PDA

View Full Version: Opgelost Nieuwe installatie fout

KOF
05-12-10, 00:31
Hay i just installeren van automatische vertalingen Paid Mod. Ik kreeg foutmelding

Fatal error: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start () in / xxxx / forums / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

Als ik uit te schakelen forums werkt prima.

Gelieve can u controleren welk probleem is.

Bedankt

vBET
05-12-10, 14:07
Hi:) Als het geen probleem is onze medewerkers op te lossen het morgen - op maandag. We zijn klaar om volledige ondersteuning ook beginnen bij het weekend en ik zal letten op het goed nu, dus vanaf volgende week zullen we ook de volledige steun verlenen in het weekend (kan worden uitgesloten weekenden op feestdagen).

Sorry voor de problemen dit keer. Gelieve PM me als deze zaak spoedeisend is voor jou.

kamilkurczak
06-12-10, 11:48
Hallo,

Ga naar admincp-> Plugins & Products-> Plugin Manager en plugin global_bootstrap_init_start in vBET product te vinden.

1. bewerk deze plugin
2. Zoek:

vbet_global_bootstrap_init_start();
3. plak VOORDAT deze code:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php');
4. Klik op "Opslaan" knop.
5. Test het.

Kunt u uitleggen wat ik moet doen om het te reproduceren op mijn test forum?

KOF
06-12-10, 20:54
Hay ik ben nu krijgt.

Fatal error: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / xxxxxx / forums / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

kamilkurczak
07-12-10, 10:23
Stuur naar mij je admincp en FTP-gegevens per PM een zal ik het probleem te verhelpen.

mateuszr
16-12-10, 09:45
Geen antwoord in dit onderwerp, zo opgelost door de (installatie-service is besteld in dit geval)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1