ondersteuning vir CMS artikels. Ek veronderstel daar was 'n kwessie voor en ons het dit as nie nodig nie, maar ek sal kyk dit weer en sien wat daar gebeur:)
PS.
Nuwe draad oop vir jou laaste skakel kwessie. Ek sien dat die oorspronklike toets is nie ingesluit daar. Asseblief ook beskryf daar is dit globale kwessie of net vir die blogs, of net vir hierdie spesifieke blog inskrywing.
Dit sou fantasties wees om hierdie moontlikheid te hê vir die CMS-artikels. Dankie vir die soek na dit.
Enige gedagtes oor die kommentaar probleem vir CMS artikels?
Ek het ook opgemerk dat dit nie moontlik is om kommentaar te lewer en CMS artikels. Nog 'n probleem is sommige teks blyk te verdwyn wanneer jy in ander tale. Voorbeeld: SaabWorld (Polska) - Saab VSA Prezes ek dyrektor Timothy Colbeck mówić na middagete sierpnia silnika Prasa Gildii
Hou asseblief een probleem per een draad. Anders is ons verlore sal gaan in gesprek. Open 'n nuwe draad per elke uitgawe. Ook beskryf asseblief hoe beter is die probleem - wat presies is missing ...
Hierdie draad is oor die ondersteuning van [lang] in artikels. Jammer vir die ongerief - aan die einde sal dit ons help om almal te sien:)
Jammer, het ek gedink dié kwessie is verwant. Ek het net weer getoets en nou kommentaar is werk goed! Pretty vreemd dit net vaste self, so ek sal blameer dit op my gebruiker fout .. ;) Ignoreer asseblief
Jammer, het ek gedink dié kwessie is verwant. Ek het net weer getoets en nou kommentaar is werk goed! Pretty vreemd dit net vaste self, so ek sal blameer dit op my gebruiker fout .. ;) Ignoreer asseblief
OK so. Dit kan ook wees kwessie met Google vertaling, vBET nie cache dan resultate so gou as wat die kwessie van vertaling is weg resultate moet OK.
Ek was eintlik die gebruik van Microsoft vertalings sowel gevind artikels gedeeltelik vertoon. So het ek oorgeskakel dit terug en miskien net Google wat die reaksie probleem vasgestel. Ek moet n bietjie meer toets met die vertaling van die Microsoft-omgewing te doen.
Ons het 'n bekende probleem in Microsoft vertaal - dit is reeds reggemaak en word vrygestel in vBET4.4.1
Hier kan jy quick fix:
Ek het net getoets CMS artikel met lang BBCode handmatig bygevoeg en dit vertaal fyn. Toets artikel met lang en langtitle BBCode met die hand bygevoeg en kyk hoe dit optree. Miskien wanneer jy reeds bestaande artikel verander, dit was geneem uit vBulletin kas en veranderinge is nie erken nie.
PS.
Outomatisering wikkel is nie werk vir CMA artikels nou, maar wanneer dit reeds toegedraai is dit goed moet werk.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):